Damn, dat is niet mooiquote:Op donderdag 20 juni 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blotebillengezicht Katie Archbald
Je enkel thuis breken is niet handig als je deel wil nemen aan de OS.quote:
Kuitbeen scheenbeen, nee dat is niet prettig.quote:I tripped over a step in the garden and managed to, somehow, dislocate my ankle; break my tibia and fibula; and rip two ligaments off the bone. What the heck.
Waar staat dit?quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kuitbeen scheenbeen, nee dat is niet prettig.
Haasequote:Op donderdag 20 juni 2024 14:04 schreef franklop het volgende:
De KNLTB heeft vandaag bekend gemaakt welke spelers kunnen uitkomen voor Nederland op de Olympische Spelen in Parijs. Tallon Griekspoor, Wesley Koolhof, Jean Julien Rojer, Robin Haase, Arantxa Rus en Demi Schuurs hebben voldaan aan de ITF en NOC*NSF-eisen en zijn beschikbaar om voor TeamNL te strijden om de Olympische medailles.
De KNLTB heeft 6 tennissers ingeschreven voor deelname aan de Olympische Spelen in Parijs. Tallon Griekspoor en Arantxa Rus in het enkelspel (mits Arantxa en Demi zich kwalificeren voor het dubbelspel). Griekspoor vormt daarnaast een dubbel met Wesley Koolhof, Rus met Demi Schuurs. Ook Jean Julien Rojer en Robin Haase vormen samen een dubbel. Deelname aan het gemengd dubbel is nog een mogelijkheid voor 1 team, dat wordt vastgesteld ter plekke op 24 juli. Op 4 juli maakt de ITF bekend welke teams zich daadwerkelijk hebben gekwalificeerd.
Jacco Eltingh, Technisch Directeur KNLTB: “Deze 6 tennissers zijn op dit moment de beste spelers van NL en staan het hoogste op de internationale ranglijst. Met deze spelers hebben we de kwaliteit in huis om mee te doen om de medailles. Het is een eer om voor je land uit te komen en ik weet zeker dat ze de volle 100% zullen geven in Parijs. Ik hoop vooral dat ze ook genieten van dit bijzondere sportevenement zo dichtbij huis en dus met hopelijk veel oranje fans om ze aan te moedigen.”
Tja, je kunt moeilijk alleen maar stil op de bank zitten, dit is gewoon echt pure pech, triestquote:Op donderdag 20 juni 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je enkel thuis breken is niet handig als je deel wil nemen aan de OS.
Gewoon een jaar lang in quarantaine.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, je kunt moeilijk alleen maar stil op de bank zitten, dit is gewoon echt pure pech, triest
En dan Ierland binnenvallen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een jaar lang in quarantaine.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:09 schreef DeLuna het volgende:
Eythora Thorsdottir heeft bij podiumtraining haar voet op 4 plekken gebrokenmeldt ze op haar Instagram
Geen Parijs voor haar dus.
Je ziet eigenlijk ook niet echt iets dramatisch gebeuren. Sneu zeg.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:13 schreef franklop het volgende:
https://www.instagram.com/p/C8clApxAqbY/?igsh=NWZjYmtqazh4dHVn
Ziet er wel suf uit, te zien bij landing in filmpje 2
[..]
We hebben je een e-mail gestuurd met meer informatie over de sluiting en hoe je je favoriete sporten kunt blijven kijken op HBO Maxquote:
Ik heb hem wel gehad, kortingscode voor 50% korting op HBO Max basis met reclame tot het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben je een e-mail gestuurd met meer informatie over de sluiting en hoe je je favoriete sporten kunt blijven kijken op HBO Max
Wappies in 3,2,1…quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:00 schreef AgnesGru het volgende:
BMX’er Niek Kimmann gaat olympische titel vanwege ontstoken hartspier niet verdedigen: ‘Gezondheid gaat voor’
https://www.ad.nl/olympis(...)-gaat-voor~ad00386d/
Goud had ie niet meer gewonnen nee, maar ik verwachtte eigenlijk wel een medaille. Die kunnen we nu vergeten. Bovenal zonde en een slecht moment om erachter te komen (maar beter dan wanneer het te laat is)quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder kans op een onverwachte medaille helaas
Mwah, hij was inmiddels juist in de vorm waarmee goud ook echt wel mogelijk was. Dat geldt overigens voor nog wel 15 mannen gok ik zo, dus de kans is voor iedereen klein, maar inmiddels was hij wel weer een van de favorieten. Triest, maar inderdaad, goed dat het ontdekt wordt...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goud had ie niet meer gewonnen nee, maar ik verwachtte eigenlijk wel een medaille. Die kunnen we nu vergeten. Bovenal zonde en een slecht moment om erachter te komen (maar beter dan wanneer het te laat is)
Die Fransen zijn wel erg sterk op de kinderfietsjes tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, hij was inmiddels juist in de vorm waarmee goud ook echt wel mogelijk was. Dat geldt overigens voor nog wel 15 mannen gok ik zo, dus de kans is voor iedereen klein, maar inmiddels was hij wel weer een van de favorieten. Triest, maar inderdaad, goed dat het ontdekt wordt...
As is traditionquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Fransen zijn wel erg sterk op de kinderfietsjes tegenwoordig.
Nee dus. Geen tweede koppel. NOC*NSF being NOC*NSF.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:44 schreef borisz het volgende:
Juridisch gedoe op komst. Ditmaal niet bij de judobond maar Nevobo.
Maar eerst moet NOC besluiten het team wel toe te laten idd.
[..]
quote:Op de Spelen in Parijs zal het aantal Nederlandse damesteams bij het beachtoernooi beperkt blijven tot een. Na toetsing door NOC*NSF is besloten om het door Nevobo voorgedragen tweede damesteam niet over te nemen.
Nations Cup
Afgelopen weekend won Nederland in het Letse Jurmala het Europese OKT. Namens Nederlands verschenen Brecht Piersma, Wies Bekhuis, Kirsten Bröring en Emi van Driel aan de start. Tijdens dat toernooi bereikte Nederland de finale waarin het Tsjechië versloeg. Met de overwinning werd voldaan aan de internationale presentatie-eis voor een olympisch ticket.
Prestatie-eis NOC*NSF
Naast de internationale prestatie-eis dient een team dat namens Nederland wil deelnemen aan de Olympische Spelen ook te voldoen aan de nationale prestatie-eis, opgesteld door NOC*NSF. In dit geval een kwartfinaleplaats op een Elite16-toernooi tussen 1 januari 2023 en 10 juni 2024. Geen van de speelsters die namens Nederland deelnamen aan het OKT voldeden aan die prestatie.
Voordracht
Na het behalen van de internationale prestatie-eis, heeft Nevobo de beoordelingscommissie van NOC*NSF ervan proberen te overtuigen dat het tweede damesteam van Nederland een reële kans maakt op een top-8 klassering in Parijs. Nevobo heeft Brecht Piersma en Emi van Driel als hoogst gerankt duo op de Olympische ranking voorgedragen, op basis van het interne selectiedocument dat is samengesteld in samenspraak met coaches en atleten van BTN. NOC*NSF ziet onvoldoende grond voor het behalen van een dergelijke prestatie.
Michel Everaert, technisch directeur beachvolleybal: ‘We betreuren de situatie omdat - vanuit ons oogpunt - deze meiden de kans verdienden om deel te nemen in Parijs. Wij – als Nevobo – hebben ons ingespannen om NOC*NSF hiervan te overtuigen. Het gaat om jonge speelsters die tijdens het OKT een uitstekende prestatie hebben neergezet. Desondanks waren de geldende eisen vanaf het eerste moment duidelijk. Om die reden respecteren wij dan ook het door NOC*NSF genomen besluit.’
Dan vraag ik me af: waarom stuur je die teams in godsnaam naar een OKT als er niets te halen is volgens je belachelijke regels?quote:
Waarom stuurt de volleybal bond ze naar het OKT, terwijl zij weten dat er niks te halen is.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: waarom stuur je die teams in godsnaam naar een OKT als er niets te halen is volgens je belachelijke regels?
De volleybalbond stuurt ze he, niet NOC NSF.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: waarom stuur je die teams in godsnaam naar een OKT als er niets te halen is volgens je belachelijke regels?
Het zijn nog steeds regels die in samenwerking met de volleybalvond zijn opgesteld, ze gaan niet vrijuit.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom stuurt de volleybal bond ze naar het OKT, terwijl zij weten dat er niks te halen is.
NOC*NSF heeft ze niet daarheen gestuurd
In het geval van de teams naar OKT sturen is er maar 1 schuldig, dat is de volleybalbond. In het opstellen van de regels zijn ze samen 'schuldig', maar toch heeft NOC*NSF in dit geval weinig fout gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds regels die in samenwerking met de volleybalvond zijn opgesteld, ze gaan niet vrijuit.
Ik heb het de hele tijd al over niemand anders dan de volleybalbond.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:23 schreef franklop het volgende:
[..]
In het geval van de teams naar OKT sturen is er maar 1 schuldig, dat is de volleybalbond. In het opstellen van de regels zijn ze samen 'schuldig', maar toch heeft NOC*NSF in dit geval weinig fout gedaan.
Daar implecieer je het toch echt dat het over NOC*NSF kan gaan. Mede omdat ik en Felagund die ook expleciet noemdenquote:Op maandag 24 juni 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds regels die in samenwerking met de volleybalvond zijn opgesteld, ze gaan niet vrijuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |