SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
monsterquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga nog geen ¤70 uitgeven voor een rat al had ie t graag.
Cavia ook niet trouwens
Bij mij werkt dat dus niet, en het is niet echt iets waar je in een winkel even mee gaat zitten klooien, dus ik gebruik het ook nietquote:
Prima, als je ze dan ook niet in huis neemt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga nog geen ¤70 uitgeven voor een rat al had ie t graag.
Cavia ook niet trouwens
Misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik
Ik heb dan ook geen huisdieren, nooit gehad ook.
Misschien maar beter ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik
Ik heb dan ook geen huisdieren, nooit gehad ook.
Maakt deze TT nog correcter.quote:
Dank u.quote:
Heb je geen bijkeuken ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet die kattenkak van de katten ergens kwijt. Het stinkt.
Eh, heh?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, als je ze dan ook niet in huis neemt.
quote:
Doe ik ook niet. Ben maar niet bang.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Zo, en nu maar weer eens bedenken hoe we het nog verwarrender kunnen maken voor Ama.
Ik vind het gewoon de verantwoordelijkheid die erbij hoort als je huisdieren neemt. Ook knaagdieren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:18 schreef bitterbal het volgende:
denk dat k voor takkie ook wel 70 euro had betaald
Heh, dat is van alle hond-ongemakken wel een van de mindere.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe ik ook niet. Ben maar niet bang.
Soms lijkt me een corgi wel leuk, tot ik savonds onder een dekentje op de bank zit en me bedenk dat je dan nog naar buiten moet![]()
Of 's morgens vroeg als het regen....
Eens en je geeft ook om het beestje toch dus wil je ook dat ze zich goed voelenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon de verantwoordelijkheid die erbij hoort als je huisdieren neemt. Ook knaagdieren.
Oppas, maar ik ga steeds over m'n nek als ik dat zakje openmaak om kak bij te gooien, dus ik wil het gewoon vaker weggooien. Ga hier geen twee weken mee doen.quote:
Ja, herkenbaar. Eerste paar keer mobiel betalen was echt ff knoeien. Dat je de schermkant van je telefoon bij het pinapparaat moet houden ipv de achterkant.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat dus niet, en het is niet echt iets waar je in een winkel even mee gaat zitten klooien, dus ik gebruik het ook niet
Dit is nieuwe info voor mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Eerste paar keer mobiel betalen was echt ff knoeien. Dat je de schermkant van je telefoon bij het pinapparaat moet houden ipv de achterkant.
Oh zo, ja moet je aan wennen ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppas, maar ik ga steeds over m'n nek als ik dat zakje openmaak om kak bij te gooien, dus ik wil het gewoon vaker weggooien. Ga hier geen twee weken mee doen.
Ja maar als het daar meurt dan ruikt iedereen het. Als m'n buurvrouw d'r plastic daar bewaart ruik je dat ook bij de lift.quote:
Oh ja, nee, gatver.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppas, maar ik ga steeds over m'n nek als ik dat zakje openmaak om kak bij te gooien, dus ik wil het gewoon vaker weggooien. Ga hier geen twee weken mee doen.
Immer door slotjes postenquote:
Schoonmaken dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Zitten ze bij jou in huis?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus neequote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer door slotjes posten
[..]
Schoonmaken dan.
[..]
Zitten ze bij jou in huis?
Dan snapt @Ama het niet meerquote:
Oh dat is wel heftig. Vaker verschonen dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als het daar meurt dan ruikt iedereen het. Als m'n buurvrouw d'r plastic daar bewaart ruik je dat ook bij de lift.
Oh jammerquote:
Nee het is de kak die je eruit schept waar ik van over m'n nek ga, dat doe ik al twee keer per dagquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel heftig. Vaker verschonen dan.
Oh twee keer per dag is wel netjes, dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het is de kak die je eruit schept waar ik van over m'n nek ga, dat doe ik al twee keer per dag
Hoeveel katten zijn het?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het is de kak die je eruit schept waar ik van over m'n nek ga, dat doe ik al twee keer per dag
Welke?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
Hnng. Ik wil laptop kopen. Maar ik wacht tot maandag, dan voel ik me minder slecht dat het nummertje op m'n rekening weer naar beneden gaat.
Misschien gaat het bij jouw telefoon anders, maar bij mij ging het met regelmaat mis als ik de achterkant gebruikte voor een betaling.quote:
Gewoon YOLO.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
Hnng. Ik wil laptop kopen. Maar ik wacht tot maandag, dan voel ik me minder slecht dat het nummertje op m'n rekening weer naar beneden gaat.
Net waar die chip zit denk ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien gaat het bij jouw telefoon anders, maar bij mij ging het met regelmaat mis als ik de achterkant gebruikte voor een betaling.
Huehuehue.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:25 schreef AirwiN het volgende:
bij mij ging het met regelmaat mis als ik de achterkant gebruikte voor een betaling.
Is het al het 'vrijdag vunzigheid' uurtje?quote:
Oh cool.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Framework 16. De laptop die 100% repareerbaar en upgradebaar is.
Immer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het al het 'vrijdag vunzigheid' uurtje?
* zet Baby got back aanquote:
*kijkt naar buiten.quote:
Hebben we ooit eerder zo’n slechte juni gehad?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]Al bijna 12 uur. Het is helemaal grijs buiten en 15 graden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.
Hmm, grijs en bewolkt.
Heeft ook gewoon een zwaar jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:37 schreef Recce het volgende:
Ja hoor. Als het nog even flink zomerweer wordt de komende dagen, wordt het niet eens een afwijkende juni.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we ooit eerder zo’n slechte juni gehad?
het was al 16,5 toen ik vanochtend weg reed. waarom is het kouder geworden?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:37 schreef Recce het volgende:
ik heb een cEDH podcast aan staan. Denk niet dat het veel vunziger wordt dan dat vandaagquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet de kou opzoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was al 16,5 toen ik vanochtend weg reed. waarom is het kouder geworden?
Bwoah.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een cEDH podcast aan staan. Denk niet dat het veel vunziger wordt dan dat vandaag
Het is in Twente het koudst van het land, zie ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was al 16,5 toen ik vanochtend weg reed. waarom is het kouder geworden?
was ik ook niet van plan maar @Recce zegt dat het 15 graden is.quote:
oke oke, ik zit richting ballie dus daar is het warmer. zij straalt dat uit natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in Twente het koudst van het land, zie ik.
toch even weten hoe mei was qua commanders en welke het goed deden in de metaquote:
Fetish Fridayquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Johquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja hoor. Als het nog even flink zomerweer wordt de komende dagen, wordt het niet eens een afwijkende juni.
De echte warmte zit bij De Bilt. Daar is het al 18,5 °C.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
was ik ook niet van plan maar @:recce zegt dat het 15 graden is.
gewoon korte broek aan vandaag
[..]
oke oke, ik zit richting ballie dus daar is het warmer. zij straalt dat uit natuurlijk
Ik ga vanmiddag weer naar huis. Dan zit ik 10 kilometer van de bilt af. Dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
De echte warmte zit bij De Bilt. Daar is het al 18,5 °C.
Dat wordt zweten!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag weer naar huis. Dan zit ik 10 kilometer van de bilt af. Dus dat komt mooi uit
het is wel een beetje benauwd ja.quote:
dat doe ik nu ook alquote:
Denk het niet. Moet die warme dagen werken of andere dingen doenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker naar het strand toe volgende week?
ik weet niet waar jij denkt dat ballie woont maar daar zijn geen bergen hoorquote:
ahhh, dat is jammerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het niet. Moet die warme dagen werken of andere dingen doen
Beter dan je vorige?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Jongens moet bekennen dat ik de iPhone een fijne telefoon vindt
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Jongens moet bekennen dat ik de iPhone een fijne telefoon vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |