Dat is echt heel vervelend, zoveel vliegen in huisquote:
Ik heb dat met fruitvliegjes wel eens gehad, ik ken het. Maar vergeleken met wat ik hier lees, is dat niets bijzonders.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt heel vervelend, zoveel vliegen in huis
En tegelijkertijd ironisch omdat ik overal horren heb
Maar deze soort nestelt zich blijkbaar in spouwen, en daar doe je echt helemaal niks aan helaas.
Mijn ouders hadden het vorig jaar met bijen 😱 in de spouwmuren, die zo massaal naar binnen kwamen.
Bekend verhaal dat met die bijen. Dat hebben mijn ouders een jaar of twee geleden ook gehad. Zat ook in de spuwmuren. Hebben ze toen een speciaal bedrijf voor laten komen. Dat was wel een behoorlijke genocide der bijen.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt heel vervelend, zoveel vliegen in huis
En tegelijkertijd ironisch omdat ik overal horren heb
Maar deze soort nestelt zich blijkbaar in spouwen, en daar doe je echt helemaal niks aan helaas.
Mijn ouders hadden het vorig jaar met bijen 😱 in de spouwmuren, die zo massaal naar binnen kwamen.
quote:Op maandag 24 juni 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks dat ik overal hoeren horren heb, voorkom je niet dat er af en en toe eentje mee naar binnen glipt.
Dus ik zag er vanmiddag opeens eentje vliegen voor het eerst sinds lang (want zo vaak glipt er geen naar binnen) en sla hem dood.
Niks aan de hand.
Tot ik er later opeens nog een zie vliegen, gedood.
En toen nog 2, en nog 2.
Toen had ik zoiets van 'hee hier klopt iets niet'.
Later bij de voordeur (want zonlicht) zaten er een stuk of 10
Allemaal gedood.
En bij thuiskomst zaten er weer een stuk of 7 bij de voordeur, meteen gedood.
En nu zie ik er weer een paar.
Blijken het zogenaamde klustervliegen te zijn, die zich in spouwmuren nestelen, en als het warm is de spouwmuren verlaten.
En dus ook ipv naar buiten naar binnen te vliegen.
Kiertjes en naden van 0,5mm zijn voldoende.
Bah
Morgen maar eens spray halen en zo'n blauwe electrocutie lamp.
is die gast gek geworden?, paar jaar geleden haalde we nog 40+quote:
@John_Rdam = Frans Timmermans?!quote:
Hij hebt zo'n echt blauw twitter vinkie jonguh dus het moet welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:John_Rdam = Frans Timmermans?!
REALLY?!
Het ergste is dat zodra na wekenlang te koel weer de temperatuur weer eens boven de 25C komt, wat een hele normale temperatuur is in de zomer, ze meteen beginnen te smijten met "klimaatverandering". Dan ligt het er wel erg dik bovenop dat er andere belangen in het spel zijn dan het klimaat. En als de klimaattop (waar ze nb. met hun priv jets naartoe vliegen) weer eens op een hete zomerdag valt dan wordt dat wordt dat ook lekker breed uitgemeten in de media.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
"Hele warme, hete week tegemoet". Het wordt nog geen 30 graden.
"Gezien de droogte van afgelopen jaar".![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zulke mensen nog geld verdienen met het uitkramen van dit soort onzin. Echt...
Er staat een knipoog boven mijn post.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:John_Rdam = Frans Timmermans?!
REALLY?!
Een parodie.quote:
Team (mobiele) aircoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:31 schreef DutchBlend het volgende:
Team (mobiele) airco heeft de slaapkamer naar 20 graden gebracht vannacht. Wat moet ik toch zonder mijn lieveling?!
Tot aan nu is/was dat hier ook de tactiek. Echter de minimum temperaturen gaan inmiddels niet meer onder de 22c dus dan kan je weinig meer op die manier "afkoelen"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker het raam open 'snachts, slaapt zo lekker. En Rossi (poes) vindt het ook wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |