Op 5 mei was ie ook al overleden.quote:Op maandag 2 september 2024 12:58 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
Bernard Hill (Koning Theoden / LOTR en de kapitein in de film Titanic)
https://nos.nl/artikel/25(...)rd-hill-79-overleden
Oh kut!quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op 5 mei was ie ook al overleden.
Ach, beter iemand twee keer gemeld hebben dan iemand melden die nog niet dood is toch?quote:Op maandag 2 september 2024 13:31 schreef BE het volgende:
[..]
Oh kut!
Het stond onder nieuws over de Titanic dus ik heb helemaal verder nergens naar gekeken. Ik dacht alleen 'dat is toevallig'.![]()
quote:Op maandag 2 september 2024 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, beter iemand twee keer gemeld hebben dan iemand melden die nog niet dood is toch?
what the....quote:
En je had ze nog wel voorspeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alweer ff geen echt grote nationale dode gehad
Ach, het geeft je een paar seconden fame tochquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je had ze nog wel voorspeld.
Dat updaten van necrologieën zegt dus ook niet alles.
Ik kan ze niet t graf in duwen he. Zalm en Van Kooten verwacht ik nog wel gewoon dit jaarquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je had ze nog wel voorspeld.
Dat updaten van necrologieën zegt dus ook niet alles.
Je kan je ‘voorspellingen’ wel voor je houden, of wat minder stellig poneren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan ze niet t graf in duwen he. Zalm en Van Kooten verwacht ik nog wel gewoon dit jaar
Iets met snowflakes en bedoeling van dit topic. Dit hele spel is voorspelling mopquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan je ‘voorspellingen’ wel voor je houden, of wat minder stellig poneren.
Speculeren vanuit vermeende voorkennis vind ik persoonlijk ergerlijk, vooral als iemand zich erop wil laten voorstaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iets met snowflakes en bedoeling van dit topic. Dit hele spel is voorspelling mop
De voorspellingen worden voor 31 december gedaan. Daarna wordt af en toe gepost dat er iemand ernstig ziek is, maar daar staat altijd een naam bij.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iets met snowflakes en bedoeling van dit topic. Dit hele spel is voorspelling mop
Lijkt me voor t topic t beste als ik hier verder niet grievend op inga maar je overschat m'n motieven totaal.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Speculeren vanuit vermeende voorkennis vind ik persoonlijk ergerlijk, vooral als iemand zich erop wil laten voorstaan.
Snowflake.
Nou, wat nobel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me voor t topic t beste als ik hier verder niet grievend op inga maar je overschat m'n motieven totaal.
In dit topic mag dat toch.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Normaal zou je bij beginnend geruzie zeggen dat het goed is als er weer wat on-topic nieuws te melden is, maar ja, om nou te hopen dat er rap iemand dood gaat is ook zo wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |