Ik mis in het overzicht nog bij wie de volgende renners horen:quote:
Ik heb op Artz en Tim Torn geboden iig, maar zat al volquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis in het overzicht nog bij wie de volgende renners horen:
- Huub Artz
- Fernando Barcelo
- Paul Double
- Scoot McGill
- Tim Torn Teutenbrg
Stonden wel in post 279 met een bedrag, maar niet in post 281 met een manager.
Ah dat kan ook nog ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb op Artz en Tim Torn geboden iig, maar zat al vol
Fijn dat jij het checkt anders had ik dit pas in september ofzo doorgehadquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb dan liever dat het iets langer duurt maar gewoon klopt allen.
@Pino112 onder score renner gaat het nog niet goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:11 schreef knijn1985 het volgende:
Voor de gasten die nog moeten kijken en lijsten zoeken van updates @:pino112 is volgens mij al up-to-date!
Daar moet het sowieso pas vanaf komende ronde worden aangepast toch? Want nu moeten de huidige renners nog worden gebruikt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:pino112 onder score renner gaat het nog niet goed.
Ah stimmt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar moet het sowieso pas vanaf komende ronde worden aangepast toch? Want nu moeten de huidige renners nog worden gebruikt.
Ja en nee, je ziet dus sommige renners (volgens mij is Jake Stewart de enige die van manager gewisseld is tot nu toe) dan twee keer daar staan. De al behaalde punten door hem zijn immers niet door de nieuwe manager gescoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar moet het sowieso pas vanaf komende ronde worden aangepast toch? Want nu moeten de huidige renners nog worden gebruikt.
5/7 binnenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:00 schreef knijn1985 het volgende:
@:aguero @:Chiappucci @:deluna @:Pino112 @:slobeend @:steven184
Ik denk dat wij nog over zijn om te bieden!
Ah, dat is tof, dus dat werkt gewoon automatisch dat vanaf komende week de nieuwe renners pakt en dat je nog steeds de oude resultaten ziet?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en nee, je ziet dus sommige renners (volgens mij is Jake Stewart de enige die van manager gewisseld is tot nu toe) dan twee keer daar staan. De al behaalde punten door hem zijn immers niet door de nieuwe manager gescoord.
De renners die pas later in het jaar bij een manager terecht zijn gekomen zouden er eigenlijk ook 2x in moeten staan. Zodat je weet hoeveel punten ze "managerloos" hebben behaald en hoeveel punten als onderdeel van een team (die ook meetellen in de stand).quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en nee, je ziet dus sommige renners (volgens mij is Jake Stewart de enige die van manager gewisseld is tot nu toe) dan twee keer daar staan. De al behaalde punten door hem zijn immers niet door de nieuwe manager gescoord.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De renners die pas later in het jaar bij een manager terecht zijn gekomen zouden er eigenlijk ook 2x in moeten staan. Zodat je weet hoeveel punten ze "managerloos" hebben behaald en hoeveel punten als onderdeel van een team (die ook meetellen in de stand).
En andersom voor verkochte renners.
we missen @Agueroquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:00 schreef knijn1985 het volgende:
@:aguero @:Chiappucci @:deluna @:Pino112 @:slobeend @:steven184
Ik denk dat wij nog over zijn om te bieden!
Was ik niet toe in staat en nu welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit had je gisteren ook wel mogen doen! (volledig m'n eigen schuld hoor)
Zo dan, de prijs voor Paul Double is flink omhoog gegaanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:00 schreef knijn1985 het volgende:
Renner bieder Max van Bedrag
barbier pierre slobeend 0,4
brennan matthew slobeend 0,6
burgaudau mathieu steven184 4,96
double paul aguero 6,94
pino112 2,355
slobeend 3,3
geschke simon pino112 2
Hennequin paul knijn1985 8,47
holter adne Chiappucci 3,5
romo javier Chiappucci 0,5
tratnik jan Chiappucci 0,55
pino112 2
slobeend 11,56
tronchon bastien aguero 2,9
slobeend 1,1
van boven luca aguero 3,1
slobeend 0,14
verona carlos momo 1,44
zambanini eduardo pino112 2
Ik had een bod op Double en McGill, maar zat ook al volquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis in het overzicht nog bij wie de volgende renners horen:
- Huub Artz
- Fernando Barcelo
- Paul Double
- Scoot McGill
- Tim Torn Teutenbrg
Stonden wel in post 279 met een bedrag, maar niet in post 281 met een manager.
Ik vertrouw volledig op jouw scoutingsrapport.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo dan, de prijs voor Paul Double is flink omhoog gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |