True.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik zie hem in staat om bij die mediaton de vrouwen ook nog te bedreigen met 'trek je onterechte aangifte terug, want bij vrijspraak klaag ik je aan wegens smaad.'
Nee dat denk ik niet...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:13 schreef quirina het volgende:
Alleen Ali B gelooft dat hij onschuldig is.
Dit is een rechtzaak, niet The Voice dus voor sympathie koop je niet zo veel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:41 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ja maar is dit dan de manier?
Of had hij beter binnen de regels kunnen blijven en bij het verhaal dat hij de signalen niet heeft begrepen, het vervelend vind voor de vrouwen dat ze het zo hebben ervaren en er van wil leren?
Denk dat hij daar meer sympathie mee had kunnen wekken voor zover nog mogelijk....
Alles wat hij nu lijkt te doen bevestigd alleen maat het patroon dat de vrouwen aankaarten
Het is een met AI gemaakt iets over wat een of andere Victor Vlam over Natascha Harlequin beweert zonder toe te lichten hoe hij aan die wijsheid komtquote:
wat the actual fuck.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaast het je dat iemand van het niveau van @ikweethetookniet van deze pulp zijn 'informatie' haaltquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is een met AI gemaakt iets over wat een of andere Victor Vlam over Natascha Harlequin beweert zonder toe te lichten hoe hij aan die wijsheid komt
Vooral druk zetten ipv mediaten denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef capricia het volgende:
Ik blijf dat doordrammen op mediation hoogst opmerkelijk vinden als je volhoudt dat er helemaal niets gebeurd is.
Waar wil je het dan in vredesnaam over hebben?
Ajouad El Miloudi, Morad El Ouakili.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Is er nog een goede knuffelmarokkaan over?
De enige die ik kan bedenken is Najib.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat the actual fuck.
Soms kom ik dit soort meuk te gegen op Youtube en dan klik ik het na 2 sec weg. (nu ook gedaan)
want je weet 1 ding
dit is gemaakt door zeer luie mensen, die zeer makkelijk geld willen verdienen aan een hype. De kans dat je hier nieuwe info vindt is 0.
Maar blijkbaar zijn er mensen die het wel kijken, en vervolgens als bron gaan delen op een (serieus) internet forum.
Het kan aan mij liggen, maar mensen die hier blijkbaar hun info vandaan halen neem ik echt niet serieus.
Dit is echt door de ondergrens van "onderzoek of nieuwsgaring".Ik heb niet de illusie dat dit gedeeld wordt als zijnde 'serieuze bron van informatie' maar meer als een 'wtf kijk nou wat een gare onzin er verspreid wordt.' Gewoon entertainment. (Ook ergernis kan entertainment zijn wmb, ik vind het wel lekker om me af en toe flink te ergerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..)
Ik knuffel nooit met Marokkanen, dus ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Najib is een cokesnuivende dealende BN'er die de act opvoert gestopt te zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
https://www.om.nl/onderwe(...)art.-242-sr-2012r012quote:Richtlijn
Als uitgangspunt is gekozen voor een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 36 maanden voor een vaginale/orale/anale verkrachting met de penis/vinger(s)/voorwerp(en), eenmalig gepleegd door n meerderjarige verdachte zonder recidive.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Tot zover de advocaat van Ali![]()
![]()
Eerst maar eens zien of Ali schuldig is of nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Die hadden het ook over shownieuws die externe mensen inhuurde om over deze zaak te praten omdat ze zelf niet kritisch mochten/wilde/durfde te zijn toch allemaal bang voor hun baantje.quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is een met AI gemaakt iets over wat een of andere Victor Vlam over Natascha Harlequin beweert zonder toe te lichten hoe hij aan die wijsheid komt
quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of Ali schuldig is of niet
ik stel het niet op prijs als mijn posts worden verdraaid in mijn quotes. Sterker, dat mag ook niet. Maar als hij schuldig wordt bevonden blijft dus ook nog maar de vraag of hij schuldig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |