Hier in Nederland heeft hij al voor 11 miljoen aan bezittingen, en er zijn sterke vermoedens dat hij in Marokko ook van alles heeft. En was hij niet ook in het Midden-Oosten ergens met van alles bezig?quote:Op maandag 24 juni 2024 19:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nee. Zolang meneer B. alles blijft ontkennen en zichzelf als slachtoffer blijft presenteren kan hij niet verder.
Straffen doet men om verdachten te laten inzien dat het verkeerd was wat ze gedaan hebben, en dat het een volgende keer anders moet gaan.
Er zijn in totaal 7 verklaringen afgelegd. Er is druk uitgeoefend om verklaringen te laten intrekken.
De telefoontaps. Het opmerkelijke gedrag tijdens de zitting.
Het moet wel heel raar lopen als er een vrijspraak komt. En zelfs al zou die er komen dan nog zie ik het niet voor mij dat hij zijn 'muziek'-carriere zo kan voortzetten.
*proestquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ali B's jeugdvriend Ridouan Taghi wenst niet met hem geassocieerd te worden.
Terug naar drugsdealen is dus ook geen optie meer.
Heeft zich de hele rechtzaak laten filmen, op zijn eigen initiatief. Want hij wist het allemaal zo goed.quote:Ali B niet aanwezig bij uitspraak in zedenzaak
Ali B is vrijdag niet in de rechtbank van Haarlem aanwezig bij de uitspraak in de zedenzaak die tegen hem loopt. Dat bevestigt zijn advocaat Bart Swier na berichtgeving van RTL Boulevard.
Die 11 miljoen heeft ie zelf geroepen, dus ik zou dat met de nodige korrels zout nemenquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in Nederland heeft hij al voor 11 miljoen aan bezittingen, en er zijn sterke vermoedens dat hij in Marokko ook van alles heeft. En was hij niet ook in het Midden-Oosten ergens met van alles bezig?
Wij zullen hierna waarschijnlijk vrij weinig meer van hem horen, maar financieel hoef je weinig medelijden met hem te hebben.
Vraag me af waarom.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:30 schreef capricia het volgende:
https://www.ad.nl/show/al(...)-zedenzaak~a50c1461/
[..]
Heeft zich de hele rechtzaak laten filmen, op zijn eigen initiatief. Want hij wist het allemaal zo goed.
Is ie soms al naar Marokko gevlucht?
Ik vind dat nog een vrij voorzichtige schatting eigenlijk. Die generatie artiesten/sporters hadden al vrij vroeg door dat je gewoon alles in stenen moest stoppen. Daar heeft hij een vrij leuk rendement uit kunnen halen in de afgelopen 10-20 jaar, nog los van de andere inkomstenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Die 11 miljoen heeft ie zelf geroepen, dus ik zou dat met de nodige korrels zout nemen
Het erge is ik ga kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er komt vrijdag zelfs een speciale uitzending van rtl boulevard ivm uitspraak
Doet denken aan de Ali die toen nog een "stoere" straat rappert was.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jill Helena heeft heel wat meer ballen dan Ali B.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali B afwezig bij uitspraak zedenzaak: ’Hij wil het eerst zelf verwerken’
Ali B (42) zal vrijdag niet in de rechtbank aanwezig zijn bij de uitspraak van de zedenzaak tegen hem. Dit bevestigt zijn advocaat Bart Swier aan De Telegraaf na berichtgeving door RTL Boulevard.
Bart Swier laat weten: „Ali B wil de uitspraak eerst zelf verwerken met zijn naasten. Of het nou vrijspraak is of dat het tot een veroordeling komt.”
Bij eerdere zittingen was de rapper wel aanwezig. Hij had zelfs toestemming gegeven het proces te filmen en daarnaast deed hij geregeld voor de camera’s van de aanwezige pers zijn verhaal.
Ali B wordt verdacht van vier zedenfeiten bij drie verschillende vrouwen. Het OM eiste een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar tegen de rapper. Zijn advocaat vroeg om vrijspraak in alle zaken die tegen hem zijn aangespannen.
Jill Helena
Jill Helena, het vermeende slachtoffer van Ali B, is vrijdag wel aanwezig bij de uitspraak. Dat heeft haar advocaat Sébas Diekstra dinsdag laten weten. „Cliënte wil bij de uitspraak aanwezig zijn. Hoe zwaar het ook moge zijn voor haar, zij vindt dat zij dit moet doen. Ook uit respect voor de rechtbank, het Openbaar Ministerie en de rechtsgang”, aldus Diekstra.
De vermeende aanranding van Jill Helena zou hebben plaatsgevonden in mei 2018 in het Martin Luther Kingpark in Amsterdam. Daar zouden ze in de auto hebben gezoend, waarbij hij haar tussen beide benen zou hebben aangeraakt en haar hand zou hebben gepakt met de bedoeling zich af te laten trekken.
De rapper betwist niet dat hij Jill Helena heeft aangeraakt en gezoend, maar ontkent dat hij haar heeft gedwongen. Volgens de advocaat is er onvoldoende bewijs om aanranding aan te kunnen tonen.
https://www.telegraaf.nl/(...)eerst-zelf-verwerken
En Ali B komt niet want hij heeft er erg veel vertrouwen in![]()
![]()
Een Alibi heeft hij dan wel iig
De gast is gewoon bang om op de zitting gearresteerd te worden in verband met vluchtgevaar en dubbel paspoort
Wat een held is toch![]()
![]()
Maar is hij nog wel bevriend met Khalid Kasem de topadvocaatquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die zit daar allang, denk ik zo?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.skyscanner.nl(...)false&ref=home&rtn=0
Speciaal voor Ali alle enkele rijs vliegtickets naar Marokko op vrijdag nog net voordat er een aanhoudingsbevel ligt en op de website staat
En dinsdag natuurlijk bij Annikoooooooooooooooo![]()
![]()
Nee want:quote:
Via een mediator, ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee want:
Hij is overtuigd van zijn onschuld
En van zijn pr strategie
En zijn deur staat altijd open voor de slachtoffers om te praten desnoods via mediator
![]()
![]()
![]()
Maar ik kan me goed voorstellen dat hij het in de luwte in Marokko af wil wachten. Hij heeft daar toch ook vastgoed, dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Als er wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf, dan mag A. het hoger beroep zeer waarschijnlijk afwachten in vrijheid. Dus een opsporingsbevel is echt niet aan de orde.
Dan wordt waarschijnlijk wel zijn paspoort ingenomen en kan hij niet meer vluchtenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Als er wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf, dan mag A. het hoger beroep zeer waarschijnlijk afwachten in vrijheid. Dus een opsporingsbevel is echt niet aan de orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |