Ik zie een 33.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim gaat verder met de warmte. Volgende week woe-don-vrij mogelijk 30 graden. Pff..
Dat laatste zal er wat meer mee te maken hebben dan het eerste. De boel verdampt niet allemaal meteen bij een beetje zon.quote:Op donderdag 20 juni 2024 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja volgende week vrijdag 21, dat is echt totaal niet lekker, zeg maar smerig.
Hebben die hoge dauwpunten nou nog te maken met de vochtige ondergrond? Of is dat puur de stroming waarmee we te maken hebben.
Hmm,dacht dat we eerst nog wat meer zonneschijn kregen. Hier nu flets zonnetje achter de wolkjes.. het was zo mooi helder.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:00 schreef aloa het volgende:
Blauwe lucht hier. Duurt niet lang meer zo te zien..
[ afbeelding ]
Hier volop zon. Precies op het randjequote:Op donderdag 20 juni 2024 08:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hmm,dacht dat we eerst nog wat meer zonneschijn kregen. Hier nu flets zonnetje achter de wolkjes.. het was zo mooi helder.
Gemiddelde ligt nog steeds onder de 30, inderdaad. Eind twintigers woe-vrijquote:Op donderdag 20 juni 2024 00:48 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zie een 33.
27,29 en 33 voor volgende week.
Oh pls not.
Nooh
Ow, ik kan stoppen met wachten. Dacht dat het nog ging komen, die blauwe lucht.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:00 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Het fluctueert inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gemiddelde ligt nog steeds onder de 30, inderdaad. Eind twintigers woe-vrij
Wordt nog wel aan gesleuteld
Laten we het in godsnaam hopen. Ik heb al meerdere kaarsjes branden voor intensief zomerweer...misschien helpen de vlammetjes om de boel wat verder op te warmen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 00:48 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zie een 33.
27,29 en 33 voor volgende week.
Oh pls not.
Nooh
Nou oke dan, bij deze geef ik toestemming voor warmte. Ik ga wel een paar weekjes voor de airco hangen in het landsbelang.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Laten we het in godsnaam hopen. Ik heb al meerdere kaarsjes branden voor intensief zomerweer...misschien helpen de vlammetjes om de boel wat verder op te warmen.
Stel je eens voor. De zwemmeertjes worden zingend bezocht. Mensen zijn blij, lachen om zonnige grappen, drinken heerlijke droge Riesling op het terras, kinderen die spetteren in het water of in een fonteintje, het leven verplaatst zich dansend naar buiten, lange avonden met goede vrienden, mensen die heerlijk bruin worden en heerlijk in hun vel zitten, vrolijker en vriendelijker tegen elkaar....etceteraaaaa
Laten we het in godsnaam hopen...
Geschiedkundige die thuiswerkt:quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou oke dan, bij deze geef ik toestemming voor warmte. Ik ga wel een paar weekjes voor de airco hangen in het landsbelang.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geschiedkundige die thuiswerkt:
[ afbeelding ].
Kunnen we weer toewerken naar de wintertijdquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag alweer de langste dag jongens en meisjes!
Extra uren in de dag. Soms wel nodigquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag alweer de langste dag jongens en meisjes!
Ja, meer van hetzelfde.. Herfst..quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kunnen we weer toewerken naar de wintertijd
Aaaaand it's gone..quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:00 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Ja? Waarvoor dan, meer kunnen FOK!en zeker, aangezien jij niet hoeft te werken, luie twat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Extra uren in de dag. Soms wel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |