SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
monsterquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga nog geen ¤70 uitgeven voor een rat al had ie t graag.
Cavia ook niet trouwens
Bij mij werkt dat dus niet, en het is niet echt iets waar je in een winkel even mee gaat zitten klooien, dus ik gebruik het ook nietquote:
Prima, als je ze dan ook niet in huis neemt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga nog geen ¤70 uitgeven voor een rat al had ie t graag.
Cavia ook niet trouwens
Misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik
Ik heb dan ook geen huisdieren, nooit gehad ook.
Misschien maar beter ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik
Ik heb dan ook geen huisdieren, nooit gehad ook.
Maakt deze TT nog correcter.quote:
Dank u.quote:
Heb je geen bijkeuken ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet die kattenkak van de katten ergens kwijt. Het stinkt.
Eh, heh?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet die kattenkak van de katten ergens kwijt. Het stinkt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, als je ze dan ook niet in huis neemt.
quote:
Doe ik ook niet. Ben maar niet bang.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Zo, en nu maar weer eens bedenken hoe we het nog verwarrender kunnen maken voor Ama.
Ik vind het gewoon de verantwoordelijkheid die erbij hoort als je huisdieren neemt. Ook knaagdieren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:18 schreef bitterbal het volgende:
denk dat k voor takkie ook wel 70 euro had betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |