Shake handsquote:
Het is droog, tenzij het gaat regenen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slovenië is wel klaar, tenzij ze gellijkspelen tegen Engeland
Veel te veel kutlanden in die poulefase.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu liggen ze er mogelijk allebei uitquote:
Ja, jammer. Ik had een Sloveense verrassing wel leuk gevonden, nu gewoon standaard Engeland en Denemarken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu liggen ze er mogelijk allebei uit
Volgens mij bedoelde hij de supporters.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
Huh, doet die verslaggever nou opeens alsof dit een wedstrijd met een ongelofelijke intensiteit was?
Ik denk dat ie vooral doelt op de geschiedenis die beide landen deelden in Yugoslaviaquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
Huh, doet die verslaggever nou opeens alsof dit een wedstrijd met een ongelofelijke intensiteit was?
Dat zou zo maar kunnen, Engeland was niet best de eerste wedstrijd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jij dat zegt zal dat wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Servie wint niet van Denemarken gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |