SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ken dat 'zoek dekking!' verhaal welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, met spannende mailtjes oid? Dat je dan maar gewoo ndenkt 'DRUK OP VERZENDEN, SNEL!!!' en dat je dan bijna weg wil rennen van je computer zodra je hebt gedrukt?alsof er een bom gaat ontploffen
Ja dat heb ik ook weleens gehad jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, met spannende mailtjes oid? Dat je dan maar gewoo ndenkt 'DRUK OP VERZENDEN, SNEL!!!' en dat je dan bijna weg wil rennen van je computer zodra je hebt gedrukt?alsof er een bom gaat ontploffen
ja en dan wil ik graag pas de volgende week weer eens kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Harry Potter marathonquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Wilde m'n inmiddels 2,5 week durende Harry Potter marathon nu eindigen met de laatste film, maar schijnbaar is er een Nintendo Direct om 16:00.
Keuzes, keuzes.
Wanneer ga jij de uitnodigingen versturen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
En de uitnodiging van bruiloft broer kwam vanmorgen met de post
Hele leuke kaart. Zij heeft zelf een plattegrondje getekend van de bomenverzameling waar ze gaan trouwen, en dat is de kaart
En ik was de 1e RSVP
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken dat 'zoek dekking!' verhaal wel
dat is eigenlijk het bestequote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook weleens gehad ja
En dan meteen de bios in en telefoon uit oid
slim, en ik ook nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja en dan wil ik graag pas de volgende week weer eens kijken
Maar goed, dat doe ik dan niet.
Eerste vier delen gekeken tijdens m'n terugvluchtquote:
Dat is een verrassingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer ga jij de uitnodigingen versturen?
dit zijn wel goede vliegtuigfilmsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste vier delen gekeken tijdens m'n terugvlucht
Daarna 5, 6 en 7 in de week erna. 8 nog geen tijd voor gehad, maar hij zal gekeken worden.
Jou negerenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mogen mijn berichtjes trouwens negeren, moet het gewoon kwijt uit mn hoofd. Reageren mag uiteraard ookmaar hoeft niet dus
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:08 schreef TaMieke het volgende:
Wij zijn ook aan Harry Potter begonnenZijn nu bij 4.
Artic had ze nog nooit gezien
Je kunt ook een schoener bouwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een ark bouwen en met de schoen naar de sportschool vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook een schoener bouwen.
Haha.@HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij had wel de dvd's van 3 t/m 6 thuis liggen
Beter dan het lot van mijn zondaglunchquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over vijf minuten zie je ‘m weer via de achteruitgang terug.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook een schoener bouwen.
Haha.Die 'haha' doet het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Elvi het volgende:
Mijn contract wordt niet verlengd want er is geen locatie meer waar ik terecht kan
godverquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Elvi het volgende:
Mijn contract wordt niet verlengd want er is geen locatie meer waar ik terecht kan
Oh shit dat is balen zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Elvi het volgende:
Ja het is een financiële afweging vanuit het hoofdkantoor en dit besluit zou ik zelf ook hebben genomen. Ik voelde bui gisteren al hangen maar het is gewoon kut dat het vlak voor de schoolvakantie is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Shit, das balen, had je het zien aankomen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het is een financiële afweging vanuit het hoofdkantoor en dit besluit zou ik zelf ook hebben genomen. Ik voelde bui gisteren al hangen maar het is gewoon kut dat het vlak voor de schoolvakantie is.
Ja lekker kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het is een financiële afweging vanuit het hoofdkantoor en dit besluit zou ik zelf ook hebben genomen. Ik voelde bui gisteren al hangen maar het is gewoon kut dat het vlak voor de schoolvakantie is.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de voorgenomen nieuwbouw niet doorgaat en dat er naar iets anders gezocht wordt. Maar misschien zit ik er gewoon naast
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:37 schreef Elvi het volgende:
En nu moet ik het slechte nieuws aan klanten doorgeven en daar zat ik ook niet echt op te wachten
Helemaal niet meer of niet op het moment volgens de planning?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dus.
Nou ja die nieuwbouw gaat wel door, maar wij zullen daar niet heen gaan. Volgend jaar september moeten we hier weg en dan is die nieuwbouw daar niet klaar. Dus moet er met spoed naar iets anders worden gezocht. Desnoods worden we alle 20 verspreid over de woonvormen, maar dat is in principe niet de bedoeling...
Hmm, dus een tweede tijdelijke plek totdat je naar het nieuwe gebouw kunt?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dus.
Nou ja die nieuwbouw gaat wel door, maar wij zullen daar niet heen gaan. Volgend jaar september moeten we hier weg en dan is die nieuwbouw daar niet klaar. Dus moet er met spoed naar iets anders worden gezocht. Desnoods worden we alle 20 verspreid over de woonvormen, maar dat is in principe niet de bedoeling...
Waarom moet jij dat doorgeven?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:37 schreef Elvi het volgende:
En nu moet ik het slechte nieuws aan klanten doorgeven en daar zat ik ook niet echt op te wachten
Nou het is wel de bedoeling dat men iets gaat vinden voor de langere termijn en niet zoals nu weer ergens gaan verhuizen om een jaar later weer ergens anders heen te gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal niet meer of niet op het moment volgens de planning?
Nou het is wel de bedoeling dat men iets gaat vinden voor de langere termijn en niet zoals nu weer ergens gaan verhuizen om een jaar later weer ergens anders heen te gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal niet meer of niet op het moment volgens de planning?
als dit bij haar werkzaamheden hoort is het niet zo raar, tochquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat doorgeven?
Laat iemand anders dat lekker doen
ahh, dat is even schakelenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou het is wel de bedoeling dat men iets gaat vinden voor de langere termijn en niet zoals nu weer ergens gaan verhuizen om een jaar later weer ergens anders heen te gaan.
[..]
Nou het is wel de bedoeling dat men iets gaat vinden voor de langere termijn en niet zoals nu weer ergens gaan verhuizen om een jaar later weer ergens anders heen te gaan.
De Ggz gaat dat nieuwbouw wel huren, maar dat zal dan niet voor ons zijn dus..
shark tale is leuk hoor, dit kun jijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:54 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga proberen die haaienfilm op Netflix af te kijken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik voer de katten van de buren zolang ze op vakantie zijn en dan sta ik ook een beetje onpasselijk te worden bij die kattenbakquote:
oh ja die wil ik ook nog zien maar ik vind het zo'n nadeel dat ze Frans sprekenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:54 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga proberen die haaienfilm op Netflix af te kijken.
oh, klonk interessantquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die nu op 1 staat over die haai in Parijs.
same, maar ga wel mn best doenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet eigenlijk vanavond op tijd naar bed, maar weet nu al dat ik dat niet ga doen
Tam tam tam
moeten wij je gaan vertellen dat je moet gaan slapenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet eigenlijk vanavond op tijd naar bed, maar weet nu al dat ik dat niet ga doen
Tam tam tam
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voer de katten van de buren zolang ze op vakantie zijn en dan sta ik ook een beetje onpasselijk te worden bij die kattenbak
Lekker dat verhuizen de hele tijd, zou daar echt niet vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dus.
nou zeg das balenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Elvi het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
moeten wij je gaan vertellen dat je moet gaan slapen
je merkt vaak wel er aan of ze dingen hebben gevroten die niet de bedoeling zijn. En hoe ze zich voelenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]als het niet je eigen katten zijn is het nóg erger
Heb hem nu zovaak aangezet dat ik nog een uurtje moet dus kijk nu wel even af.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, klonk interessantmaar heeft wel een erg laag cijfer
[..]
same, maar ga wel mn best doen
anders ga je ook als "het kattenplaatje" gepost wordtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tam tam tam
En een van die katten moet me niet zoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]als het niet je eigen katten zijn is het nóg erger
nou je gevoel was wel correct. Hopelijk vinden ze zo snel iets in korte tijd voor julliequote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dus.
Oh ja, goed ideequote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
anders ga je ook als "het kattenplaatje" gepost wordt
Haarlem is leukquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga morgen met een collega naar Haarlem en daarna naar Utrecht, maar zij komt met de trein en ik met de auto. Nu klinkt het logisch dat ze met mij in de auto mee gaat van Haarlem naar Utrecht maar ik wil dit niet![]()
Dat zou wel klote zijn zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dus.
oh, ik let er niet zo op of ze iets anders hebben gedaan. Ik zie het wel aan de poep zelf, die is vaak anders inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
je merkt vaak wel er aan of ze dingen hebben gevroten die niet de bedoeling zijn. En hoe ze zich voelen
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb hem nu zovaak aangezet dat ik nog een uurtje moet dus kijk nu wel even af.
katten zijn ook maar rare wezensquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En een van die katten moet me niet zoDie geeft me steeds zo'n side eye en komt niet eens even ruiken.
watquote:Als de borstelharen geelbruin verkleurd zijn, als de borstel erg stinkt, als er aangekoekt toiletpapier aan kleeft: gooi de borstel dan weg.
Hebben jullie daar niets over besproken?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga morgen met een collega naar Haarlem en daarna naar Utrecht, maar zij komt met de trein en ik met de auto. Nu klinkt het logisch dat ze met mij in de auto mee gaat van Haarlem naar Utrecht maar ik wil dit niet![]()
neen, werkbezoekje. Denk dat we niet veel van Haarlem zullen zienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haarlem is leukGewoon een beetje de toerist uithangen?
Schoonmaken met een beetje lauwe melk helpt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/slimmer(...)rstel-weggooien.html
[..]
wat
Jeetje dat mensen dat zelf niet kunnen bedenken wanneer dat moet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/slimmer(...)rstel-weggooien.html
[..]
wat
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik let er niet zo op of ze iets anders hebben gedaan. Ik zie het wel aan de poep zelf, die is vaak anders inderdaad
[..]achtergrondfilm
[..]
katten zijn ook maar rare wezens
Nee, doe jij dat van te voren? We hebben ergens afgesproken op een bepaald tijdstip and thats it.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niets over besproken?
Volgens mij heb ik m'n pleeborstel al zes jaar ofzo? Ziet er nog uit als nieuw.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje dat mensen dat zelf niet kunnen bedenken wanneer dat moet.
🤣🤣quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m'n pleeborstel al zes jaar ofzo? Ziet er nog uit als nieuw.
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb goedkope pleeborstels van nog geen 2 of 3 euro, die vervang ik om de 3/4 weken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sommige mensen gebruiken zo'n ding volgens mij om te poeproeren ipv pot schoonmakenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook niet die hele pot vol remsporen enzo zitten.
Die van mij is volgens mij van de Ikea maar dan nog.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb goedkope pleeborstels van nog geen 2 of 3 euro, die vervang ik om de 3/4 weken.
LATEN WE NOG MEER VERZINNEN WAT MOET IN DIT LEVENquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry, vind het ook zo'n raar artikel. 'Moeten weggooien.' Jezus Christus. Want anders?
Uhm ja ik had het wel besprokenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat van te voren? We hebben ergens afgesproken op een bepaald tijdstip and thats it.
Het is overigens geen probleem ofzo, maar hoop niet dat zij dacht van 'dan kan ik daarna met haar met de auto mee' want dat gaat niet gebeuren. En als ze dat wél dacht dan kan ik zeggen 'hebben we toch niet afgesproken?'
Nog meer zooi kopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
LATEN WE NOG MEER VERZINNEN WAT MOET IN DIT LEVEN
MEER PRESSURE, MEER KANSEN OM TE FALEN
MEER MEER MEER
Ik wil naar bedquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MEER MEER MEER
JE FAALT IN HET LEVEN ALS JE JE WC-BORSTEL NIET VAAK GENOEG VERVANGTquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MEER MEER MEER
terug brengen naar de blauwe doosquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry, vind het ook zo'n raar artikel. 'Moeten weggooien.' Jezus Christus. Want anders?
Niks mis met poep ontlopen en een beetje hygiënische levensinstelling.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JE FAALT IN HET LEVEN ALS JE JE WC-BORSTEL NIET VAAK GENOEG VERVANGT
JE FAAAAAAAAALT
'Vintage.'quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik nap die lampenkap aan, het brak gewoon af in mijn handen
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren een klant. kwam met een lampenkap die was kapot. VRoeg wanneer ze het had gekocht. 25 jaar geleden
25 jaar geleden !!! dus ik keek haar zo aan? Zegt ze ja 5 jaar geleden mocht ik de andere lampenkap die zou oud was inleveren en kreeg ik een nieuwe.
Leeft zij nog?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:11 schreef UitStraling het volgende:
Was het niet Patty Brard die met haar toiletborstel altijd spinnenwebben uit huis verwijderde omdat ze dacht dat dat zo hoorde?
Ik vind dit op een rare manier best zielig en sneu, was het een arm oud mensje?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren een klant. kwam met een lampenkap die was kapot. VRoeg wanneer ze het had gekocht. 25 jaar geleden
25 jaar geleden !!! dus ik keek haar zo aan? Zegt ze ja 5 jaar geleden mocht ik de andere lampenkap die zou oud was inleveren en kreeg ik een nieuwe.
Ohquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja ik had het wel besprokenMaar dat is meer voor mezelf en dat het gewoon duidelijk is hoe en wat we gaan doen
nu ja, wacht even tot het 18.00 is geweest dan ben je weer wakkerquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JE FAALT IN HET LEVEN ALS JE JE WC-BORSTEL NIET VAAK GENOEG VERVANGT
JE FAAAAAAAAALT
Gewoon even in de vaatwasser.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef McGrath het volgende:
moet je de wc borstel vervangen? je maakt er toch niet je tanden mee schoon?
En ik keek haar ook zo aan van wat wil je nou. En begreep haar niet gelijk dus ik zei ja ik kan hem wel voor u weg gooien. Zegt ze ja ik wil wel een nieuwe. Dus ik zo ja die kunt u in de winkel kopen. Maar zei ze dat ze die van mij zou krijgenquote:
ze was niet heel jong nee maar volgens mij wel nog bekwaamquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit op een rare manier best zielig en sneu, was het een arm oud mensje?
Ik moet vanavond sporten, dus ik kan sowieso niet naar bed, anders dan verslaap ik mij geheid.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja had wel gekund. Heb dat denk ik niet gedaan omdat mijn plan voor mij duidelijk is. En hoop dat zij dat ook bij zichzelf heeft en anders zou ik bij haar wel zoiets hebben van 'misschien volgende keer eerst even overleggen?
'
Vind het ook niet erg als ze vraagt 'hee, kan ik met jou mee' maar als het antwoord dan 'liever niet' is, dan moet ze dat wel accepteren want.. niks afgesproken
[..]
nu ja, wacht even tot het 18.00 is geweest dan ben je weer wakker
[..]het leven is zo mooi
ik zou het bij ikea ook proberen, grote kans dat het wordt aangenomenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
not on my watchquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou het bij ikea ook proberen, grote kans dat het wordt aangenomen
poep heeft ook gevoelquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef McGrath het volgende:
moet je de wc borstel vervangen? je maakt er toch niet je tanden mee schoon?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ik keek haar ook zo aan van wat wil je nou. En begreep haar niet gelijk dus ik zei ja ik kan hem wel voor u weg gooien. Zegt ze ja ik wil wel een nieuwe. Dus ik zo ja die kunt u in de winkel kopen. Maar zei ze dat ze die van mij zou krijgen
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vanavond sporten, dus ik kan sowieso niet naar bed, anders dan verslaap ik mij geheid.
*trekt nieuw nummertjequote:
Maar ja, ik vind dat ook wel irritant als mensen zo maar dingen verwachten die wel sociaal gewenst zijn, maar niet uitgesproken zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja had wel gekund. Heb dat denk ik niet gedaan omdat mijn plan voor mij duidelijk is. En hoop dat zij dat ook bij zichzelf heeft en anders zou ik bij haar wel zoiets hebben van 'misschien volgende keer eerst even overleggen?
'
Vind het ook niet erg als ze vraagt 'hee, kan ik met jou mee' maar als het antwoord dan 'liever niet' is, dan moet ze dat wel accepteren want.. niks afgesproken
Tweedehands ondergoed.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind oude toiletborstels bijna net zo vies als tweedehands glazen.
Maar een lampenkap van 25 jaar oud terugbrengen omdat hij van ouderdom vergaan isquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijn dekbedovertrek ook kunnen retourneren, hij was uit de verpakking. Verpakking was alles behalve netjes, had ik zo open gescheurd
En keer kastje geretourneerd waarbij ik zei 'ik had geen geduld en toen heb ik geprobeerd om dta deurtje er in te rammen maar dat werkte niet en nu is het deurtje kapot', ook nieuwe gekregen.
Ik snap het wel dat klanten van alles proberen want ikea neemt echt te veel terug![]()
Ja, gorigheidquote:
ohquote:
het is een verkapte 'je moet doen wat ik zeg omdat ik dat wil', hmmmm no?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ja, ik vind dat ook wel irritant als mensen zo maar dingen verwachten die wel sociaal gewenst zijn, maar niet uitgesproken zijn.Dus die snap ik wel
Maar waarom kan ze niet meerijdenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
het is een verkapte 'je moet doen wat ik zeg omdat ik dat wil', hmmmm no?
Ik zou het ook niet doen, maar begrijp het wel want kans bestaat dat ze het wel gewoon had gekregenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een lampenkap van 25 jaar oud terugbrengen omdat hij van ouderdom vergaan isAls dat kan hoef je alles maar 1 keer te kopen in je leven.
ja wat moet ik er mee. Ze heeft hem ook weer meegenomenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker bijdehand antwoord BB
"die kunt u in de winkel kopen."
Maar tercht.. sommige mensen
Ik heb ook een paar bekers. Ik twijfelde eerst ook, maar het waren een beetje collector's items.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben daar echt niet zo'n fan van, al het servies of pannen uit de kringloop eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
*trekt nieuw nummertje
dan maar bij iemand anders proberen
Dus ik kan m'n matrassen uit 2011 terugbrengen omdat er een kuil in zit?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar begrijp het wel want kans bestaat dat ze het wel gewoon had gekregen
als ikea familiy lid mag je je hele leven retourneren trouwens
nee, want is gebruiktquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n matrassen uit 2011 terugbrengen omdat er een kuil in zit?
Ja niks, dit soort mensen zijn irritantquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat moet ik er mee. Ze heeft hem ook weer meegenomen
Precies, daarom zoeken ze ook iets voor de langere termijn. En dat zie ik ze echt niet lukken, dus moeten ze voor ons bewoners individueel kijken naar iets anders en natuurlijk ook voor iets van 10 man personeel...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker dat verhuizen de hele tijd, zou daar echt niet vrolijk van worden
Mja, ik vind het meer zo'n makkelijke houdingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
het is een verkapte 'je moet doen wat ik zeg omdat ik dat wil', hmmmm no?
neequote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik vind het meer zo'n makkelijke houding
Had je haar wel meegenomen als ze het van te voren had besproken? Zo van: joh.. mag ik met je meerijden, bla bla bla ?
Ik was eens een dagje weg met een vriendin, zij woonde op ongeveer een half uurtje rijden van mij en mijn huis lag voor haar op de route richting de bestemming zeg maar, dus zij kwam naar mij toe en vanaf daar reden we naar de bestemming. Had ze eerst gezegd 'dan blijf ik die avond bij jou slapen, of de nacht ervoor'. Kwam niet uit en ik hou daar ook gewoon niet van, logeren. Als kind al niet. Dus ik zei nee, dat het niet uitkwam ivm andere dingen die ik nog moest doen want was takkedruk met werk. Niet meer over gesproken.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, want is gebruikt
tot drie maanden mag wel
chill. dat ben ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar begrijp het wel want kans bestaat dat ze het wel gewoon had gekregen
je logeert elke twee weken bij soloquote:
Huh, wat raar...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens een dagje weg met een vriendin, zij woonde op ongeveer een half uurtje rijden van mij en mijn huis lag voor haar op de route richting de bestemming zeg maar, dus zij kwam naar mij toe en vanaf daar reden we naar de bestemming. Had ze eerst gezegd 'dan blijf ik die avond bij jou slapen, of de nacht ervoor'. Kwam niet uit en ik hou daar ook gewoon niet van, logeren. Als kind al niet. Dus ik zei nee, dat het niet uitkwam ivm andere dingen die ik nog moest doen want was takkedruk met werk. Niet meer over gesproken.
Op de dag zelf, komt ze aanzetten met een tas vol logeerspullen. Heb haar naar huis gestuurdKwam écht niet goed uit, en ik was pissig omdat ik nee had gezegd en ze daar dus schijt aan had én aan de redenen waarom het niet uitkwam, en ze gewoon haar zin wilde doordrammen. Toen was de gezelligheid er wel af die dag
![]()
Ik vond dat zo raar. Ik zeg ook eens nee. Ik hoefde eigenlijk niet eens een reden op te geven maar die had ik wel, vond ik. Maar daar had ze dus schijt aan.
Vind ik niet hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar dat is blijkbaar raar.
wat... wat stomquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens een dagje weg met een vriendin, zij woonde op ongeveer een half uurtje rijden van mij en mijn huis lag voor haar op de route richting de bestemming zeg maar, dus zij kwam naar mij toe en vanaf daar reden we naar de bestemming. Had ze eerst gezegd 'dan blijf ik die avond bij jou slapen, of de nacht ervoor'. Kwam niet uit en ik hou daar ook gewoon niet van, logeren. Als kind al niet. Dus ik zei nee, dat het niet uitkwam ivm andere dingen die ik nog moest doen want was takkedruk met werk. Niet meer over gesproken.
Op de dag zelf, komt ze aanzetten met een tas vol logeerspullen. Heb haar naar huis gestuurdKwam écht niet goed uit, en ik was pissig omdat ik nee had gezegd en ze daar dus schijt aan had én aan de redenen waarom het niet uitkwam, en ze gewoon haar zin wilde doordrammen. Toen was de gezelligheid er wel af die dag
![]()
Ik vond dat zo raar. Ik zeg ook eens nee. Ik hoefde eigenlijk niet eens een reden op te geven maar die had ik wel, vond ik. Maar daar had ze dus schijt aan.
dus ik hoef je niet uit te nodigen voor een slaapfeestje bij mij?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar dat is blijkbaar raar.
ja mits in de originele verpakking met bonquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neinquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n matrassen uit 2011 terugbrengen omdat er een kuil in zit?
Ik wil best horror films kijken en vreten maar ga ik daarna weer naar huis.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus ik hoef je niet uit te nodigen voor een slaapfeestje bij mij?
Gaan we gezellig horror films kijken en snacks vreten en giebelen onder de dekens terwijl we ons verstoppen als het spannend wordt
Klinkt als een inleiding van een porno film....quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we gezellig horror films kijken en snacks vreten en giebelen onder de dekens terwijl we ons verstoppen als het spannend wordt
is ook echt belachelijk (die regeling van forever retourneren), maarjaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mits in de originele verpakking met bon
hier hebben we veel discussies over
Ik wil soms wel de reden weten en dan denk ik vaak oh oké. Maar dat zij haar zin zo wilde doordrammen, daar werd ik echt agressief van. We zaten in de auto (ik had eerst niet door dat het logeerspullen waren) en ik had haar bijna langs de snelweg eruit gezet. Dat is ook iemand die zegt 'je moet meer voor jezelf opkomen' maar dan niet bij haar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat... wat stomen ze bedoelt het waarschijnlijk niet bewust kwaad maar het is wel onwijs frustrerend zeg.
Ik hoef de reden vaak ook niet te weten en heb er af en toe moeite mee als mensen redenen van mij willen weten, omdat het regelmatig leidt tot een discussie. Maar het is geen discussie, als je zegt dat je iets niet wil en daar reden appel voor hebt dan kan iemand anders wel zeggen 'ben het niet eens met appel', ja leuk, en nu?
Je hoeft niet altijd alles te begrijpen, accepteer dat dingen zijn zoals ze zijn pls.
Geldt overigens niet voor iedereen, mensen die de reden willen weten gewoon om de reden te willen weten en daarna zeggen 'oh oke' zijn chillbij zo'n vraag kan ik me nog wel eens gaan verantwoorden terwijl het ook maar gewoon een vraag is, dat kan ik nog leren
Oke, daar zat ik niet aan te denken, maar goedquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt als een inleiding van een porno film....
Ik val waarschijnlijk binnen 10 minuten in slaap.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil soms wel de reden weten en dan denk ik vaak oh oké. Maar dat zij haar zin zo wilde doordrammen, daar werd ik echt agressief van. We zaten in de auto (ik had eerst niet door dat het logeerspullen waren) en ik had haar bijna langs de snelweg eruit gezet. Dat is ook iemand die zegt 'je moet meer voor jezelf opkomen' maar dan niet bij haar.
Aan de vogels voerenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:29 schreef Karzai het volgende:
Zal ik hem Redden of plat slaan
[ afbeelding ]
Ik pas.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:30 schreef Ama het volgende:
Als iemand hier wil logeren moet je naast de rattenkooi slapen.
Ja zou ik ook doen. Je ruikt ze niet maar het blijven wel nachtdieren.quote:
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb hem op zijn pootjes gezet , het gaat al zo slecht met de insecten populatie
[ afbeelding ]
Ja, denk dat dit wel het begin van het einde wasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]lol, ja nee dat werkt niet
Was dit einde vriendschap of dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Logeren god ja dat gebeurde vroeger nog weleens. Laatste paar keer alleen travelmaat als we de volgende ochtend vroeg naar mofrika gaan of zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:30 schreef Ama het volgende:
Ik zal het even doorgeven.quote:
fijn dat het redelijk snel is, vind ikquote:
samequote:
wauw, die doet het héél goed!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
Mijn salontafel plantje doet het nog goed.
[ afbeelding ]
Precies ditquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit met iemand aan het daten die in Brabant woonde, we spraken nooit echt een tijd af maar gewoon 'vrijdagavond'. Priem. Toen had ik één keer iets en hem nadrukkelijk gevraagd 'vertrek pas als ik je hebt gebeld want het is een intens drukke dag, weet niet wanneer ik klaar ben en ik moet echt een moment voor mezelf'
Wil ik die pipo bellen 'hoooiii, als je nu vertrekt is het oke', maar kon hem niet bereiken en toen dacht ik al 'je bent toch niet al onderweg he...'. Nou je raadt het al![]()
![]()
hij wilde mij verrassen.. Wtf??? Verrassen op een moment dat ik nadrukkelijk heb gevraagd NIET zomaar te komen en dat ik tijd voor mezelf nodig heb?
Hij ging ook echt tering zielig doen 'ik doe dit speciaal voor jou', toen flipte ik echt en heb ik hem naar huis gestuurd. Ben nog drie weken boos geweest denk ik, vooral door die 'ik doe dit speciaal voor jou en nu reageer je zo'
je negeert speciaal voor mij mijn behoeftes? en daar moet ik blij mee zijn? Great![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, denk dat dit wel het begin van het einde wasdat is echt zo niet fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan wordt je wel heel erg overgeslagen en uberhaupt niet gezien oid? Dat wil je niet van je vrienden
![]()
Baby darling doll face honey
Ze moest dan bij mij in bed en dan slaap ik ook anders, dus daar werd ik dan ook niet vrolijk van. En moest m'n bed dan nog verschonen enzo. In de tijd dat ik m'n bed had verschoond was ze al bijna thuis geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:30 schreef Ama het volgende:
Is dat ook de reden dat je gaat?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:36 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ze mijn uren niet meer gaan opvullen, want er is geen geld meer
Ik heb weleens logees in de woonkamer gehad, ik had ze gewaarschuwd voor de cavia;s en de hamster maar ze vonden het alleen maar gezelligquote:
ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat hij oprecht dacht dat ik dit leuk zou vindenquote:
Dat zou ik dus echt niet willen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moest dan bij mij in bed en dan slaap ik ook anders, dus daar werd ik dan ook niet vrolijk van. En moest m'n bed dan nog verschonen enzo. In de tijd dat ik m'n bed had verschoond was ze al bijna thuis geweest.
Polyameus?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Logees mogen in de logeerkamer op zolder slapen.
Tenzij ze lief en knap zijn, dan mogen ze naast mij liggen
Nee en het is echt al jaren geleden en het zit me blijkbaar nog steeds dwarsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt zo niet fijndan wordt je wel heel erg overgeslagen en uberhaupt niet gezien oid? Dat wil je niet van je vrienden
![]()
ja dan moet je de volgende dag eerst nog naar huis. Gedoe. Ben je sowieso de hele ochtend kwijt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
Ik vind bij iemand anders logeren ongemakkelijker dan mensen te gast hebben
Wie ligt er dan in het midden?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Logees mogen in de logeerkamer op zolder slapen.
Tenzij ze lief en knap zijn, dan mogen ze naast mij liggen
Nee, dat is eigen keusquote:
quote:
ahh, ja dat klinkt behoorlijk overquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee en het is echt al jaren geleden en het zit me blijkbaar nog steeds dwarsDaarna ging het ook helemaal mis en sindsdien hebben we helemaal geen contact meer. Ik stuurde eerst nog kaartjes met verjaardagen en ik wilde gewoon contact houden, maar ze stuurt mij niks meer.
Hangt ervan af. Even kijken wat er lekker ligt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie ligt er dan in het midden?
We kenden elkaar al een jaar of 16 toen dus ja, het is wel een gat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat is eigen keusmaar het is een servicegerichte functie en bij veel van die functies willen ze kijken wat het toevoegt. Ik vind zelf ook dat mijn functie niet zo efficient was als dat het zou kunnen zijn, hoop voornamelijk dat ze daar iets mee gaan doen en gok van wel.
[..]kans dat ik daar dronken wordt is niet zo groot
[..]
ahh, ja dat klinkt behoorlijk over. En sommige dingen blijven je hele leven een beetje pijnlijk ofzo?
![]()
maar ergens ook mooi want dat geeft dat je veel om anderen geeft, oid?
Alsof er nog een trein rijdt tegen die tijdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best horror films kijken en vreten maar ga ik daarna weer naar huis.
Vind je?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt als een inleiding van een porno film....
ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val waarschijnlijk binnen 10 minuten in slaap.
Ga je weg dan?quote:
WACHT!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel en zn vriendinnie sliepen ooit bij mij, had even niet door dat één raam in mijn woonkamer geen gordijnen heeft
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij was mijn tactiek 'gewoon niks zeggen'
oooooh, oh dat is echt best intens. En wat onwijs jammer, snap dat zoiets pijnlijk blijftquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kenden elkaar al een jaar of 16 toen dus ja, het is wel een gat.
rare quote dudodiequote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er nog een trein rijdt tegen die tijd
[..]
Vind je?
[..]
ik ook.
40+ high five
[..]
Ga je weg dan?
spannendquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel en zn vriendinnie sliepen ooit bij mij, had even niet door dat één raam in mijn woonkamer geen gordijnen heeft
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij was mijn tactiek 'gewoon niks zeggen'
Vaak is verloop wel het moment om dingen opnieuw te gaan beoordelenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat is eigen keusmaar het is een servicegerichte functie en bij veel van die functies willen ze kijken wat het toevoegt. Ik vind zelf ook dat mijn functie niet zo efficient was als dat het zou kunnen zijn, hoop voornamelijk dat ze daar iets mee gaan doen en gok van wel.
Ligt een beetje aan of het 2 losse matrassen zijn ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Even kijken wat er lekker ligt.
het was op 24 april 2016quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe even mijn best om te herinneren.
goed moment ookquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak is verloop wel het moment om dingen opnieuw te gaan beoordelen
quote:
Zou je in dm kunnen zeggen wat er was? Niet in de show, dat weet ik nog.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]eerste aflevering season 6 van GoT, Jon Snow was dood
en ik had HBO
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed moment ook![]()
heyyyy, kijk trouwens
Crack_ in GC / [KSC #17725] Slipper voor McGrath
het valt ontzettend mee met hoeveel werk het isIk moet minder snel zeuren of zeggen dat dingen niet mogelijk zijn
Wout Poels won LBL, Feyenoord de KNVB-beker.quote:
Ouwe voyeurquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
ja geen idee waarom die dat deed want dat was niet de post die ik quote deedquote:
Rukken ze in jouw series ja?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:13 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik verduistende gordijnen in de woonkamer anders zie je geen ruk van die serie.
Is de belichting net zo slecht als de laatste paar seizoenen GoT?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:13 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik verduistende gordijnen in de woonkamer anders zie je geen ruk van die serie.
Ocean? Wat lullig.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut, Ziggo heeft m'n illegaleboekjeswebsite geblokkeerd.
Even afkicken.
oh, zou dit niet weten maar geloof je meteenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wout Poels won LBL, Feyenoord de KNVB-beker.
En het was toen ook al veel te koud grijs kutweer
is niet mijn kik en het raam naar buiten had geen gordijn en ik woon vier hoogquote:
oh, ik dacht dat dit aan mijn tv lagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de belichting net zo slecht als de laatste paar seizoenen GoT?
Dat was echt jammer, dat ze daar ineens geen geld meer voor hadden ofzo
Gebruik gewoon Ocean.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook nog z-library maar kan me niet aanmelden.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen gordijnen dus zie dan alleen mezelf zitten.
Naja met de gordijnen open zie ik de helft niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de belichting net zo slecht als de laatste paar seizoenen GoT?
Dat was echt jammer, dat ze daar ineens geen geld meer voor hadden ofzo
Was een vriendin op bezoek laatst. We hebben geen gordijnen achter. Eerste wat ze vroeg of dat was zodat de buren mee konden genieten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen gordijnen dus zie dan alleen mezelf zitten.
Gebruik gewoon een vpnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut, Ziggo heeft m'n illegaleboekjeswebsite geblokkeerd.
Even afkicken.
Geen idee. Officieel was het om het "realistischer" te maken.quote:
ohquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Officieel was het om het "realistischer" te maken.
Maar je zag aan alles dat er heel veel geld nu naar acteurs ging. Ineens waren harnassen, kleding, pruiken etc van veel mindere kwaliteit. Als je dat minder wilt tonen, maak je het meer donker.
Als je kijkt naar de budgetten, en het salaris van de acteurs in latere seizoenen, zal dat redelijk kloppen. Zonde, maar begrijpelijk.
Het is een visueel medium, dan moet je niet te veel verstoppen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie spoilers van GoT.
Maar donkere scènes, daar heb ik nooit zoveel mee.
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kapsalon van de Liedel uit de oven
Ik zal je eens prikkelenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb bumble weer gedownload![]()
er is een verband tussen prikkels en bumble
Gelijk overladen met matches?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb bumble weer gedownload![]()
er is een verband tussen prikkels en bumble
Maaltijdsalade KIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEP Caesarquote:
Geen idee. Denk dat ik een stuk lasagne uit de vriezer trek om in de oven te mikken.quote:
Spek en kip?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb speklapjes met die ajam smoor,rijst en groente
ja was het woord even kwijtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan zou je het dus babi smoor kunnen noemen
Ik vind paniki lekkerder welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
vind het lekkerder met speklapjes
[ afbeelding ]
Wat heb je erbij?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb speklapjes met die ajam smoor,rijst en groente
Lampenkappennappen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik nap die lampenkap aan, het brak gewoon af in mijn handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |