niet gezien, maar k heb t ook alleen over deze aflevering..... met het voorstellen al die mannen k was bijna bang dat er niks lekkers meer bij zou zittenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:07 schreef tong80 het volgende:
Vorige week was Suzie Quatro, daar rukten we op in the seventies hoor
Lamarr vind ik in zijn solo-optredens vaak nogal tegenvallen, maar bij Never mind the Buzzcocks blijft hij goedquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
De presentator is idd briljant. Heb het programma veel te laat leren kennen. Stom van me
Ik heb Thijs van Leer eens gezien, en Barry Hay schijnt ook eens in de line-up te hebben gestaanquote:
kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:39 schreef Againzender het volgende:
en Barry Hay schijnt ook eens in de line-up te hebben gestaan
Hehe, wat was het commentaar erbij?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Barry Hay schijnt ook eens in de line-up te hebben gestaan
quote:Mark Lamarr, Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by Gary Brooker from Procol Harum, Canadian R 'n' B star Raghav, Paul Heaton from The Beautiful South and Radio One DJ, Nihal.
Yep, de herhaling van afgelopen zondag was datquote:Op zondag 6 februari 2005 17:19 schreef IsaacD het volgende:
Hehe gisteren was ook hilarisch met oa. Isaac van Hanson en Bill met die baard![]()
En hij was best leukquote:Op zondag 6 februari 2005 21:38 schreef cptmarco het volgende:
vanavond weer een nieuwe aflevering...
quote:Mark Lamarr, Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by Celebrity Big Brother winner Bez, GMTV's Kate Garraway, and crooning lounge sensation Tony Christie.
Hier is 'r nog éénquote:
De gasten waren ook weer eens lekker vaag!quote:
quote:
quote:Never Mind the Buzzcocks
Mon 31 Oct, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins
A new series of the pop quiz. Host Mark Lamarr and team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by Katie Melua, Darren Hayes, Dave Fulton and Holly Willoughby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |