Je kunt de link gewoon hier plaatsen, kijk maar naar andere topicquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:49 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek ben opzoek naar AH handdoeken zegels. Als jullie met mee willen sparen zou dat heel fijn zijn!![]()
Ik kan je een link sturen in DM of andersom kan ook.
Alvast bedankt.![]()
Dat werkt niet helaas. Elke keer als ik een link plaats dan lijkt het of de url verandert. Via WhatsApp of email link sturen lukt wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kunt de link gewoon hier plaatsen, kijk maar naar andere topic
Bijzonder. Ik had de link ook staan, hier en in een ander topic en daar heb ik toch kaarten mee ontvangen (en ook via Facebook, met name dat heeft me veel opgeleverd)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat werkt niet helaas. Elke keer als ik een link plaats dan lijkt het of de url verandert. Via WhatsApp of email link sturen lukt wel.
Ik zou graag de 13 boekjes wel willenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:01 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik heb nog 13 volle boekjes handdoekzegels! Mocht iemand ze kunnen gebruiken dan ontvang ik graag een linkje en de aantallen.
Mocht iemand nog Jumbo glazenzegels over hebben dan houd ik mij graag aanbevolen.
https://www.jumbo.com/zeg(...)e9-873e-bf0c57bbd8bf
Helaas zijn veel van onze glazen gesneuveld tijdens de verhuizing en kunnen we dus wel een paar nieuwe gebruiken.
Alvast super bedankt!!
Sorry ze zijn al weg! Had ze je graag gegund! Mocht onze volgende bestelling via AH gaan dan meld ik mij, kun je ze daarna hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zou graag de 13 boekjes wel willen
Linkje kan per dm.
+ 19 boekjesquote:Op maandag 1 juli 2024 16:07 schreef Tuindier het volgende:
Ik spaar ook voor de handdoeken. Zegels zijn zeer welkom.
https://www.ah.nl/digitaa(...)47-9280-8b38ce3c8ec9
Ik zie in de app dat de strandtas zónder spaarkaart gaat. Wel op=op en in de winkel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:12 schreef amaranta het volgende:
Mag ik vragen hoe dat werkt? Ik wil nl de badtas maar ik gebruik/heb de app niet op mijn telefoon. Ik scan gewoon de bonuskaart die in mn Stocard zit.
😅 haha heb laatst nog met die tas in mn handen gestaan. Ik kijk vandaag nog even. Thnxquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik zie in de app dat de strandtas zónder spaarkaart gaat. Wel op=op en in de winkel.
En mocht je toch de app installeren en je hebt kaarten nodig, heb ik er 6 voor je
Whaaa, handigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
😅 haha heb laatst nog met die tas in mn handen gestaan. Ik kijk vandaag nog even. Thnx
Ik heb er een! Thnx voor de tipquote:Op maandag 8 juli 2024 14:13 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Whaaa, handig![]()
Nog wel kunnen vinden?
Welke boekjes handdoeken? Ik zoek er nog 2 en een halfquote:Op dinsdag 9 juli 2024 06:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb 12 boekjes. Iemand interesse? DM maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |