SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Kom eraanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaaaa. Kijk wat ik heb. 👀 [ link | afbeelding ]
kom alsnog op een of andere manier die vloeibare heerlijkheid jattenquote:
the bucket listquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:02 schreef gianni61 het volgende:
Welke film zou ik vanavond eens gaan kijken?
Kom je snel genoeg achter.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Mijn verstand zegt dat ik echt die magnetronmaaltijd moet gaan nuttigen nu omdat het toch wel karig begint te worden qua vitamines.
Maar gaat mijn maag het ermee eens zijn... lastig.
Koop zelf maar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom alsnog op een of andere manier die vloeibare heerlijkheid jatten
Hmm, ik wacht nog even op andere suggestiesquote:
sevenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik wacht nog even op andere suggesties
Mja, het is zonde als ik er amper van eet, en als die maag er echt nog niet klaar voor is, ben ik weer terug bij af.quote:
quote:
Al veel te vaak op tv geweestquote:
nee dat lukt niet meer vanavond als je 1 tm 7 ook kijktquote:
Blijft wel een goede film.quote:
dit kan heel lang gaan durenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:02 schreef gianni61 het volgende:
Welke film zou ik vanavond eens gaan kijken?
Je kan niet eens 1 en 2 nog in deze avond proppen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat lukt niet meer vanavond als je 1 tm 7 ook kijkt
Death Proof, Paul, Drive, 28 Days Laterquote:
Misschien moet je erbij zeggen wat voor soort? Komedie of horror of misdaad of wat zoek je.quote:
Eigenlijk niet, maar ook zeer zeker niet voor Portugal.quote:
Welk genre? Bepaalde acteurs of regisseurs die je goed vindt? Voorbeeld van een film die je goed vindt?quote:
Portugal is erger, daarom.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ook zeer zeker niet voor Portugal.
Ik heb echt een bloedhekel aan de Tsjechen. Nederland heeft het ALTIJD lastig tegen ze. Net als tegen Portugal.
Volgens mij is die wel goed ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel Hereditary aanbevelen maar dat moet ook net je kopje thee zijn.
Portugal misgun ik alles dus dan toch maat de tjechen het vanavond laten winnenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ook zeer zeker niet voor Portugal.
Ik heb echt een bloedhekel aan de Tsjechen. Nederland heeft het ALTIJD lastig tegen ze. Net als tegen Portugal.
nee, dat is een schattig opgevouwen vlinder op de bankquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Rolmops is van dat zure haring in een potje.
Gelijkspel zou ik opzich wel vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Portugal misgun ik alles dus dan toch maat de tjechen het vanavond laten winnen
nehquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik opzich wel vrede mee hebben.
Dat is dan weer gunstig voor Turkije...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik opzich wel vrede mee hebben.
scherpquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
Bij een opgevouwen vlinder denk ik meer aan een rups.
Maar die hebben gewoon een goed elftal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dan weer gunstig voor Turkije...
Ben al aan Hector begonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk genre? Bepaalde acteurs of regisseurs die je goed vindt? Voorbeeld van een film die je goed vindt?
Daar heb ik wel een van gehoord, geloof ikquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik voorspel niets, want ik heb het per definitie fout.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 1-1 voorspeld voor straks. Al mag Tsjechië ook wel winnen.
vreetboeiquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik ga eten in de magnetron gooien.
*schietgebedje doet*
Heel die magnetron smerigquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik ga eten in de magnetron gooien.
*schietgebedje doet*
Ik durf niet eens meer op een weegschaal te staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oh ja die moet ik ook nog eens kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer op een weegschaal te staanals dat in een paar dagen is dan is dat voor 90% vocht, zit er zo weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar ga je het nu aan uitgeven?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
ik heb al 694.23 euro niet uitgegeven aan peuken
Heb al 480 gebuikt voor een nieuwe laptop (al na een weekje of twee ofzo)quote:
dan eerder voor een pak peukenquote:
ja. wodka vinnik smerig, roken nietquote:
Bagheeraquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
gefotografeerd in thailand
[ afbeelding ]
Dat zijn gevaarlijke poezels hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
gefotografeerd in thailand
[ afbeelding ]
Je hart is niet gestopt en je blijft blijven adem halenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik werd ziek wakker terwijl ik vandaag de hele dag meeting had, niet hdpDe meeting duurde uiteindelijk van 8:00 tot 18:00
![]()
Hoe leef ik nog
Zelfs al zou ik in optimale gezondheid zijn zou ik een meeting van 10 uur niet overlevenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik werd ziek wakker terwijl ik vandaag de hele dag meeting had, niet hdpDe meeting duurde uiteindelijk van 8:00 tot 18:00
![]()
Hoe leef ik nog
nouuuuuu dat weet ik nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je beter een beer tegen kunt komen.
neh hoeft van mij ook niet. geloof dat ik 4 jaar geleden een flesje baileys heb gekocht en twee maand geleden restant weggegooid.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
je typt wel alsof je van een drankje houdt, dus andere alcohol dan?
Verstandig, Baileys wordt niet beter over tijdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh hoeft van mij ook niet. geloof dat ik 4 jaar geleden een flesje baileys heb gekocht en twee maand geleden restant weggegooid.
precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Verstandig, Baileys wordt niet beter over tijd
Ja die springen niet opeens uit een boom in je nekquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die springen niet opeens uit een boom in je nek
Thailand is gevaarlijker hoor. Zeker met die klimaatverandering.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:45 schreef bitterbal het volgende:
ben het er gewoon niet mee eens dat grmbl altijd naar zo'n gevaarlijk afgelegen gebied gaat
Jij gaat naar malariagebied en andere enge ziektes met beestjes die onder je huid een gezinnetje stichtenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:45 schreef bitterbal het volgende:
ben het er gewoon niet mee eens dat grmbl altijd naar zo'n gevaarlijk afgelegen gebied gaat
hmm malaria niet maar dengue welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat naar malariagebied en andere enge ziektes met beestjes die onder je huid een gezinnetje stichten
Dus je bent ziek en gaat alsnog naar werk?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Hoe leef ik nog
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Wat moet je doen als je oog in oog staat met een beer?
“Je moet er voor zorgen dat het dier je niet als een gevaar ziet, niet lopen noch roepen dus, en nog veel minder het dier bedreigen of aanvallen.” Wanneer de beer toch aanvalt, wat erg zeldzaam is, kan je het best met het gezicht naar de grond in foetushouding gaan liggen.
Dus zeg het maar.quote:Wat moet je doen om een aanval van een panter te voorkomen?
Ga niet rennen,
Loop langzaam achteruit.
Houd oogcontact.
Maak jezelf zo groot mogelijk en zwaai met je armen boven je hoofd.
Maak zoveel mogelijk lawaai door te klappen, schreeuwen en fluiten.
Voor zo'n meeting moet je ook niet helemaal optimaal zijn. Na een mindere nacht kan je de tijd nog volmaken met dagdromenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik in optimale gezondheid zijn zou ik een meeting van 10 uur niet overleven
Tering wat een lange meeting.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Hoe leef ik nog
Wel weinig gifslangen dit keer volgens mijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beide liever niet![]()
maar grmbl gaat naar beren en poema gebied
in amerika?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel weinig gifslangen dit keer volgens mij
Eens. Ben nu wel benieuwd wat je moet doen als je ze nou allebei tegelijk gaat tegen komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beide liever niet![]()
maar grmbl gaat naar beren en poema gebied
knettergekquote:
Ja ben nog steeds blij met mijn 50 inch TV maar goed heb ook een kleine woonkamer dus groot genoeg.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ben nu wel benieuwd wat je moet doen als je ze nou allebei tegelijk gaat tegen komen.
Zag het toch echt voorbij komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja doei, echt niet dat dat bestaat voor consumenten.
https://tweakers.net/pricewatch/2030544/tcl-115x955.htmlquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja doei, echt niet dat dat bestaat voor consumenten.
ik heb een 43 inch, zat genoeg aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben nog steeds blij met mijn 50 inch TV maar goed heb ook een kleine woonkamer dus groot genoeg.
ik zit op 40 inchquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben nog steeds blij met mijn 50 inch TV maar goed heb ook een kleine woonkamer dus groot genoeg.
Ja die zitten voornamelijk in het zuiden, ik zit straks vooral in het noordenquote:
Zorgen dat ze ruzie met elkaar krijgen en rustig wegsluipenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ben nu wel benieuwd wat je moet doen als je ze nou allebei tegelijk gaat tegen komen.
Chinees, ik wist hetquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pricewatch/2030544/tcl-115x955.html
gewoon bij de mediamarkt
55 is welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op 40 inch
als ik meer tv zou kijken of gamen op tv dan zou ik er zo 55" of groter neerzetten
Meer dan 55 gaat bij mij ook te groot zijn, al scheelt het dat die aan de muur hangt, dan lijkt het sowieso kleinerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55 is wel
Groter is niet logisch in m'n huis, maar zou er wel een maatje bij doen als ik ooit groter ga wonen.
nopequote:
ietsjes kleiner, 98 inch zijn er zat merkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chinees, ik wist het
En net uit, ik verdien toch wel halve punten.
Dit is alleen leuk als je woonkamer minstens tien meter lang is ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ietsjes kleiner, 98 inch zijn er zat merken
zelfs 100 inch is best goed aanwezig
ik zou het af laten hangen van wat ik kwijt kan tussen 2 dvd kastenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55 is wel
Groter is niet logisch in m'n huis, maar zou er wel een maatje bij doen als ik ooit groter ga wonen.
Dacht ik eerst ook, maar heb er toch maar voor gekozen omdat een stap kleiner gelijk een hele grote stap was. Went vrij snel, en het is eigenlijk perfect zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:00 schreef Ama het volgende:
Ligt ook aan de ruimte natuurlijk. Ik zou hier 55 te groot vinden.
Het past hier ook niet want heb er nog een rattenkooi naast staan en die muur is wel vol nu maar ben tevreden zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar heb er toch maar voor gekozen omdat een stap kleiner gelijk een hele grote stap was. Went vrij snel, en het is eigenlijk perfect zo.
meh, vroegah had ik graag een veel grotere tv, zodat je bijna soort van bios ervaring krijgtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is alleen leuk als je woonkamer minstens tien meter lang is ofzo.
Ik heb m'n tv in de 3 weken sinds mijn vakantie meer gebruikt dan de vele maanden ervoor bij elkaar opgeteld volgens mijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het af laten hangen van wat ik kwijt kan tussen 2 dvd kasten
had ik die niet staan zou ik nog veel groter kunnen als ik het echt gebruik..
nu is het meer opvulling en enkele keer gebruik
nou die kunnen vast ook naar het noorden slidderenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zitten voornamelijk in het zuiden, ik zit straks vooral in het noorden
afgelopen jaar heeft mn tv misschien een week aangestaan denk ik?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv in de 3 weken sinds mijn vakantie meer gebruikt dan de vele maanden ervoor bij elkaar opgeteld volgens mij
Ik had vroeger thuis een beamerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, vroegah had ik graag een veel grotere tv, zodat je bijna soort van bios ervaring krijgt
Is toch veel te koud voor die beestjesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die kunnen vast ook naar het noorden slidderen
Ja ik heb dat allemaal nooit zo. Koop ook nog steeds een 15.6 inch laptop.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, vroegah had ik graag een veel grotere tv, zodat je bijna soort van bios ervaring krijgt
Ik gebruik hem nog best veel eigenlijk. Nu ik thuis zit sowieso de hele dag omdat ik niets beters te doen heb (of überhaupt kan), maar verder best vaak 's avonds voor YouTube oid, zo ver je dat tv kan noemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
afgelopen jaar heeft mn tv misschien een week aangestaan denk ik?
ik moet sowieso na het verbouwen hier nieuwe raambekleding kopen, dan ga ik ook voor meer verduisterend spulquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vroeger thuis een beamerZou ik nog wel willen, maar daar is mijn woonkamer te licht voor
Zo groot, ik heb maar 13.3quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb dat allemaal nooit zo. Koop ook nog steeds een 15.6 inch laptop.
dat doe ik dus achter mn pc, met fok en gamen tegelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog best veel eigenlijk. Nu ik thuis zit sowieso de hele dag omdat ik niets beters te doen heb (of überhaupt kan), maar verder best vaak 's avonds voor YouTube oid, zo ver je dat tv kan noemen.
Mijn tv gebruik ik ook vooral als radioquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog best veel eigenlijk. Nu ik thuis zit sowieso de hele dag omdat ik niets beters te doen heb (of überhaupt kan), maar verder best vaak 's avonds voor YouTube oid, zo ver je dat tv kan noemen.
Maar jij hebt vast nog een normale computer met scherm die je gebruikt.quote:
Ja, ik vind het nog best lekker om 's avonds even lekker op de bank te hangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik dus achter mn pc, met fok en gamen tegelijk
Ik moet hier aan de achterkant ook wat nieuws voor de ramen hebben. Had daar toen ik hier kwam wonen even voor 'tijdelijk' goedkope Ikea rolgordijnen opgehangen, maar die hangen er nog steedsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet sowieso na het verbouwen hier nieuwe raambekleding kopen, dan ga ik ook voor meer verduisterend spul
ik ben niet een enorme bankzitter, die zou ik ook bij wijze van spreken kunnen wegdoenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog best lekker om 's avonds even lekker op de bank te hangen.
Nee? Ik heb alleen een laptop zonder extra schermenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast nog een normale computer met scherm die je gebruikt.
mooi toch hoe lang dat goedkope spul mee gaatquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet hier aan de achterkant ook wat nieuws voor de ramen hebben. Had daar toen ik hier kwam wonen even voor 'tijdelijk' goedkope Ikea rolgordijnen opgehangen, maar die hangen er nog steeds. Maar wil eigenlijk wel iets dat 'in de dag' past, dus moet wel iets hebben dat op maat te maken is.
Ohquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee? Ik heb alleen een laptop zonder extra schermen
3 hier.. en af en toe wil ik er best een 4de bij hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ook twee 27" monitoren aan m'n pc hangen, over laptops gesproken
Damnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
3 hier.. en af en toe wil ik er best een 4de bij hebben
Ik heb geen ruimte voor 3quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
3 hier.. en af en toe wil ik er best een 4de bij hebben
Rolt alleen niet meer zo soepeltjes en aan de raamkant zie je echt een flinke UV verkleuringquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi toch hoe lang dat goedkope spul mee gaat
Mja heb dat ding op schoot liggen, dus zit je toch aardig dicht op het schermquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohdan zou ik dat wel net te klein vinden persoonlijk.
Ohja dat doe ik nooit met een laptop eigenlijk haha.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja heb dat ding op schoot liggen, dus zit je toch aardig dicht op het scherm
Ik heb ook geen bureau om aan te zitten, of ja ik heb wel een bureau staan boven, maar daar heb ik nog nooit aan gezetenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat doe ik nooit met een laptop eigenlijk haha.
Ik gebruik juist altijd mijn bureau als ik computer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bureau om aan te zitten, of ja ik heb wel een bureau staan boven, maar daar heb ik nog nooit aan gezeten
Ja, waarom nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je bent ziek en gaat alsnog naar werk?
Ik heb mijn oude 46" die eerst beneden stond nu in de slaapkamer staan, vind ik qua beeld ook weer niet zo heel grootquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor 3
M'n slaapkamer tv van 37" oid hangt er ook aan, telt dat?
Kun je beter gewoon een computer ipv een laptop kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik juist altijd mijn bureau als ik computer.
Ja maar ja ik vind laptop gewoon mooier en fijner ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon een computer ipv een laptop kopen
Als ik thuiswerk lig ik ook gewoon met de laptop op schoot op de bankquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Als ik niet thuiswerkte had ik ook geen bureau gehad.
Dat wel, maar ik weet niet, waarom niet werken als het wel gewoon kan denk ik dan. Maar goed, ik heb me dan ook pas één keer een middagje ziekgemeld in vijf jaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezondheid > werk
Je krijgt toch doorbetaald
Heerlijke instelling!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik weet niet, waarom niet werken als het wel gewoon kan denk ik dan. Maar goed, ik heb me dan ook pas één keer een middagje ziekgemeld in vijf jaar
Totdat je een keertje diarree hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik weet niet, waarom niet werken als het wel gewoon kan denk ik dan. Maar goed, ik heb me dan ook pas één keer een middagje ziekgemeld in vijf jaar
Denk niet dat je dan graag op kantoor zitquote:
Dan ben je gewoon niet ziekquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt als een ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk als je voor de klas staat.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:27 schreef mschol het volgende:
@:nattekatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zou niet weten waarom niet, er is toch gewoon een wcquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan graag op kantoor zit
Bedankt voor de diagnose, Dokter "ik had 38 weken last van mijn jetlag" Nattekatquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet ziek
Ik meld me ook niet zo snel ziek, dan moet ik wel echt behoorlijk verrot zijn. Maar ik blijf wel gewoon thuis tot ik me ook weer echt beter voel.
Als je kan werken zonder dat er dwang bij komt kijken, ben je niet ziekquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Bedankt voor de diagnose, Dokter "ik had 38 weken last van mijn jetlag" Nattekat
Prima dat dat voor jou zo is toch, ieder z'n dingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je kan werken zonder dat er dwang bij komt kijken, ben je niet ziek
Heb weleens onderschat hoeveel last ik had.quote:
Niet zelf gekozen voor avondbezorging?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Er komt zo nog een pakketje zegt DHL, wat zijn dit voor onchristelijke tijden![]()
Oh, kan bestquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zelf gekozen voor avondbezorging?
Ik ben hier elke avondquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het begint me op te vallen, ben je ook altijd online als bitterbal moe is?
Nou zie ik voor je dat je een emmertje naast je had staan tijdens die vergadering.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Prima dat dat voor jou zo is toch, ieder z'n ding
Haha ja, zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Zou niet weten waarom niet, er is toch gewoon een wc
Oh valt nog mee, niet dat het langs je been naar beneden kwam lopen terwijl je voor de klas stondquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb weleens onderschat hoeveel last ik had.
Moet 3 kwartier fietsen, redde net het toilet.
Klas die dag wat eerder weggestuurd met een smoesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, zou gęnant zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt nog mee, niet dat het langs je been naar beneden kwam lopen terwijl je voor de klas stond
De eerste maanden toen mijn stoma weg was heb ik toch wel een aantal keer naar het toilet moeten rennen omdat mijn darmen heel anders reageerden op bepaald voedselquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen functionerende sluitspier hebben
Ik begin trouwens het idee te krijgen dat jij hier de enige met zulke ervaringen met diarree bent, door de reacties van anderen eropquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt nog mee, niet dat het langs je been naar beneden kwam lopen terwijl je voor de klas stond
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerste maanden toen mijn stoma weg was heb ik toch wel een aantal keer naar het toilet moeten rennen omdat mijn darmen heel anders reageerden op bepaald voedsel
Oh dit verklaart een boelquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerste maanden toen mijn stoma weg was heb ik toch wel een aantal keer naar het toilet moeten rennen omdat mijn darmen heel anders reageerden op bepaald voedsel
Is het ook, zeker omdat het niet meer door de endeldarm ging waardoor bepaalde voeding niet goed werd afgebroken en het er vrij vlot weer uit kwam (ananasquote:
Wel mooi dat alles weer hersteld kon worden, meestal hoor je dat een stoma definitief is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook, zeker omdat het niet meer door de endeldarm ging waardoor bepaalde voeding niet goed werd afgebroken en het er vrij vlot weer uit kwam (ananas). Ook dat gekut met die zakjes elke dag is vervelend.
Met mijn darmen gelukkig wel, de rest van de buik is wel een puinzooi aan littekenweefsel en kapotte spierenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dit verklaart een boelWat naar dat je dat hebt moeten meemaken, de stoma en alles
Nu alles weer zo goed als normaal?
Ja ik had het 'geluk' dat het was veroorzaakt door trauma en niet door een ziekte, het was puur een noodoplossing die gelukkig weer teruggedraaid kon wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel mooi dat alles weer hersteld kon worden, meestal hoor je dat een stoma definitief is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Zwakkelingen hier, allemaal! Zeg er eens wat van, @:LospedrosaGewoon werken jongens. Hup hupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Heftig johquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met mijn darmen gelukkig wel, de rest van de buik is wel een puinzooi aan littekenweefsel en kapotte spierenMaar het hele langdradige verhaal kun je ook hier lezen LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Nee ze hebben het nooit kunnen achterhalen, maar ik vermoed dat het door de darmen is gekomen. Had de week ervoor al enorme buikpijn en constipatie waardoor ik ook koortsklachten had en nauwelijks kon slapen. Dus zal een combinatie zijn geweest van iets dat niet helemaal goed in mijn buik zat, koorts en slaapgebrek waardoor ik een black-out heb gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heftig johIk zat het net allemaal een beetje te lezen (MyCroft
). Zijn ze/jullie er ooit nog achtergekomen hoe het precies gebeurd is, of nog steeds een raadsel?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze hebben het nooit kunnen achterhalen, maar ik vermoed dat het door de darmen is gekomen. Had de week ervoor al enorme buikpijn en constipatie waardoor ik ook koortsklachten had en nauwelijks kon slapen. Dus zal een combinatie zijn geweest van iets dat niet helemaal goed in mijn buik zat, koorts en slaapgebrek waardoor ik een black-out heb gehad.
Ja anders kon ik jullie hier niet irriteren met matige grapjesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Facking eng joh. Nou ja, blij dat je er nog bent
Chocolade heb ik volgens mij niet echt last van gehad, ananas, sperzieboontjes en doritos waren wel altijd zeer enthousiast met weer naar buiten gaanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Maareh, stoma en chocolade, is dat echt zo heftig als ze zeggen? Of geheel persoonsafhankelijk?
DANK JE CITROENquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders kon ik jullie hier niet irriteren met matige grapjes
Als dat in je eigen huis was valt de schade nog te overzienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens de wc vijf meter verderop niet kunnen halen
Jeetje, ik zag al dat je dit zelf ook meermaals postte, maar zo leer je inderdaad echt wat over je lichaamquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade heb ik volgens mij niet echt last van gehad, ananas, sperzieboontjes en doritos waren wel altijd zeer enthousiast met weer naar buiten gaanSla daarentegen was echt een hel, dat constipeerde vrijwel direct, vinden mijn darmen schijnbaar niet leuk om te verwerken. In de dagen voor mijn ongeluk at ik ook bijna alleen maar maaltijdsalades omdat ik toen net mijn ticket voor de vakantie had geboekt en dat in die tijd voor mij het moment was om te gaan diëten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
En poepzakjesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het hier nog steeds over poep?
Zucht.quote:
Altijd toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het hier nog steeds over poep?
Ja, heerlie de peerliequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeetje, ik zag al dat je dit zelf ook meermaals postte, maar zo leer je inderdaad echt wat over je lichaamDat zal er wel eentje aan de dunne darm zijn geweest, dan is het nog niet ingedikt en vloeibaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maar hoi zusjequote:
Waar heb je je 260 kcal nu uiteindelijk nog aan gebruikt?quote:
Pas je op met al dat zoutquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Anyway, even 1,5 liter kippenbouillon drinken/eten omdat ik niet meer ziek wil zijn
Ik heb een bakje creme brulee gevondenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je je 260 kcal nu uiteindelijk nog aan gebruikt?
Nu word ik ook wel een beetje onpasselijk van de poeppraatquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal er wel eentje aan de dunne darm zijn geweest, dan is het nog niet ingedikt en vloeibaar
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een bakje creme brulee gevonden
Nu pas?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu word ik ook wel een beetje onpasselijk van de poeppraat
quote:
Heb je het wel nog even aangebrandquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een bakje creme brulee gevonden
Het is zo'n kant en klaar ding, waar je suiker op strooitquote:
Ik kreeg er nog niet snel beelden van, maar nu wel met het spuiten tegen het plafond alsof er een slagader is doorgesnedenquote:
Ja kattenplaatje is allang geweestquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is zo'n kant en klaar ding, waar je suiker op strooit
Aanbranden is teveel moeite en ik moet zo naar bed
LALALALALALAALALALquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kreeg er nog niet snel beelden van, maar nu wel met het spuiten tegen het plafond alsof er een slagader is doorgesneden
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest eraan denken door de crčme brűlée, als dat ergens op lijkt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LALALALALALAALALAL
Wat staat hier? Kan het niet lezen
Hm, dan moet ik maar zo naar bedquote:
Weltrusten kleintjequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LALALALALALAALALAL
Wat staat hier? Kan het niet lezen
Ja wij allemaal denk ikquote:
Oke papsquote:
Dit klinkt raarquote:
Ja, deze KSC is nooit raar.quote:
Nooit meer naar bed.quote:
In het land der blinden...quote:
Iddquote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat in je eigen huis was valt de schade nog te overzien
Luistert de dove naar het kompas?quote:
Het leven is te donker nu om wakker door te brengenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd
Iedereen bij de sportschool was aan het zeggen dat ze naar bed wilden, door het weer
quote:
quote:
Ik wil best een winterslaap in juni introduceren?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het leven is te donker nu om wakker door te brengen
En dan weer één in oktober?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil best een winterslaap in juni introduceren?
quote:
quote:
Ja, goed ideequote:
quote:
quote:
sommige mensenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
R&P gaat ook weer lekker, zit er eentje te vertellen dat zijn vrouw hem seks moet geven als ze niet ziek is en geen andere geldige reden heeft, aangezien dat zijn recht is en zij daar mee ingestemd heeft toen ze trouwdenIs diezelfde gast die de sharia graag ingevoerd zou zien in Nederland. Tering.
Vroeger had je op TV zo'n programma die dit soort zaken ter sprake bracht. Sex Court heette dat, ja het was geacteerd, maar ik moest er gewoon meteen aan denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
R&P gaat ook weer lekker, zit er eentje te vertellen dat zijn vrouw hem seks moet geven als ze niet ziek is en geen andere geldige reden heeft, aangezien dat zijn recht is en zij daar mee ingestemd heeft toen ze trouwdenIs diezelfde gast die de sharia graag ingevoerd zou zien in Nederland. Tering.
Wat voor straf kreeg je als je schuldig was?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger had je op TV zo'n programma die dit soort zaken ter sprake bracht. Sex Court heette dat, ja het was geacteerd, maar ik moest er gewoon meteen aan denken
Dan werd je anaal vernederd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor straf kreeg je als je schuldig was?
Meestal kwam het op batsen uit, maar lang geleden en het was vooral mijn vader die keek, ik vond het niet veel, veel te nep en te overdrevenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor straf kreeg je als je schuldig was?
Waarom kijk je daar nog?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje drama voor het slapengaan.quote:
Ja ik ga nu ook maar, voordat ik weer de lapo hebquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje drama voor het slapengaan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook slapen. Althans proberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |