Waarom tag je mij nu?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:08 schreef GGMM het volgende:
@:coco merkt dat ik @:dombohetolifantje1 vakkundig negeer, dus probeert hij nog wat te stokeren
Of je gehoor voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het geluid loopt bij mij 1 seconde ACHTER
Sinds hij gepasseerd is voor het modschap ten faveure van @capuchon_jongen is hij wat kribbigquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:12 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 is nog niet klaar met @:GGMM
Dat snap ik. Voelt nog steeds een beetje aan alsof een club als Ajax Maurice Steijn als hoofdtrainer zou aanstellenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds hij gepasseerd is voor het modschap ten faveure van @:capuchon_jongen is hij wat kribbig
Ken 't alleen met poedersuiker.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oliebol met mayo dan? @:szura @:van_poppel
Ik heb helemaal nooit gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds hij gepasseerd is voor het modschap ten faveure van @:capuchon_jongen is hij wat kribbig
En een lelijke kopquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Presentatrice hep wel goede tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |