Ik vind dit eigenlijk hartstikke leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:19 schreef onlogisch het volgende:
Waar zitten we godverdomme naar te kijken.
LOTEN GVD
Dit zet onze vriendschap onder druk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk hartstikke leuk.
Niet zo janken, dit gaat al jaren zo en keer op keer ben je verbaasd. Pas je een keer aan in plaats van een huilbaby te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zet onze vriendschap onder druk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opzet een enorme flop wordt.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
Verder schiet het lekker op. Al een uur onderweg. Nog maar anderhalf te gaan.
Ik ben over 5 minuten pas thuis, fijn dat ze even wachtenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:19 schreef onlogisch het volgende:
Waar zitten we godverdomme naar te kijken.
LOTEN GVD
Evert en Carriequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
Zoontje van Heleen van Rooijen is 20, staat te lullen alsof ie een geroutineerde voetbalverslaggever is. Past mooi in het nepotistische rijtje van Cuilenborg, Stekelenburg, Vahle etc......
Hoe ver zit ik er naast ? Verder is overdrijven m'n vak.quote:
Al gaat dit misschien nu wel iets TE knotsgek worden in de laatste rondes.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik zie de nieuwe opzet wel zitten. Kan altijd tegenvallen natuurlijk, maar nu waarschijnlijk vanaf wedstrijd één topteams tegen elkaar.
Ook nog ja. Nog wel meer denk ik.quote:
Hoe dan. Niet alles is me helemaal duidelijk. Ik vind het 't proberen waard.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al gaat dit misschien nu wel iets TE knotsgek worden in de laatste rondes.
Jynxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk krijgen we Liverpool of Real thuis.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Feyenoord heeft een kansje tegen Bayern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |