* drakin Googled had chufi een glazen bolquote:
Kun jij dat ienie mienie plaatje dan lezen?quote:
nee nooitquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun jij dat ienie mienie plaatje dan lezen?
Dat dusquote:
Ik kom ook al jaren niet meer in de bezemkast ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun jij dat ienie mienie plaatje dan lezen?
Jarige Jobi-vriendquote:
Oe domni, wat lekker grootquote:
Marcuszszquote:
Ja maar ik heb hem vorig jaar al gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:31 schreef sly-nl het volgende:
Ik wil het toch even zeggen, waarom niet.....![]()
![]()
![]()
![]()
.....hoe kan het nu dat er hier mensen in deze s.c. best lang posten, aanwezig zijn in deze en vorige draad gedurende z'n verjaardag en het toch niet op kunnen brengen Domni gewoon ffkes te feliciteren?!?
Of doen jullie, ja jullie en jij ook>> het dan in dm, of is het niet sjiek om iemand te feliciteren waarmee je toch -soort van-een band hebt? Hoe zit het nu eigenlijk???
ik hoor het graag! Ben echt rete benieuwd namelijk.
Ik tap ff een goed glas whiskas in en ben zo terug
Heb je een punt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem vorig jaar al gefeliciteerd
Precies, die was al zo waardevol dat je er een leven lang van kan genietenquote:
Eensquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies, die was al zo waardevol dat je er een leven lang van kan genieten
Gefeliciteerd daarmee!@!quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:37 schreef drakin het volgende:
Ben nergens feliciteerderig by the wai, ook op fb of in menig whattsappgroepje sla ik vaak over
Je bent de eerste op dit forum die me feliciteerdquote:
Want dan kun je altijd later nog dat diploma vervalsen en met jouw naam erop het op de markt brengen en bij dat rijbewijs meerijden naar de Eerste Hulp, indien gewond, of je laten brengen naar een concert van Wolter Kroes??quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:38 schreef drakin het volgende:
Bij diploma's en rijbewijzen wel weer snel trouwens
Wat fijn dat ik dat mocht zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent de eerste op dit forum die me feliciteerd
Dat was ik zaterdagquote:
Met die rare gedachtenkronkel kan ik je niet feliciterenquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Want dan kun je altijd later nog dat diploma vervalsen en met jouw naam erop het op de markt brengen en bij dat rijbewijs meerijden naar de Eerste hulp in dien gewond of je laten brengen naar een concert van Wolter Kroes??
Mensen met Alzheimer niet provoceren in deze slow chat waar het veel voorkomt.. Foei, Jobiquote:
Wat loop je weer te stoken man ... Ja madam Dees is op vakantiequote:Op woensdag 19 juni 2024 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mensen met Alzheimer niet provoceren in deze slow chat waar het veel voorkomt.. Foei, JobiValt me van je tegen!@
Ik ken het van vroeger. De titel is “de vijftigjarige”. En dat ben ik nu.quote:Op donderdag 20 juni 2024 01:43 schreef chufi het volgende:
Wat heb je met dat Griekse liedje Domni ?
Ok.. ik had dus iets bekends klinkerders verwacht..quote:Op donderdag 20 juni 2024 02:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het van vroeger. De titel is “de vijftigjarige”. En dat ben ik nu.
Hulloquote:
Dag vogeltje…..wat ben jij een mooiertquote:
Lekker optimistisch wakker worden.quote:
Is goed, maar ik pak wel mijn zoutvaatje er alvast bijquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Net verwijderd, bij nader inzien te flauw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Haha dank, ik was ongeveer 0.1 seconde te laatnetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
ik snap m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik ook al niet hoorquote:
Nog maar een uurtjequote:
Al weekend plannen?quote:
Ik wist niet dat je bekend was met deze Ijslandse magiequote:
Weet het nog niet. Heb weekend tot 1 juli, dus even kijken.quote:
lekkerquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het nog niet. Heb weekend tot 1 juli, dus even kijken.
En jij?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het nog niet. Heb weekend tot 1 juli, dus even kijken.
En jij?
Zuip ze dan morgenquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Das heul lang weekend. Heb je nog tijd om iets te verzinnen.
Ik heb drie dagen. Morgen bruiloft van een vriend![]()
En verder voetbal kijken natuurlijk.
Awwwquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Das heul lang weekend. Heb je nog tijd om iets te verzinnen.
Ik heb drie dagen. Morgen bruiloft van een vriend![]()
En verder voetbal kijken natuurlijk.
Komt goedquote:
Thanksquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww![]()
Veel plezier!!
Los van het feit dat we al weten dat Frankrijk gaat winnen ben ik wel benieuwd of die ene met een neusmasker gaat voetballenVoetballen met een gebroken neus , moet er niet aan denken
quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Thanks![]()
Ik ben nog niet zo zeker dat Frankrijk gaat winnen![]()
![]()
Maar hoe dan ook denk ik geen Mbappe morgen maar we zullen het neusmasker nog wel zien dit ek. Lijkt mij ook geen pretje....altijd wel een eikel te vinden die er een bal tegenaan knalt
Alleen als ik eraan denk alquote:
Boefjequote:Op donderdag 20 juni 2024 16:28 schreef engine het volgende:
Was gewoon twee producten vergeten te scannen in de supermarktNiks aan de hand, kan iedereen gebeuren zei ze
Volgende keer drie proberen
ah zo. Ik zag het niet. En herkende Toon ook nietquote:
Ik zag het oortje maar herkende Toon nietquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah zo. Ik zag het niet. En herkende Toon ook niet
Sowiesoquote:
Zo lekker na het etenquote:
weekend neem ik weer niks, dus straks kan wel 1tjequote:
Rumquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost!
< Gooit scheut Rum in zijn koffie en doet mee.
Met koffie en suiker... Best of all worldsquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Rum![]()
* drakin Kijkt naar flesje en gaat nadenken om toch aan de rum te gaan
vandaag al 4 koffie op en 0 keer suiker erin.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met koffie en suiker... Best of all worlds
Ja dat en?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
vandaag al 4 koffie op en 0 keer suiker erin.
Maar suiker is vies in koffiequote:Op donderdag 20 juni 2024 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dat en?
Gooi die drie nou maar gewoon bij elkaar
• de suiker houd je uit de koelkast, diepvries en koekjestrommelquote:
De suiker stop ik idd niet in de koelkast of diepvries.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
• de suiker houd je uit de koelkast, diepvries en koekjestrommel
• de Rum maakt het gezellig
• de Caffene zorgt dat je er lang van blijft genieton
quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
De suiker stop ik idd niet in de koelkast of diepvries.
Koekjestrommel heb ik niet
Rum is al bijna op
caffeinne ben ik nog aan het verwerken van de 4 bakken van eerder vandaag
Kip is nog niet gaar, soep en krieltjes waren heerlijkquote:
Wow.quote:
Wel een respectabele leeftijd bereikt trouwens, maar jammer. Was een goed acteur!quote:
T was Bruce Willis nietquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Op een gegeven moment zat ie in elke film ...
Die was ook echt goedquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:35 schreef Soury het volgende:
Prachtige en creepy film opgenomen in Venetie.
[ link | afbeelding ]
Donald hoefde niet bang te zijn dat zijn vrouw vreemd ging, Kiefer heeft de zelfde kop
Gevonden : )quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:35 schreef Soury het volgende:
Prachtige en creepy film opgenomen in Venetie.
[ link | afbeelding ]
Donald hoefde niet bang te zijn dat zijn vrouw vreemd ging, Kiefer heeft de zelfde kop
Moet je zeker kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevonden : )
Denk niet vandaag ... maar.. genoteerd
Ga ik doenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga ik doen
In mijn hoofd echter... blijft hij voor eeuwig die man van die peulen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]kan me er wat bij voorstellen . Die scene vergeet je ook niet snel
quote:"if the Dutch lived in Ireland, they'd feed the world; and if the Irish lived in Holland, they'd drown."
Jane Fonda als call girl?quote:
Dan ken je Barbarella vast ook nietquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jane Fonda als call girl?
Ik kom uit de verkeerde generatie ja
Tja.. zit je dan h, op Onlyfansquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dan weer wel (van kleine stukjes)quote:
Echt nog nooit geweest, weiger er geld voor te betalenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. zit je dan h, op Onlyfans
Nee hoor je kan hem nog steeds bekijkenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pciesquote:
Overigens een heel veel mindere film dan Klutequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dan weer wel (van kleine stukjes)
quote:
Is dit de vernielde versie?quote:
Lolquote:Op vrijdag 21 juni 2024 07:12 schreef pullup het volgende:
Wat een kutgrap![]()
[ x ]
Wil ik ook eens proberen
Aan je kameleon voerenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:27 schreef pullup het volgende:
En wat moet je daarna met die vliegen doen?![]()
![]()
[ x ]
Legaal? Kun je dat delen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Soms kom je handige dingen tegen online.
Een simpele en legale manier om krantenartikelen te lezen ook al krijg je zo'n irritante blokkade want geen abo.
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Legaal? Kun je dat delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Doe voorzichtigquote:
Ja, laat die Limbo's lekker in hun eigen soppie gaarkokenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik het postte wel, maar was daar nat, dus ben weer weg
Zo weg ben ik nog nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, laat die Limbo's lekker in hun eigen soppie gaarkoken
Dat maakt het gevaar niet minder grootquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik het postte wel, maar was daar nat, dus ben weer weg
Spoelt zo door naar het Vrijthofquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zou Leipzig vandaag van de kaart worden gespoeld?
https://www.bild.de/news/(...)293ba9bc344345b1af93
Das wel een heel eindquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Spoelt zo door naar het Vrijthof
[ afbeelding ]
Ik ben nu bij jouw supermarktquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt het gevaar niet minder groot
Komt wel heel dichtbij zoquote:
Ik zei dat tegen de manager, maar ze kennen Marc nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt wel heel dichtbij zo
Doe marc de groeten
Leren zwemmenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wat moeten die gasten daar ook doen nu![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)ge-verwacht-noodweer
[ afbeelding ]
En toch ben je in Maastricht belandquote:
Als het aan mij ligt nietquote:
Ligt eraan in welke taal, in het Nederlands zal het moeilijk voor hemquote:
Past niet tussen die spijltjes doorquote:
Klein tikje op de neus dan leert ie het wel afquote:
Ja maar dat mag iet natuurlijk... dan komt de VAR in actie ....quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Klein tikje op de neus dan leert ie het wel af
Te laat danquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat mag iet natuurlijk... dan komt de VAR in actie ....
Allemaal met een gewicht aan de voeten de Donau inquote:
Of de tv het raam uit. Of een mes in de verwarming. Of ....quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal met een gewicht aan de voeten de Donau in
Ja dat dat wel mag ik hopen... maar je weet dat Mbappe onder een vergrootglas komt wanneer ie meespeelt ...quote:
Ja. En wee degene die er te dicht bij komt ...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dat wel mag ik hopen... maar je weet dat Mbappe onder een vergrootglas komt wanneer ie meespeelt ...
Hi kerel kijk je ook voetbalquote:
Spannend soms hequote:
Wat doe jij nu hierquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een van grootste festivals ter wereld
Alles goed met jou? Ik mis je in dtsquote:
Je weet toch dat hij daar een ban heeft?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alles goed met jou? Ik mis je in dts
Het zal eens nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij daar een ban heeft?
ik spel ook tippspel we zijn 12quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alles goed met jou? Ik mis je in dts
Fijnquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik spel ook tippspel we zijn 12
moesten de hele voorundenspele
tippen, ben op pl.5 in moment
nu heb ik tipp 1:1
Goed voorspeldquote:
Voor een aantal dagenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:11 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ergens iets opgevangen dat de wolken en regen gaan verdwijnen en het warmer en zonniger gaat worden. Zou het echt zo zijn
Hoekendatnouweerquote:
Een aantal dagenquote:
Een maand is ook een aantal dagen, meestal is dat aantal dan 30 of 31quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een aantal dagenik wil minstens een maand
Doe mij maar zwart.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een aantal dagenik wil minstens een maand
quote:
Ik zag eerder deze week een foutje op tv bij de tussenstand linksboven... hadden ze de kleuren omgedraaidquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
Wat een prutsers bij de Televaag. Staat er in hun live updates Polen - oostenrijk 1-0 met een doelpunt van Polen
Ik wilde even ergens snel de stand zienquote:
21uurquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:28 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat wij moesten voetballen, maar da's straks pas zie ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |