Ik snap het ook niet. Uit vorm door aanwijsbare redenen en dan zo hysterisch doenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind dat hele gelul van die De Lie wel echt tenerkrommend. Dat is een jongen van 22 die al een hoop fraaie prijzen heeft gereden maar dus eigenlijk nog nooit echt tegenslag heeft gehad.
Goed, matig voorjaar. Inderdaad een matige GW maar wel dusdanig op niveau dat hij een maand (!) later best wat overwinningen kon pakken en prima uitslagen reed.
En dan weer een paar weken later dit. Alsof hij een tegenslag had als De Kneet ooit had,
Het zoveelste slachtoffer van de Belgische media.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind dat hele gelul van die De Lie wel echt tenerkrommend. Dat is een jongen van 22 die al een hoop fraaie prijzen heeft gereden maar dus eigenlijk nog nooit echt tegenslag heeft gehad.
Goed, matig voorjaar. Inderdaad een matige GW maar wel dusdanig op niveau dat hij een maand (!) later best wat overwinningen kon pakken en prima uitslagen reed.
En dan weer een paar weken later dit. Alsof hij een tegenslag had als De Kneet ooit had,
DNFquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb begrepen dat Durbridge zich als een bezetene heeft voorbereid, dus we gaan het meemaken donderdag.
Dus je bent maanden bezig om je voor te bereiden op deze wedstrijd, maar tijdens de wedstrijd zelf heb je niet door hoe ver je nog moet en ga je blind af op foutieve instructies.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Price Pejtersen had eigenlijk gewonnen in Denemarken, maar hij reed een tijd over het fietspad, is daardoor gediskwalificeerd en nu is de onsympathieke Skjelmose de winnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |