SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door dud0r op 18-06-2024 12:02:36 ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, voor zo'n bedrag mag die controle wel inbegrepen worden ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
28,75 p/m maar ik heb het er wel uitgehaald de afgelopen 3 jaar
Nee klopt, slomequote:
beetje eens welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, als je weigert een nieuwe te openen, let dan wat extra op die lapo. Dit is gewoon irritant.
wat eten we?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alvast lunchgenot
Eet smakelijk iedereen
Omdat mijn fysio niet in Leiden woont.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n fysio klaagt nooit.
Of het is een zij.
ik weiger niet, ik was deze keer echt bezig met een nieuwe, maar toen kreeg ik een melding dat er al een nieuwe open wasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, als je weigert een nieuwe te openen, let dan wat extra op die lapo. Dit is gewoon irritant.
ik ben eigenlijk zo benieuwd of de meeste mensen weten wat een controle bij de tandarts kost, gewoon interessequote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor zo'n bedrag mag die controle wel inbegrepen worden ja.Die heb je met 2 maanden premie wel betaald.
Toegegeven, ik heb m'n factuur van vorige week erbij gepakt, maar dat was omdat ik twijfelde of het die ¤28 haalde of er nog onder zat. (Dat laatste dus)quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk zo benieuwd of de meeste mensen weten wat een controle bij de tandarts kost, gewoon interesse
was het een schattig beestje?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef McGrath het volgende:
Zal geen plaatjes meer proberen toe te voegen
Eerst openen, daarna wijzigen is de betere strategie.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef McGrath het volgende:
Zal geen plaatjes meer proberen toe te voegen
Doe de beroertetest eens.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Serieus reclame maken voor Turkse tandartsen, de kwekvogel poepte op het kleine kabouterhoofdje en Pim stond de dag later nog te huilen onder de rokken van moeke Truus.
Ja halloquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
kom rennen dan?!
(als mijn achilles het weer doet)
Volkoren wrap, paturain, gerookte kipfiletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |