Iemands dood moord vieren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 06:52 schreef heywoodu het volgende:
Hamasbaas Haniyeh![]()
![]()
https://www.nu.nl/midden-(...)%2Fwww.google.com%2F
Nu nog checken of het een kogel was voor de bonuspunten
Edit: ik zie nu wel dat ik mijn joker op Sinwar had, de andere grote Hamaslul![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:55 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Iemands dood moord vieren.Wat een wereld.
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:16 schreef Troel het volgende:
Hey. Hallo. Het is je boy onlogisch hier. Sneeuwvlokjes en ander gepeupel graag wegwezen. Dit topic is ronduit luguber. Doei
Ja, precies. Die terroristenleider die schuldig is aan honderden moorden, daar moeten we verdrietig voor zijn!quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:55 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ten eerste, even de OP lezen. Ten tweede, de dood van massamoordenaars mag men toejuichen. Voor de dood van een Navalny, wat me ook een punt opleverde, ging ik uiteraard niet uitgebreid juichen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:55 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Oh, die.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
The Bachelor-deelnemer Haily Merkt op 31-jarige leeftijd overleden aan kanker: www.rtl.nl/boulevard/ente(...)mer-overleden-kanker
Ach, Bassie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee grote overlijdens aanstaande. Een oud-minister en de helft van een iconisch duo
Bron: eigen netwerk
Nederlands ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee grote overlijdens aanstaande. Een oud-minister en de helft van een iconisch duo
En wie is dan de helft van het iconische duo?quote:
Zo ja, dan gaat er met punten gestrooid worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, allebei. wsl dit weekend of volgende week
tenzij er een vergismoord komt dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hans van den Broek zou wel de leeftijd hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gok Frits Bolkesteinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Hans van den Broek zou wel de leeftijd hebben.
Van Kooten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, necro wordt atm gefinetuned. Die gaat wsl wel nog iets minder hard dan de politicusquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, necro wordt atm gefinetuned. Die gaat wsl wel nog iets minder hard dan de politicus
Denk dat ze allebei de Olympische spelen nog uit willen kijken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, necro wordt atm gefinetuned. Die gaat wsl wel nog iets minder hard dan de politicus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |