Erg mooi, die verbroedering.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:22 schreef Oriente het volgende:
Serbia threatens to leave Euroes tournament, if Albania and Croatia is not sanctioned
From the article: "In the match of the second round of Group B between Albania and Croatia, in the 59th minute, fans of both teams chanted "Kill, kill, kill the Serb".
Wat voor record? Grootste uitslag tussen landen die niet meer in de atlas staan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Bv het EK-68 deden ze al mee. Toen plaatsten er zich maar 4 landen. Op het WK-74 wonnen ze met 7-1 van Zaïre. Nog steeds een record.
Het hoort bij het record van verzonnen uitslagen, want dat duel eindigde in 9-0 en niet in 7-1.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat voor record? Grootste uitslag tussen landen die niet meer in de atlas staan?
Slovenie was toch altijd al meer gericht op Oostenrijk, Italie en Midden-Europa?quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi, die verbroedering.
In voormalig Joegoslavië was het altijd een feest Slovenië kan het weten want ze zijn het geweest.
Nou jou, gericht op… Ze zijn bijna eeuwenlang onderdeel geweest van het Heilige Roomse Rijk, en later van Keizerrijk Oostenrijk. Het Koninkrijk Italië heeft later nog wat gebieden weten bemachtigen en vanaf 1919 was het al onderdeel van Joegoslavië en toen zijn alle niet-Sloveense invloeden vrij drastisch de kop ingedrukt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Slovenie was toch altijd al meer gericht op Oostenrijk, Italie en Midden-Europa?
De onafhankelijkheid daar ging ook relatief vrij vlot, in tegenstelling tot die ellende op de Balkan.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kluivert scoorde er vier dus een patrick.
https://nos.nl/video/348666-ek-2000-nederland-joegoslavie
Het aantal aanrijdingen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn dat het aantal verkrachtingen de avond ervoor?
Ja zelfvertrouwen in iemand anders gaat een beetje lastig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Malen heeft heel veel zelfvertrouwen in zichzelf.
Dat was mijn punt ja, het was een citaat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zelfvertrouwen in iemand anders gaat een beetje lastig.
Oh ik ben niet aan het kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ja, het was een citaat.
"" gebruik het.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ja, het was een citaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |