SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oke maar niet te hardquote:
niet veel matches want like zelf amper en heb altijd maar één match tegelijkquote:
Ga je de hele film lang legemaaggeluiden produceren?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al trek en ga eerst nog naar de film voor ik ga eten.
Nee heb nog steeds een flapverbod. Leven is wel wat saai zoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer. Heb je wel een flap gehad vandaag?
Laatst had je toch een bonusflap?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb nog steeds een flapverbod. Leven is wel wat saai zo![]()
Oh, dat telt niet mee inderdaad.quote:ik had wat brie en wat fuet worstjes
ja oke toen heb ik het verbod overtredenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst had je toch een bonusflap?
[..]
Oh, dat telt niet mee inderdaad.
Kreeg je toen gedoe met Dimmy?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke toen heb ik het verbod overtreden
Hmm, ik koop steeds weer andere dingen omdat ik mezelf steeds verbied een bepaald iets te eten omdat het te lekker is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb jij iets wat je zo lekker vindt recce?
nee wist het nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je toen gedoe met Dimmy?
[..]
Hmm, ik koop steeds weer andere dingen omdat ik mezelf steeds verbied een bepaald iets te eten omdat het te lekker is.
wat is je lievelingseten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je toen gedoe met Dimmy?
[..]
Hmm, ik koop steeds weer andere dingen omdat ik mezelf steeds verbied een bepaald iets te eten omdat het te lekker is.
Gelijk coke doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Constant gevecht
misschien weer gaan roken. toen kon ik gewoon alles eten zonder aan te komen
Van sushi word je niet zo snel dik toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Constant gevecht
misschien weer gaan roken. toen kon ik gewoon alles eten zonder aan te komen
Nee hou op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet nu
Dat de oranjebewaarder bestaat![]()
![]()
ja geloof ik wel , rijst en die soort mayo die ze er soms op doenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Van sushi word je niet zo snel dik toch?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof ik wel , rijst en die soort mayo die ze er soms op doen
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of doodgaan, heb je het probleem ook niet meer
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke toen heb ik het verbod overtreden
Turkije moet straks,dus als er veel getüterd wordt, weet je waaromquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet nu
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet nu
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het wordt prachtig
Net als in negentien achtentachtig![]()
![]()
9 10 8 80quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het wordt prachtig
![]()
Maar van sommige producten kun je meer eten om vol te zitten van van andere, denk dat dat ook wel meespeeltquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Je wordt te dik van te veel eten he (in verhouding met wat je verbruikt), dat kan ook van bananen
Kan ik veilig over straat fietsen straks of moet ik mijn nepsnor opplakken?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Turkije moet straks,dus als er veel getüterd wordt, weet je waarom
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof ik wel , rijst en die soort mayo die ze er soms op doen
Oke. Moet Nederland vandaag alweer?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het wordt prachtig
![]()
oh ja zeker, en zijn niet voedzaam enzo. Denk ook dat dit de intentie van de vraag wasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar van sommige producten kun je meer eten om vol te zitten van van andere, denk dat dat ook wel meespeelt
Ook van broccoli?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Je wordt te dik van te veel eten he (in verhouding met wat je verbruikt), dat kan ook van bananen
Ik moest vandaag de datum opschrijvenquote:
Dit gaat niet de goede kant op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn hoofd: FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAYYYYY
zou wel een prestatie zijn als iemand dit zou lukken van puur broccoliquote:
Ok Rebeccaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah okequote:
Ik ook niet. Maar goed. Dan kan ik vrijdag in mn vakantie huisje kijkenquote:
Ik zou maar binnen blijven. Ze zijn wel favoriet tegen Georgiëquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ik veilig over straat fietsen straks of moet ik mijn nepsnor opplakken?
is wel helemaal correctquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vandaag de datum opschrijven
Ipv 18-6-24 schreef ik 18+6=24 op
ohquote:
Een man moet tegen de negen kilo broccoli eten om aan de dagelijkse hoeveelheid calorieën te komen, als ik het even snel bereken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou wel een prestatie zijn als iemand dit zou lukken van puur broccoli
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm heb nog lekkers over van het bezoek gister.
Ze aten liever blauwe bessen dan chipjes.
brocolli dieet lijkt me een fantastisch idee, lijkt me wel dat dat werktquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Een man moet tegen de negen kilo broccoli eten om aan de dagelijkse hoeveelheid calorieën te komen, als ik het even snel bereken.
daarom bumble je weer toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat zou ik ook doen, blauwe bessen zijn luxe eten en chips is toch een beetje het standaard tokkievoer. Of wait, wta voor chipsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je veganmiepjes als vrienden?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
oh das wel irritantquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:26 schreef gianni61 het volgende:
Postnl busje is al 2x in 10 minuten door mijn straat gereden, maar nog steeds geen garmin..
Hallo jarige! Is er taart?quote:
which seat can i taaaakequote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan alleen nooit handen vol bessen eten. Ben er snel klaar mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat zou ik ook doen, blauwe bessen zijn luxe eten en chips is toch een beetje het standaard tokkievoer. Of wait, wta voor chips
Of met elkaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss kunnen jullie dubbeldaten![]()
![]()
Ja, maar die waren niet op bezoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je veganmiepjes als vrienden?
ik heb de datemeet verhalen van Puala gehoord, ze mag haar mannen houdenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss kunnen jullie dubbeldaten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
En in de app staat nu dat de bezorging niet gelukt is
oeh die is wel lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen nooit handen vol bessen eten. Ben er snel klaar mee.
Weet niet meer, geloof zout en peper Max.
ik ook maar dat was gewoon met andere vrienden? Of wat is dubbel daten eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel eens ge-dubbeldate. Was best geslaagd.
Zal wel te hard geregend hebben voor die lamlulquote:
Man man man.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal wel te hard geregend hebben voor die lamlul
Partnerruilquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh die is wel lekker
[..]
ik ook maar dat was gewoon met andere vrienden? Of wat is dubbel daten eigenlijk
Met blauwe bessenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar die waren niet op bezoek.
Stoere mannen, die bier drinken.
Ik heb (hier van jullie) al vaker gehoord dat dit voorkomt, maar dit is de eerste keer dat ik het zelf meemaak.quote:
Eerste date met 2 vrouwen tegelijk. Dat is de definitie toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh die is wel lekker
[..]
ik ook maar dat was gewoon met andere vrienden? Of wat is dubbel daten eigenlijk
maar maar maar ...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb de datemeet verhalen van Puala gehoord, ze mag haar mannen houdenedit: of wacht dit is geen dubbeldate
![]()
Nee dubbel date is met twee koppels, of twee vriendinnen die met twee vrienden afspreken om te daten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste date met 2 vrouwen tegelijk. Dat is de definitie toch?
quote:
ohquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een chille werkdag gepland en die pakte ook zo uit, verder weinig bijzonders van plan eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorg je wel een beetje voor een feestje voor jezelf?
Oh nooit gespeeldquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We spelen dungeons and dragons. Wij zij keistoer ja.
ah oke, deze definitie had ik ook in mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dubbel date is met twee koppels, of twee vriendinnen die met twee vrienden afspreken om te daten.
Oh wel 2x gedaan. Beide keren was ik tevreden over.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dubbel date is met twee koppels, of twee vriendinnen die met twee vrienden afspreken om te daten.
Je viert het helemaal niet? Of komend weekend?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had een chille werkdag gepland en die pakte ook zo uit, verder weinig bijzonders van plan eigenlijk
Als t op voorraad is wel en anders krijg je je geld terugquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, kut, alweer bijna vergetenmaar mijn pakketje is kwijt
![]()
Wilde gisteren mijn buitendouche gaan ophalen en mevrouwtje komt aanlopen met zón klein doosje, kon niet kloppen. Het klopte ook niet, maar 'mijn' barcodesticker zat er wel op. Ergens iets fout gegaan bij DHLben benieuwd hoe dit gaat aflopen, denk prima want pakketje was van lidl en gok dat zij het gewoon opnieuw gaan sturen (?)
Zaterdagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je viert het helemaal niet? Of komend weekend?
Chille werkdagen zijn altijd fijn
Altijd verkeerd gedaan dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe snoeischaar kopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg een nieuwe takkenschaarwant mijne is afgebroken
service
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Partnerruil
@:haags kan hier alles over vertellen
daarom, mijn ervaring hierin is dat ze allemaal chill reagerenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Als t op voorraad is wel en anders krijg je je geld terug
boerderijwinkel voor een snoeischaar? Klinkt duurquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe snoeischaar kopen.
Misschien morgen even naar de boerderij winkel. Dan kan ik meteen vlees meenemen
Party bij Pualaquote:
Jammer. Wij zitten dan bij Puala in het nieuwe zwembadquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Party bij Puala
Al ben ik natuurlijk op vakantie ,
Maar ook dat is
een grote dubbel datequote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer. Wij zitten dan bij Puala in het nieuwe zwembad![]()
Neuh. Die scharen kosten overal ongeveer hetzelfde, maar deze winkel heeft naast boerderij en tuin artikelen ook vlees van hun eigen dierenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boerderijwinkel voor een snoeischaar? Klinkt duur
En 2 chicks with dicks?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja met twee dames kan ook leuk zijn
Dimmybikiniquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja met twee dames kan ook leuk zijn
kwaliteit verschilt behoorlijk wel, of kánquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh. Die scharen kosten overal ongeveer hetzelfde, maar deze winkel heeft naast boerderij en tuin artikelen ook vlees van hun eigen dieren
snap hem nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even naar Berlijn mailen
@:LTVDK
google maar eens op mail naar berlijnquote:
Ik zal heel lief en teder zijn met prikkelenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke maar niet te hard
[..]
niet veel matches want like zelf amper en heb altijd maar één match tegelijk
Waarom heb je een flapverbod?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb nog steeds een flapverbod. Leven is wel wat saai zo![]()
ik had wat brie en wat fuet worstjes
Meest praktische oplossing welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of doodgaan, heb je het probleem ook niet meer
Vertel het haar dimmy!quote:
Ik ook. Eten houdt ook van mij. Daarom ben ik dik. Het eten verlaat me niet meerquote:
Oh. Jammer moet ik dat missen omdat ik dan in het wijkrestaurant zit. Wat vervelend.quote:
Challenge accepted!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou wel een prestatie zijn als iemand dit zou lukken van puur broccoli
Oh dat wordt wel een dure challenge danquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Een man moet tegen de negen kilo broccoli eten om aan de dagelijkse hoeveelheid calorieën te komen, als ik het even snel bereken.
Ik heb nog zoveel over van zaterdagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze zo verschrikkelijk al die mannen die puala gedatet heeft?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb de datemeet verhalen van Puala gehoord, ze mag haar mannen houdenedit: of wacht dit is geen dubbeldate
![]()
Haags eindigt altijd met de andere kerel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Partnerruil
@:haags kan hier alles over vertellen
Oh dat heb ik ook wel eens gehad. Was leuk. Gingen we sushi etenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je dus wel vrienden hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil ik ook. Maar ik heb al teveel hobbies. Als ik dan ook nog een wekelijkse of tweewekelijkse DnD campaign moet gaan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We spelen dungeons and dragons. Wij zij keistoer ja.
Oh ja, kwaliteit verschilt zeker. Maar daar verkopen ze felco, wat traditioneel wel bekend staat als het beste merk.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kwaliteit verschilt behoorlijk wel, of kán
maar weet ook niet wat jij moet snoeien en of dat heel relevant is. Klinkt wel als een fijne winkel
[..]
snap hem niet
Ik heb de zwembroek al klaar liggenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of er iemand voor m'n auto geparkeerd staatquote:
Ik koop voor t bedrag van dat schaartje er een aantalquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, kwaliteit verschilt zeker. Maar daar verkopen ze felco, wat traditioneel wel bekend staat als het beste merk.
En ik snoei nu met een oude schaar van mn vader, maar die is echt niet meer te repareren dus ik wil exact dezelfde.
True, maar sentimenteel en zoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik koop voor t bedrag van dat schaartje er een aantal
Wat preuts.quote:
vanwege de zwembandjesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal heel lief en teder zijn met prikkelen
[..]
Waarom heb je een flapverbod?
[..]
Meest praktische oplossing wel
[..]
Vertel het haar dimmy!
[..]
Ik ook. Eten houdt ook van mij. Daarom ben ik dik. Het eten verlaat me niet meer
[..]
Oh. Jammer moet ik dat missen omdat ik dan in het wijkrestaurant zit. Wat vervelend.
[..]
Challenge accepted!
[..]
Oh dat wordt wel een dure challenge dan
[..]
Ik heb nog zoveel over van zaterdag
Ach ja. Hoef in ieder geval geen boodschappen te doen als de magic boys komen.
[..]
Zijn ze zo verschrikkelijk al die mannen die puala gedatet heeft?
[..]
Haags eindigt altijd met de andere kerel.
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gehad. Was leuk. Gingen we sushi eten
[..]
Oh. Dan moet je dus wel vrienden hebben
[..]
Wil ik ook. Maar ik heb al teveel hobbies. Als ik dan ook nog een wekelijkse of tweewekelijkse DnD campaign moet gaan doen.
Ja ja ik weet dat er van die one shots zijn.
Mijn vader heeft jaren gewerkt als hovenier, daarna ook op een kwekerij.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn papa is ook fan van dat merk, maar boomkweker dus logisch
Dan hou je het toch lekker bij je hobbies? En als er een wegvalt, kun je die vervangen toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vertel het haar dimmy!
[..]
Ik ook. Eten houdt ook van mij. Daarom ben ik dik. Het eten verlaat me niet meer
[..]
Oh. Jammer moet ik dat missen omdat ik dan in het wijkrestaurant zit. Wat vervelend.
[..]
Challenge accepted!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wil ik ook. Maar ik heb al teveel hobbies. Als ik dan ook nog een wekelijkse of tweewekelijkse DnD campaign moet gaan doen.
felcoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, kwaliteit verschilt zeker. Maar daar verkopen ze felco, wat traditioneel wel bekend staat als het beste merk.
En ik snoei nu met een oude schaar van mn vader, maar die is echt niet meer te repareren dus ik wil exact dezelfde.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vertel het haar dimmy!
[..]
[..]
[..]
Challenge accepted!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Double Date - Email to Berlinquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kwaliteit verschilt behoorlijk wel, of kán
maar weet ook niet wat jij moet snoeien en of dat heel relevant is. Klinkt wel als een fijne winkel
[..]
snap hem niet
mijn broertje werkt ook in de bomensector. Die kwam hier ooit met zijn eigen gereedschap, wist niet wat me overkwamquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft jaren gewerkt als hovenier, daarna ook op een kwekerij.
Had altijd de felco in een lederen holster aan zn riem.
Iets anders komt er niet in
ahhquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Double Date - Email to Berlin
Toch wel een klassiekertje
Superleuk nummer als je toondoof bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Double Date - Email to Berlin
Toch wel een klassiekertje
Mia en Dion hebben erg hun best gedaan om dat te overtreffenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Superleuk nummer als je toondoof bent.
Ben ik ook.quote:
Is toch handig in Thailand. Dan verdrink je niet in de zeequote:
Maar ik wil alles doen!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hou je het toch lekker bij je hobbies? En als er een wegvalt, kun je die vervangen toch.
Niet alles hoeft gedaan te worden.
Is een kleintjequote:
Gereedschap (en weten waar je mee bezig bent) helpen wel echt heel ergquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn broertje werkt ook in de bomensector. Die kwam hier ooit met zijn eigen gereedschap, wist niet wat me overkwam. Mijn verwachting was 'we zijn hier echt de hele dag bezig', na 2 uur was alles gedaan
20 kilometer en je bent in het buitenland toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:08 schreef gianni61 het volgende:
Poah. De herfst is nu wel echt begonnen.
Misschien had ik toch maar gewoon naar het buitenland moeten gaan
Ja, maar denk niet dat met 20km het weer beter wordt..quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 kilometer en je bent in het buitenland toch?
Oh.. je had ook voorkeuren ?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar denk niet dat met 20km het weer beter wordt..
Mijn voorkeur is iets minder regen dan dat nu valtquote:
Ik had laatst de Mojito van SChweppes. ook best HdPquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Mojito - Spa
Heerlie de peerlie
Gordijnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb al teveel dingen die rond mijn verjaardag uitkomen om mezelf cadeau te doen
Ik was gewoon aan het werk. Dan kan ik niet reageren. En dit was een kleine quotequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Dud0r reageert de hele dag op niemand om zo'n monsterpost te kunnen plaatsen uiteindelijk.
is om in het voetbalthema te blijven, eerst helft en tweede helftquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die kapsalon van de Lidl is best prima. Er staat echter op 2 porties...
Nou ja misschien voor kinderen.....
ik heb er naar gekeken en dacht... hmm nee das geen twee porties voor Niznoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die kapsalon van de Lidl is best prima. Er staat echter op 2 porties...
Nou ja misschien voor kinderen.....
je bent zelf een kleine quotequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het werk. Dan kan ik niet reageren. En dit was een kleine quote
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plak wel vuilniszakken tegen het raam.
wat dan ?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb al teveel dingen die rond mijn verjaardag uitkomen om mezelf cadeau te doen
Scherp van jequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is om in het voetbalthema te blijven, eerst helft en tweede helft
IJNquote:
die was mooiquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:26 schreef McGrath het volgende:
Godverdomme wat een heerlijke goal van de Turken
Nouuuquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het werk. Dan kan ik niet reageren. En dit was een kleine quote
aardappeltjes met worteltjes en doperwten en 2 cordon blue.quote:
KONquote:
ja die lampquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- een lavalamp
- een boek
- een cassettebandje
[ afbeelding ]
De vorige limited edition te lang getwijfeld. Nu ga ik gewoon F5'end klaarzitten. Moest vandaag halverwege een meeting ineens ook wat bestellenquote:
Lol, ik heb mijn lavalamp opgehaald uit het ouderlijk huisquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- een lavalamp
- een boek
- een cassettebandje
[ afbeelding ]
dan krijgen we geen tuuterenquote:
wat is er limited edition aan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vorige limited edition te lang getwijfeld. Nu ga ik gewoon F5'end klaarzitten. Moest vandaag halverwege een meeting ineens ook wat bestellen
Ja staan ze om bekend ook, wereldwijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Genoeg oranje tuuters ook tegenwoordig hoor
hmm oke . nou hoop dat je hen te pakken krijgtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze er niet zoveel van maken van deze kleurstelling.
Duurt volgens mij nog eventjes voordat deze komt; maar beetje in de gaten houden. Snap sowieso niet waarom alles limited edition moet zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oke . nou hoop dat je hen te pakken krijgt
Beste songfestival nummer dat nooit op het songfestival heeft mogen staanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even naar Berlijn mailen
@:LTVDK
Door types zoals ik die speciale mooie dingen willen hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duurt volgens mij nog eventjes voordat deze komt; maar beetje in de gaten houden. Snap sowieso niet waarom alles limited edition moet zijn tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op tafel liep er een springspin toen ik daar mijn bord neerzette. Vervolgens ging ik nog even iets in de keuken halen en kwam ik terug en toen schrok ik toen dat spinnetje vanonder mijn bord tevoorschijn kwam.
quote:Springspinnen zijn een familie van spinnen bestaande uit 5423 soorten in 575 geslachten met zeer goed ontwikkelde voor-middenogen die op het gezicht jagen en hun prooi bespringen. Ze spinnen geen web, maar gebruiken wel een spinragdraad om zichzelf te zekeren voor ze een sprong wagen.
Nina Poekie.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door types zoals ik die speciale mooie dingen willen hebben.
He gadverdamme.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Georgie speelt iemand die Kakabadze heet. Ik denk dan meteen aan poepseks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej dat had ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:49 schreef Karzai het volgende:
2e helft met het bord op schoot bij moeders kijken, geloof dat ik pasta carbonara krijg
Lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:49 schreef Karzai het volgende:
2e helft met het bord op schoot bij moeders kijken, geloof dat ik pasta carbonara krijg
net als ik..quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
absurd. zo'n klein beestje en het kan zoveel
Deze spinnen hebben een slank achterlijf met donkere banden, chevronstrepen en stippen. Ze hebben lange, harige poten en 8 ogen. Het lichaam bevat kleine, geveerde haartjes. De lichaamslengte varieert van 0,6 tot 2 m.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze spinnen hebben een slank achterlijf met donkere banden, chevronstrepen en stippen. Ze hebben lange, harige poten en 8 ogen. Het lichaam bevat kleine, geveerde haartjes. De lichaamslengte varieert van 0,6 tot 2 m.
Ze maken een horizontaal, slordig geweven web, dat aan een der zijden een buisvormige vluchtweg bevat. Om hun jongen te voeden, braken de vrouwtjes voedsel op. Bij sommige soorten betekent de dood van de moeder lekker voedsel voor de duizenden kleine spinnetjes.
maar die spelen niet vanaafquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Genoeg oranje tuuters ook tegenwoordig hoor
een echte zwart wit tv?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:53 schreef Ama het volgende:
Kastje ook maar eens in elkaar gezet. Ben er blij mee. Kon er ook nog een wijnrek aan vastmaken maar niet nodig.
[ afbeelding ]
Nee gewoon een magnetron die niet heel hip is maar prima werkt voor die tien keer per jaar.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee gewoon een magnetron die niet heel hip is maar prima werkt voor die tien keer per uur.
Nee man. Gebruik hem zo weinig maar helemaal wegdoen kon ik ook weer niet.quote:
Tubgirlquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Georgie speelt iemand die Kakabadze heet. Ik denk dan meteen aan poepseks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat microwave je zoalquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man. Gebruik hem zo weinig maar helemaal wegdoen kon ik ook weer niet.
2 mm? Ik had idee dat het groter was.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze spinnen hebben een slank achterlijf met donkere banden, chevronstrepen en stippen. Ze hebben lange, harige poten en 8 ogen. Het lichaam bevat kleine, geveerde haartjes. De lichaamslengte varieert van 0,6 tot 2 m.
Ze maken een horizontaal, slordig geweven web, dat aan een der zijden een buisvormige vluchtweg bevat. Om hun jongen te voeden, braken de vrouwtjes voedsel op. Bij sommige soorten betekent de dood van de moeder lekker voedsel voor de duizenden kleine spinnetjes.
Ja zeg er eens wat van zus, ik moet zo nog kokenquote:
ramen of sushiquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
Wat ga ik eten vandaag?
Dinnetje is bij dr zus dus mag het helemaal zelf bepalen
"Wat van."quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeg er eens wat van zus, ik moet zo nog koken
stoelpoten en zaagselquote:
Spareribs en een kippiepanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
Wat ga ik eten vandaag?
Dinnetje is bij dr zus dus mag het helemaal zelf bepalen
Dat kan niet, want vanochtend lag ik met Vlinder nog uitgebreid in bed.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was vanochtend nog met vlinder aan het slidderen
Dat word een halfuurtje springtouwenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 260 resterende kcal voor vandaag
Ehhh.. ik mag nog 260 kcal eten vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat word een halfuurtje springtouwen
Ik was pas laat wakkerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want vanochtend lag ik met Vlinder nog uitgebreid in bed.
Meteen zin ook weer.
heb tetris gespeeld, er kan nog een brunchbordje en een melkbeker bij morgen en dan kan de vaatwasser aanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was lekker, maar nu heb ik een berg afwas.
Maar als je meer beweegt mag je weer meer happenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhh.. ik mag nog 260 kcal eten vandaag
Ik ga zo weer wat meer bewegenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar als je meer beweegt mag je weer meer happen
Kun je nog gerust een Magnum nemen dusquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 260 resterende kcal voor vandaag
Ja is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh zo...
Dat beschouw ik meer als een PING.
het gaat niet over hoeveel je er al over heen zit met je vreetbuien hequote:
Hm of een bakje Tresorquote:
Nee, ik zit er nog onderquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet over hoeveel je er al over heen zit met je vreetbuien he
Ik heb wat meer en geen vaatwasser.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb tetris gespeeld, er kan nog een brunchbordje en een melkbeker bij morgen en dan kan de vaatwasser aan
Of je neemt de reactie even te serieus.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Nizno heeft gemist dat ik een heel effectief afvaldieet volg
Omdat het gisteren een hele dag droog en zonnig was. Dus alles wat de afgelopen maanden is gevallen is weer verdampt en tot wolken geworden.quote:
Een Magnum is maar iets van 240 kcalquote:
staan al 4 borden, een pan, een grote soepkom een melkbeker deksel van de pan longdrinkglas en theeglas in.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wat meer en geen vaatwasser.
quote:
Deprimerend zijn jullie zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het gisteren een hele dag droog en zonnig was. Dus alles wat de afgelopen maanden is gevallen is weer verdampt en tot wolken geworden.
Maar het was wel droog gisteren en morgen weer droog.quote:
Nizno boeit dat geen zak. zolang ze Nattekutkitten in de zeik kan nemenquote:
Zou vandaag ook droog zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het was wel droog gisteren en morgen weer droog.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno boeit dat geen zak. zolang ze Nattekutkitten in de zeik kan nemen
zet die magnetron er dan bovenop en de cola en citroen in de koelkastquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Nu valt wel echt op hoe klein mijn huidige koelkast is.
Nee want ik heb een koelvriescombi gekocht, komt donderdag. Op deze plek stond eerst een vriezer en daar stond de magnetron en andere zooi bovenop.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
zet die magnetron er dan bovenop en de cola en citroen in de koelkast
ooow, solly, dacht dat dit de nieuwe al wasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want ik heb een koelvriescombi gekocht, komt donderdag. Op deze plek stond eerst een vriezer en daar stond de magnetron en andere zooi bovenop.
(De citroen is geen citroen maar een fruitvliegjesval)
Nee haha die komt nog. 😊quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ooow, solly, dacht dat dit de nieuwe al was![]()
*nog eens teruglezen gaat
alle nieuwe dingenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want ik heb een koelvriescombi gekocht, komt donderdag. Op deze plek stond eerst een vriezer en daar stond de magnetron en andere zooi bovenop.
(De citroen is geen citroen maar een fruitvliegjesval)
als je na die reclame te zien gaat zoeken wat dat bedrijf is dan helpt hetquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Is adverteren wel effectief als ik werkelijk geen idee heb wat dat Chineze bedrijf in godsnaam is?
dan kom je dus nooit meer uit de keuken...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
Verheug mij er nu al op dat de keuken komende winter niet meer ijskoud is omdat de verwarming daar weer aan kan. 😍
Welke van de 6?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Is adverteren wel effectief als ik werkelijk geen idee heb wat dat Chineze bedrijf in godsnaam is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |