Bloedambassadeur Nadal gaat eerst nog even wahhabigeld scheppen bij Bin Salman, samen met o.a. Alcaraz die onlangs nog klaagde over de oh zo volle speelkalender! @DeeBee is zeker toeschouwer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:45 schreef Marcoss het volgende:
Botic spaart alle energie op om straks Nadal richting z’n pensioen te spelen
Kwataar Oliegeld Greenwashing Open is enige toernooi dat er toe doet in de regio!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Bloedambassadeur Nadal gaat eerst nog even wahhabigeld scheppen bij Bin Salman, samen met o.a. Alcaraz die onlangs nog klaagde over de oh zo volle speelkalender! @:deebee is zeker toeschouwer?
ChatGPT als bronquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat eerste statement vind ik bijzonder stellig, blijkbaar ben jij een gigantische expert op dit gebied? Volgens ChatGPT is het wel prestatiebevorderend iig.
Als jij niet begrijpt waarom het pakken van Sinner op een consensus prestatiebevorderend middel tot ophef leidt, terwijl in het geruchtencircuit ook het eea heeft plaatsgevonden, dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen: oké.
Clostebol valt gewoon onder de anabole steroïden. Het is een synthetische vorm van testosteron, goed voor de spiermassa en voor het herstel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
ChatGPT als bronIk kan alleen maar zeggen: oké.
Volgens mij leeft het toernooitje gelukkig totaal niet. Graag houden zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef wimderon het volgende:
Medvedev verliest met 6-0 6-3 in iets meer dan een uur, hij verdiende daarmee 362 dollar per seconde.
Dit ja, treurigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Bloedambassadeur Nadal gaat eerst nog even wahhabigeld scheppen bij Bin Salman, samen met o.a. Alcaraz die onlangs nog klaagde over de oh zo volle speelkalender! @:deebee is zeker toeschouwer?
Ik heb de livestream opgezet maar die is niet te volgen vanwege de achterlijke hoek van de camera.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij leeft het toernooitje gelukkig totaal niet. Graag houden zo.
Maar Djokovic zijn laatste Grand Slam won hij ook op zijn 36e?quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik snap de redenering wel, maar het leek me wat te simplistisch. Vooral het contrast met Federer werd toen gepresenteerd als enorm. Uiteindelijk heeft Nadal ook wel wat meer blessures gehad, maar Federer had ze duidelijk ook, beiden winnen ze hun laatste GS op 36-jarige leeftijd. Djokovic' stijl lijkt me toch wat meer fysieke impact te hebben met dat geglij over het hard court dan Federers stijl, toch is Djokovic longevity beter.
Maar toen won hij er 3. Wel verschilletjequote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Djokovic zijn laatste Grand Slam won hij ook op zijn 36e?
Novak heeft misschien ook wel een beetje ''pech'' dat er twee exceptionele jonge talenten bij zijn gekomen, die nu al een uitzonderlijk niveau halen (Sinner en Alcaraz), anders had hij hier en daar nog best wat Slams kunnen winnen van Zverev of Medvedev bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Denk dat we uiteindelijk de conclusie kunnen trekken dat Nadal en Djokovic net zo lang door konden als Federer, waar we dat in 2016 betwijfelden..
Net hoe je het bekijkt, je kunt ook zeggen dat hij geluk heeft gehad slams te kunnen pakken tegen backhandloze clowns als Ruud, Tsitsipas, Berrettini en Kyrgiosquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Novak heeft misschien ook wel een beetje ''pech'' dat er twee exceptionele jonge talenten bij zijn gekomen, die nu al een uitzonderlijk niveau halen (Sinner en Alcaraz), anders had hij hier en daar nog best wat Slams kunnen winnen van Zverev of Medvedev bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |