SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door dud0r op 18-06-2024 12:02:36 ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, voor zo'n bedrag mag die controle wel inbegrepen worden ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
28,75 p/m maar ik heb het er wel uitgehaald de afgelopen 3 jaar
Nee klopt, slomequote:
beetje eens welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, als je weigert een nieuwe te openen, let dan wat extra op die lapo. Dit is gewoon irritant.
wat eten we?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alvast lunchgenot
Eet smakelijk iedereen
Omdat mijn fysio niet in Leiden woont.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n fysio klaagt nooit.
Of het is een zij.
ik weiger niet, ik was deze keer echt bezig met een nieuwe, maar toen kreeg ik een melding dat er al een nieuwe open wasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, als je weigert een nieuwe te openen, let dan wat extra op die lapo. Dit is gewoon irritant.
ik ben eigenlijk zo benieuwd of de meeste mensen weten wat een controle bij de tandarts kost, gewoon interessequote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor zo'n bedrag mag die controle wel inbegrepen worden ja.Die heb je met 2 maanden premie wel betaald.
Toegegeven, ik heb m'n factuur van vorige week erbij gepakt, maar dat was omdat ik twijfelde of het die ¤28 haalde of er nog onder zat. (Dat laatste dus)quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk zo benieuwd of de meeste mensen weten wat een controle bij de tandarts kost, gewoon interesse
was het een schattig beestje?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef McGrath het volgende:
Zal geen plaatjes meer proberen toe te voegen
Eerst openen, daarna wijzigen is de betere strategie.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef McGrath het volgende:
Zal geen plaatjes meer proberen toe te voegen
Doe de beroertetest eens.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Serieus reclame maken voor Turkse tandartsen, de kwekvogel poepte op het kleine kabouterhoofdje en Pim stond de dag later nog te huilen onder de rokken van moeke Truus.
Ja halloquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
kom rennen dan?!
(als mijn achilles het weer doet)
Volkoren wrap, paturain, gerookte kipfiletquote:
Plaats danquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef dud0r het volgende:
insert i will send you to jesus plaatje voor de TT
Nee hoi?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
[..]
Volkoren wrap, paturain, gerookte kipfilet
2 gebakken eitjes met 3x SPEK
Eet je die wraps elke dag? Gewoon wraps met kruidenboter en plakjes gerookte kip? Geen sla ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
[..]
4E is doodsbang voor sla,quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eet je die wraps elke dag? Gewoon wraps met kruidenboter en plakjes gerookte kip? Geen sla ofzo?
Ik maakte wel vaak wraps met hummus en plakjes kip voor lunch, zat ook geen sla ofzo bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eet je die wraps elke dag? Gewoon wraps met kruidenboter en plakjes gerookte kip? Geen sla ofzo?
dat is een stevige lunchquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
[..]
hmquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
het was het aapje dat aan het drummen is
Nee, als ik op kantoor ben, eet ik meestal overnight oatsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit.quote:
Avocado's zijn ook kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, als ik op kantoor ben, eet ik meestal overnight oats
Idd, wraps in de pan, paturain erop en gerookte kip, zonder sla
Want ik vind sla goor.![]()
Ik zou er ook avocado met rode ui en komkommer op kunnen doen, maar teveel werk
Ja, anders heb ik hongerquote:
Ja, mee eens.quote:
Gewoon.. met je handen ?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Maar als er zo weinig op zit, hoe rol je dat ding dan op
Avocado's zijn ook helemaal niet veganquote:
ik weet het ook echt alleen maar omdat je tegenwoordig (? of ik?) die rekeningen in de brievenbus krijgt. Nooit naar gekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toegegeven, ik heb m'n factuur van vorige week erbij gepakt, maar dat was omdat ik twijfelde of het die ¤28 haalde of er nog onder zat. (Dat laatste dus)
Dan krijg je zo'n pijpje waar je op kunt fluitenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon.. met je handen ?![]()
Ik zie het probleem niet, is toch juist ook handiger als er minder op zit?
koop een netje, opgelostquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Kauwen hebben mijn balkon ontdekt. RIP aardbeien
Gedaanquote:
hele dag scheetjes en boeren laten van de luchtquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moet ik weer frisdrank gaan drinken, door die gassen zit ik eerder vol.
ik zag laatst dat bepaalde jumbo's een scanner hadden waarmee je kon zien hoe rijp die wasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mee eens.
je kunt 3 seconden te laat zijn en dat ze dan overrijp zijn
Ze worden gevoed met dierlijke producten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Avocado's zijn ook helemaal niet vegan
Maar goed.
Paddenstoelen ook niet, die zijn veel meer familie van de kangoeroe dan van de brandnetel, gooi er maar eens eentje op de BBQ en je ruikt gebakken beestje.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Avocado's zijn ook helemaal niet vegan
Maar goed.
Zat ik al naar te kijken, hoe ik dat het beste kon doen.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n pijpje waar je op kunt fluiten
Nee ik frot die dingen altijd zo vol dat alles eruit valt.
Er zijn bijen nodig om de productie in stand te houden, was ook eens een item op QIquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze worden gevoed met dierlijke producten?
net voor je balkon danquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken, hoe ik dat het beste kon doen.
Maar ze zitten ook in mos en de bakken met zaaigoed te wroeten.
meer netjesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles zo'n beetje.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn bijen nodig om de productie in stand te houden, was ook eens een item op QI
via deze beredenering bestaat vegan nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn bijen nodig om de productie in stand te houden, was ook eens een item op QI
Het zijn hooligans ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die thumbnail zegt al weer genoeg.quote:
...waarvoor niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook niet bang he.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn hooligans ja.
Al die kraaiachtigen trouwens. Heerlijk slim, maar oh zo irritant als ze een truukje ontdekken wat je niet goed uitkomt.
Nee doeiquote:
al mn moestuinbakken zijn afgezet, bomen wil ik volgend jaar doen maar weet nog niet hoe.quote:
ligt eraan of de natuur genoeg kan doen voor de productie, in dit geval gaat het dus bijna om "dwangarbeid" voor de bijenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles zo'n beetje.
Ik ben Haags.quote:
Doe een raaf.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:07 schreef dud0r het volgende:
ik wil een kraai trainen. beetje door de buurt lopen met zo'n beest op je schouder.
net eroverheen gooienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al mn moestuinbakken zijn afgezet, bomen wil ik volgend jaar doen maar weet nog niet hoe.
Maar heb je ook gekeken?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die thumbnail zegt al weer genoeg.
ja die zijn nog gaver. maar die zijn wat lastiger te krijgen dan een kraaiquote:
O ja ik wilde bramen op m'n balkonquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zat een bij op de bloemetjes van m'n braam, zijn m'n bramen ook niet-vegan nu?
Mwah, net waar je zit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja die zijn nog gaver. maar die zijn wat lastiger te krijgen dan een kraai
Ja kende hem al, nu ik keek en die ene zag reageren op die gaatjes besefte ik 'hey deze ken ik al'.quote:
nu op een stoel. maar kraaien zie ik nog wel bij mij in de buurt. raven nietquote:
Ah zo. De veel te grote vraag is het probleem, niet dat het ding zelf niet vegan is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt eraan of de natuur genoeg kan doen voor de productie, in dit geval gaat het dus bijna om "dwangarbeid" voor de bijen
Ja blijft een gekke fobiequote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kende hem al, nu ik keek en die ene zag reageren op die gaatjes besefte ik 'hey deze ken ik al'.
Ik heb geen moestuinbakken, gewoon een verzameling willekeurige bakken met andere dingen erdoorheenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al mn moestuinbakken zijn afgezet, bomen wil ik volgend jaar doen maar weet nog niet hoe.
Ja he, kan me daar ook niks bij voorstellen eigenlijkquote:
Ja precies, migratory beekeeping, moest het zelf ook nog even weer opzoekenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah zo. De veel te grote vraag is het probleem, niet dat het ding zelf niet vegan is.
Ahh, slakjes op je balkon. Dat is shitquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen moestuinbakken, gewoon een verzameling willekeurige bakken met andere dingen erdoorheenDe grote bak laten ze met rust lijkt het maar daar zitten slakjes in.
Ja als ik bramen zou willen moet ik die dan ook afzetten. Maar dit is de eerste keer dat ik kauwen op het balkon heb. Heb hier verder af en toe zo'n setje mooie duifjes en verder niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, slakjes op je balkon. Dat is shit![]()
En ik heb ook van alles random behalve het spul waarvan ik weet dat vogels het willen hebben, want dan heb ik zelf niks meer.
De fruitstruiken moeten ook nog een omheining krijgen maar dat is ook voor volgend jaar
Die kauwen kom je niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als ik bramen zou willen moet ik die dan ook afzetten. Maar dit is de eerste keer dat ik kauwen op het balkon heb. Heb hier verder af en toe zo'n setje mooie duifjes en verder niks.
Maar er waren laatst ook wat kauwen aan het knokken met eksters. Wat een kabaal.
Kauwtjes zijn opzich wel schattigquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als ik bramen zou willen moet ik die dan ook afzetten. Maar dit is de eerste keer dat ik kauwen op het balkon heb. Heb hier verder af en toe zo'n setje mooie duifjes en verder niks.
Maar er waren laatst ook wat kauwen aan het knokken met eksters. Wat een kabaal.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kauwen kom je niet meer vanaf.
quote:De Thaise senaat heeft met een overgrote meerderheid gestemd voor een wetsvoorstel om het homohuwelijk te legaliseren. Thailand wordt hiermee het eerste land in Zuidoost-Azië waar mensen van hetzelfde geslacht met elkaar mogen trouwen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ijk-gaat-legaliseren
jeejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ja dan mag ik wel zonder al teveel gezeik blijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je een leuke Thaise dame huwen?
Schietenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben hier de groene parkieten die alles opeten, dat is echt een plaag. Maarjaaaa
neequote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie na drie jaar ergens anders werken snel? Ik opzich wel, maar niet bijzonder snel ofzo
Neequote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie na drie jaar ergens anders werken snel? Ik opzich wel, maar niet bijzonder snel ofzo
Er worden bijen voor gebruikt om ze te verbouwenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze worden gevoed met dierlijke producten?
Het is toch godverdomme altijd wat met jou he.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Buikgriep is wel een uitstekende manier om van overtollig buikvet af te komen
Ja, dit is een vrij platte wrap, maar wel vullend, omdat volkorenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n pijpje waar je op kunt fluiten
Nee ik frot die dingen altijd zo vol dat alles eruit valt.
Zodra dat griepje over is zit dat vet er ook zo weer aan hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ja, zelfs woningenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben hier de groene parkieten die alles opeten, dat is echt een plaag. Maarjaaaa
Precies. Je kunt beter lintworm eitjes doorslikkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Zodra dat griepje over is zit dat vet er ook zo weer aan hoor.
@:dud0r weet hier alles van.
ziekzwakmisselijk scquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme altijd wat met jou he.
Flatsekat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
mag ik een beetje buikgriep?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed nieuws @:dud0r . Nu kan je eindelijk je wens in vervulling laten gaan en daar trouwen.
wat dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar naar huis. straks hebben we een bijeenkomst over de huisvesting binnen de GGz. Mijn onderbuikgevoel zegt me dat we geen fijn nieuws krijgen te horen.....
zal voor je duimen bosquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar naar huis. straks hebben we een bijeenkomst over de huisvesting binnen de GGz. Mijn onderbuikgevoel zegt me dat we geen fijn nieuws krijgen te horen.....
Kijk, als je dingen zo gaat twisten dat zelfs een lichtpuntje zien in een anderzijds vervelende situatie als klagen gezien wordt, snap ik dat je denkt dat ik altijd klaagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme altijd wat met jou he.
Ze 'eten' stukjes muur en dan gaan ze in het holletje nestelenquote:
Nee, wat ik zondag had gun ik echt niemandquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik een beetje buikgriep?
En had je dat niet laatst ook al?
ik heb een soort van tostiquote:
Ik vreet dat er altijd meteen weer aan met extra's zodra ik beter ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
ik wil ook wel een beetje buikgriep voor mijn buikvet
Daarom eet ik zoveelquote:
oh wauwquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze 'eten' stukjes muur en dan gaan ze in het holletje nestelen
wat dan?quote:
Gewoon meer gaan sporten jijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
ik wil ook wel een beetje buikgriep voor mijn buikvet
ik liep vandaag langs zo'n vietnamese loempia standquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet dat er altijd meteen weer aan met extra's zodra ik beter ben.
Ja breng de hele KSC even op ideeën.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik liep vandaag langs zo'n vietnamese loempia stand
man man man dat was zwaar
ja wilde gaan zwemmen maar ben vandaag voor een cosmetische ingreep geweestquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik liep vandaag langs zo'n vietnamese loempia stand
man man man dat was zwaar
Zwemmen in open water.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik wacht nog steeds op een magische methode die je buikvet kan laten verbranden zonder operaties
WEet je wie ik trouwens gisteren aan mijn balie hadquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja breng de hele KSC even op ideeën.
heb libanees brood gepakt ipv gewone sneetjes broodquote:
Weet ik niet. Ik heb een collega die dat gebruikt en je ziet echt verschilquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe zou de handel van ozempic in thailand zijn?
extra korting?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WEet je wie ik trouwens gisteren aan mijn balie had![]()
![]()
De eigenaar van de Takumi ramen zaken hier in Rotterdam. @:dezwabber . Hem helemaal de hemel ingeprezen
Wat voor ingreep?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde gaan zwemmen maar ben vandaag voor een cosmetische ingreep geweesten nu mag ik niet zwemmen
Doenquote:
Dat zei die. nietquote:
+ buikgriep blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is algehele vetverbranding, wil alleen buik![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In Thailand kun je met een creditcard en een condoom alles krijgen wat je wiltquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe zou de handel van ozempic in thailand zijn?
daarmee val je 'gewoon' af, is ook geen specifieke buikvetverbrandingquote:
die wil ik ook behoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het werkt ook erg goed tegen spieren.
Lipoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral als vrouw heb je de hormoonhuishouding ook vaak tegen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarmee val je 'gewoon' af, is ook geen specifieke buikvetverbranding
Het bestaat (nog?!1![]()
) niet
maar misschien moeten we onszelf gewoon accepteren zoals we zijn
Dit ja, dat buikje zit er met een reden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als vrouw heb je de hormoonhuishouding ook vaak tegen.
Waar zat ie?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:42 schreef bitterbal het volgende:
ben echt blij dat ik er van af ben want zat mij er al een paar jaar aan te storen.
Ik was juist net weer lekker op weg om ze op te bouwenquote:
op mijn borst aan de binnentant zeg maar. En hij had zo'n witte gloed dus leek een puist. Dat is blijkbaar het talg wat je dan door de huid ziet zei zequote:
zouden we vergoeding voor moeten krijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als vrouw heb je de hormoonhuishouding ook vaak tegen.
ik vergeet serieus af en toe dat je als vrouw met weinig vet alsnog een buik hebt vanwege organen op die plekquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, dat buikje zit er met een reden.
ahh, dat is zuurquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was juist net weer lekker op weg om ze op te bouwen
Niet echt ideaal dit.
damn, ik wil ook iets weg laten halen maar huisarts doet dat toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Ging ook super snel. 1 verdoving. prima te doen en voordat ik het wist was ze al aan het hechten. Wel wat prijzig. bijna 400 euro maar dacht ook van ga maar naar een kliniek met heel veel goede recensies
Hehehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zouden we vergoeding voor moeten krijgen
[..]
ik vergeet serieus af en toe dat je als vrouw met weinig vet alsnog een buik hebt vanwege organen op die plek
ja geloof dat de huisarts het gratis doet als het niets raars isquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn, ik wil ook iets weg laten halen maar huisarts doet dat toch ook gewoon?bij mij is niet zo'n boeiende plek, klein litteken is geen probleem
Ja, maar hoe zou die vergoeding moeten heten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zouden we vergoeding voor moeten krijgen
[..]
ik vergeet serieus af en toe dat je als vrouw met weinig vet alsnog een buik hebt vanwege organen op die plek
Ik heb iets in m'n gezicht zitten en werd naar een plastisch chirurg doorverwezen, maar ik ben ZO'N ONGELOFELIJK MIETJE.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn, ik wil ook iets weg laten halen maar huisarts doet dat toch ook gewoon?bij mij is niet zo'n boeiende plek, klein litteken is geen probleem
Ja, al zal dat wel per geval verschillen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het valt echt zo mee. Wat heb je in je gezicht?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets in m'n gezicht zitten en werd naar een plastisch chirurg doorverwezen, maar ik ben ZO'N ONGELOFELIJK MIETJE.
Ik snap dit nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat kan ook legaal trouwen in Thailand.
Zou ik het voor doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zou die vergoeding moeten heten?
Gefeliciteerd-je-bent-een-vrouw-met-vet- vergoeding?
Misschien ga ik takumi voorstellen als ik weer in Rotterdam ben, maar denk dat het eerder Hamburg wordt, of de Indiër net om de hoek van de witte de with aan de singel waar ik de naam niet van weet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zei die. niet![]()
Super aardige man. Hij had takumi shirt aan dus vroeg of hij er werkt maar. hij was de eigenaar.
las laatst ergens dat je buikspieren pas ziet bij vrouwen bij een heel laag vetpercentagequote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
En de mooie optische fuck you omdat vrouwen over het algemeen de vetlaag over de buikspieren hebben zitten. Wel beter dan tussen de organen, maar eh.
ahhhquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat de huisarts het gratis doet als het niets raars is
Vetbultquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het valt echt zo mee. Wat heb je in je gezicht?
Ja. Ik heb dat bij de huisarts laten doen. Bij mij zat het onder mijn tiet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
las laatst ergens dat je buikspieren pas ziet bij vrouwen bij een heel laag vetpercentagezal wel om die reden zijn
[..]
ahhh
gelukkig, voor mijmaar blij dat jij er van af bent
hormoonvergoedingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zou die vergoeding moeten heten?
Gefeliciteerd-je-bent-een-vrouw-met-vet- vergoeding?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets in m'n gezicht zitten en werd naar een plastisch chirurg doorverwezen, maar ik ben ZO'N ONGELOFELIJK MIETJE.
denk ik ook, denk/hoop niet dat je je huisarts als plastische chirurg mag gebruiken. Volgens mij kunnen ze dat ook niet heel mooi, daarvoor moet je wel naar een specialist (en afhankelijk van wat je weg wil laten halen mag dat gratis of niet)quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, al zal dat wel per geval verschillen.
Heb ooit een moedervlek op mijn kaak weg laten halen, mijn moeder maar aandringen dat het bij een plastisch chirurg gedaan moest worden "nee mevrouw bij mij zie je er daarna ook niks meer van". Toch een litteken nuquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vetbult
In b4 'op je buik zit ook een grote'.
Oh ja, das lekker genderneutraal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hormoonvergoeding
[..]wel begrijpelijk hoor.. en het is ook niet iets wat weg MOET dus is ook anders? Staat het wel al op je to do lijstje of twijfel je nog?
[..]
denk ik ook, denk/hoop niet dat je je huisarts als plastische chirurg mag gebruiken. Volgens mij kunnen ze dat ook niet heel mooi, daarvoor moet je wel naar een specialist (en afhankelijk van wat je weg wil laten halen mag dat gratis of niet)
ja gezicht kan je beter door een prof laten doenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vetbult
In b4 'op je buik zit ook een grote'.
Why? Je kunt dat gewoon bij de huisarts of derma laten doenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Ging ook super snel. 1 verdoving. prima te doen en voordat ik het wist was ze al aan het hechten. Wel wat prijzig. bijna 400 euro maar dacht ook van ga maar naar een kliniek met heel veel goede recensies
Ik erger me er wel aan, maar ik HAAT medische ingrepen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hormoonvergoeding
[..]wel begrijpelijk hoor.. en het is ook niet iets wat weg MOET dus is ook anders? Staat het wel al op je to do lijstje of twijfel je nog?
[..]
denk ik ook, denk/hoop niet dat je je huisarts als plastische chirurg mag gebruiken. Volgens mij kunnen ze dat ook niet heel mooi, daarvoor moet je wel naar een specialist (en afhankelijk van wat je weg wil laten halen mag dat gratis of niet)
Dit was een dermatoloogquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Why? Je kunt dat gewoon bij de huisarts of derma laten doen
Ja dacht ik ook toen ik het las.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Why? Je kunt dat gewoon bij de huisarts of derma laten doen
ik wil wat moedervlekjes laten verwijderen, bij een paar is mijn reden 'lelijk, gatver, voelt vies'quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dat bij de huisarts laten doen. Bij mij zat het onder mijn tiet.
dat is bij mij echt buikquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt ja.
En uiteraard net waar je het meeste vet opslaat, da's aanleg.
you can do it!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik erger me er wel aan, maar ik HAAT medische ingrepen.
Ja, precies dat, als een plek is waarbij je zelf zoiets hebt van "liever een klein litteken dan die bult", zal de HA 'm wel weghalen (tenzij te groot of te diep, want dat is qua genezing weer een ander verhaal/grotere kans op vervelend litteken), maar iets wat echt in het zicht is, willen de meeste huisartsen niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hormoonvergoeding
[..]
Zeggen dat het jeukt en soms bloedt, dan wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus ? tis geen verzekerde zorg he
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat het jeukt en soms bloedt, dan wel.
een vriend van mij heeft ook ergens een vetbultje maar niet op een plek waarvoor je gratis verwijzing krijgt. Die heeft ook zelf een afpsraak gemaakt bij dermatoloog, dan moet je dus zelf betalen want eigen keus.quote:
nou dit dus . NIet zo ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft ook ergens een vetbultje maar niet op een plek waarvoor je gratis verwijzing krijgt. Die heeft ook zelf een afpsraak gemaakt bij dermatoloog, dan moet je dus zelf betalen want eigen keus.
Huisarts kon het ook doen maar dan zou je het blijven zien en dat wilde hij niet
Wel bij een cystequote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus ? tis geen verzekerde zorg he
quote:De musical 'Soldaat van Oranje' stopt in de huidige vorm. De voorstelling zal worden vernieuwd en wordt op 14 juli voorlopig voor het laatst opgevoerd in de TheaterHangaar in Katwijk.
Oh oke ja geen idee, ik vond het bij de huisarts wel prima. Is ook maar klein littekentje.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft ook ergens een vetbultje maar niet op een plek waarvoor je gratis verwijzing krijgt. Die heeft ook zelf een afpsraak gemaakt bij dermatoloog, dan moet je dus zelf betalen want eigen keus.
Huisarts kon het ook doen maar dan zou je het blijven zien en dat wilde hij niet
Waarom heel veel?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder heeft heel veel van mijn moedervlekken weggehaald.
Oh dat is wel veel ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik een halve dalmatiër ben
Heh. Boks.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:53 schreef Crack_ het volgende:
bij een paar is mijn reden 'lelijk, gatver, voelt vies'
Meh, bij een goedaardige cyste is het aan jezelf.quote:
en beter ookquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies dat, als een plek is waarbij je zelf zoiets hebt van "liever een klein litteken dan die bult", zal de HA 'm wel weghalen (tenzij te groot of te diep, want dat is qua genezing weer een ander verhaal/grotere kans op vervelend litteken), maar iets wat echt in het zicht is, willen de meeste huisartsen niet.
mijn piercinglittekens gaat een huisarts ook echt niet doen hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh oke ja geen idee, ik vond het bij de huisarts wel prima. Is ook maar klein littekentje.
Wil iedereen die hierdoor verrast was nu opstaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:55 schreef Ama het volgende:
Kut jongens ik had te vroeg gejuicht vanochtend:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil iedereen die hierdoor verrast was nu opstaan?
Hmm ik kom tegenstrijdige antwoorden tegen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel
laat maar zien waar staat dat ik dat vergoed had kunnen krijgen
same, en het zijn 'opliggende' moedervlekken dus is ook gewoon zoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh. Boks.
Al kan ik daar ook nog de "ik vertrouw 'm niet, HA" kaart spelen.
Heb nog steeds een gapend gat in mijn rugquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dat bij de huisarts laten doen. Bij mij zat het onder mijn tiet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb nog steeds een gapend gat in mijn rug
Dit was puur cosmetisch dus geloof niet dat ik dit vanuit de verzekering had kunnen krijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ik kom tegenstrijdige antwoorden tegen.
Bij mij is het destijds iig vergoed
De moedervlek in kwestie zou sowieso beter zijn om even na te laten kijken, volgens kerel heb ik 'm al jaren, maar hij komt mij niet bekend voor.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, en het zijn 'opliggende' moedervlekken dus is ook gewoon zo
nooit een slecht ideequote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De moedervlek in kwestie zou sowieso beter zijn om even na te laten kijken, volgens kerel heb ik 'm al jaren, maar hij komt mij niet bekend voor.
Ik ben bang dat de voorgenomen nieuwbouw niet doorgaat en dat er naar iets anders gezocht wordt. Maar misschien zit ik er gewoon naastquote:
ahh, dat zou jammer zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de voorgenomen nieuwbouw niet doorgaat en dat er naar iets anders gezocht wordt. Maar misschien zit ik er gewoon naast
Jij verandert nog eens in een ijsjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij verandert nog eens in een ijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
oeh ja, goed ontladingsmuziekjequote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet soms echt dat ik speakers heb. Even de buren laten meegenieten met jawel:
Ondertussen maar even dansend en zingend door het huis de rattenkooi doen.
ohja wacht, ik wil ook tosti turks broodquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gerookte kipfilet en paturain want nu wil ik wat 4ebe heeft.
Oeh past dat wel in je ijzer?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja wacht, ik wil ook tosti turks brood
jaa want heb zo'n contactgrillquote:
vind ik echt niks voor jouquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik kwam deze vandaag tegen. gekocht voor thailand![]()
[ afbeelding ]
wat een viltjequote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
Vind die samba adidas modellen die je nu zoveel ziet ook zo leuk maar wat prijzig . Had wel een mooie gezien gemaakt van een soort kurk variant
ah deze
[ afbeelding ]
https://hypeboost.com/nl/(...)D1AMStQaAgijEALw_wcB
Ja. Ze hadden duidelijk veel ervaring, het liep als een zonnetjequote:
quote:
kijk das mooiquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Ze hadden duidelijk veel ervaring, het liep als een zonnetje
Ga ik kopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
Vind die samba adidas modellen die je nu zoveel ziet ook zo leuk maar wat prijzig . Had wel een mooie gezien gemaakt van een soort kurk variant
ah deze
[ afbeelding ]
https://hypeboost.com/nl/(...)D1AMStQaAgijEALw_wcB
Jaquote:
Ballie: Ik verkoop mijn schoenen op vinted want ik kan ze niet allemaal meenemen naar Thailandquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik kwam deze vandaag tegen. gekocht voor thailand![]()
[ afbeelding ]
ja maar ik verkoop de paren die ik niet mee wil ;pquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie: Ik verkoop mijn schoenen op vinted want ik kan ze niet allemaal meenemen naar Thailand
Also Ballie: *koopt extra paar sneakers om mee te nemen naar Thailand*
ja die sneakers zijn niet meer regulier te krijgen dus dit is zo'n doorverkoop site voor sneakers en de meest populaire maten zijn het duurstquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een debiele prijsverschillen trouwens
Mag je grmbl mee nemen als plus 1?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
En de uitnodiging van bruiloft broer kwam vanmorgen met de post
Hele leuke kaart. Zij heeft zelf een plattegrondje getekend van het 'bos' waar ze gaan trouwen, en dat is de kaart
En ik was de 1e RSVP
Aaaah op die fiets, ok dan maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die sneakers zijn niet meer regulier te krijgen dus dit is zo'n doorverkoop site voor sneakers en de meest populaire maten zijn het duurst
bomenverzamelingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
En de uitnodiging van bruiloft broer kwam vanmorgen met de post
Hele leuke kaart. Zij heeft zelf een plattegrondje getekend van het 'bos' waar ze gaan trouwen, en dat is de kaart
En ik was de 1e RSVP
Excuusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |