Als lampjes uit en geen volk dan hoppa de bosjes inquote:Op zondag 23 juni 2024 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Locatie waar Noah staat, is echt zo'n fietspad waar vrouwen van de fiets worden gesleurd snachts.
Die bus kan daar niet overheenquote:Op zondag 23 juni 2024 23:25 schreef Dutch_view het volgende:
Chris wordt weer lekker gebashed en voor de bus gegooid
Misschien is hij wel Kees71234.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:32 schreef Dutch_view het volgende:
Johan die geen social media heeft, weet zogenaamd wel erg veel van social media
Jaquote:Op zondag 23 juni 2024 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Was dat die toen in het Kurhaus?
Ja, dat was wel leuk.quote:
Ik ben dus niet de enige. Ben wel bang dat ze niet meer mag terugkomen Derksen kennende.quote:
Het was best wel genant. Gijp is echt een lege huls en Derksen betrekt alles op zichzelf. Heeft geen idee hoe politiek werkt en wat het inhoudt.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat was wel leuk.
Ben hier wel op uitgekeken, met die dagelijkse politiek wat sowieso al niet de reden zou zijn voor mij om er op af te stemmen, maar waar ze ook totaal geen verstand van hebben.
Je moet eens kijken op de FB pagina van RTL Nieuws. Alleen maar brallende idioten en complotwappies.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:28 schreef tong80 het volgende:
Genieten net op de pagina van VI op Facebook. Bijna iedereen over de zeik door Ulca. Het gevaar komt weer van links.Ik ben om. Ze deugt.
Wat is een Ulca?quote:Op maandag 24 juni 2024 06:28 schreef tong80 het volgende:
Genieten net op de pagina van VI op Facebook. Bijna iedereen over de zeik door Ulca. Het gevaar komt weer van links.Ik ben om. Ze deugt.
Integendeel, doorziet alles en heeft er een gefundeerde mening over. Bijvoorbeeld die Haptamo een tijd terug, die moet gewoon blij zijn dat de grote Johan Derksen aandacht aan hem schenkt, of dit nu in positieve of negatieve zin is. Hij is nu bekend en daar heeft Johan voor gezorgd.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was best wel genant. Gijp is echt een lege huls en Derksen betrekt alles op zichzelf. Heeft geen idee hoe politiek werkt en wat het inhoudt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Integendeel, doorziet alles en heeft er een gefundeerde mening over. Bijvoorbeeld die Haptamo een tijd terug, die moet gewoon blij zijn dat de grote Johan Derksen aandacht aan hem schenkt, of dit nu in positieve of negatieve zin is. Hij is nu bekend en daar heeft Johan voor gezorgd.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Integendeel, doorziet alles en heeft er een gefundeerde mening over. Bijvoorbeeld die Haptamo een tijd terug, die moet gewoon blij zijn dat de grote Johan Derksen aandacht aan hem schenkt, of dit nu in positieve of negatieve zin is. Hij is nu bekend en daar heeft Johan voor gezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |