POLLquote:Na het Nederlands elftal zijn maandag de Belgen aan de beurt. De Rode Duivels zitten samen met Oekrane, Roemeni en Slowakije in Groep E. De verwachting is dan ook dat Belgi zonder problemen de volgende ronde zal bereiken van het EK voetbal.
Toch zullen we een vrij nieuw team zien aan de Belgische kant. Na het WK in Qatar stopten grote namen zoals Nacer Chadli, Eden Hazard, Toby Alderweireld en Simon Mignolet. Ook Axel Witsel kondigde toen aan zich niet meer beschikbaar te stellen voor het nationale team, maar hij heeft zich bedacht en we zien hem dit EK terug bij de Rode Duivels. Uiteraard zijn ook Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen, Romelu Lukaku van de partij.
Thibaut Courtois
Wel bijzonder is, is dat keeper Thibaut Courtois, over het algemeen gezien als een van de beste keepers ter wereld, niet meegaat naar het EK. Hij werd niet geselecteerd door de nieuwe trainer Domenico Tedesco, omdat ze met elkaar in de clinch liggen.
Slowakije en Belgi speelden in het verleden al drie keer eerder tegen elkaar. Twee daarvan eindigden in een gelijkspel en de laatste werd gewonnen door de Belgen. Deze wedstrijden waren wel allemaal vriendschappelijk, dus het is de eerste keer dat Slowakije en Belgi op een EK toernooi tegen elkaar spelen.
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 18:00
Ik draag al jaren oordoppen maar dat heeft blijkbaar niet geholpen.quote:
Ja, doe ik altijd achteruit. Heb hem op video opgenomen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ga je de wedstrijd nog een keer kijken?
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik draag al jaren oordoppen maar dat heeft blijkbaar niet geholpen.
Maar ja, het is wat het is. Gelukkig kan ik nog gewoon op de bank zitten en voetbal kijken, ook al zit er altijd een piep tussendoor.
Bij mij zit er tijdens het voetbal kijken ook vaak een piep tussendoor. Maar dat komt door de magnetron die afgaat voor weer een overheerlijke snack 🤣🤣🤣quote:Op maandag 17 juni 2024 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik draag al jaren oordoppen maar dat heeft blijkbaar niet geholpen.
Maar ja, het is wat het is. Gelukkig kan ik nog gewoon op de bank zitten en voetbal kijken, ook al zit er altijd een piep tussendoor.
Bedankt Theo Janssen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij mij zit er tijdens het voetbal kijken ook vaak een piep tussendoor. Maar dat komt door de magnetron die afgaat voor weer een overheerlijke snack 🤣🤣🤣
Welkom terug.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie reacties kan me niets schelen.
Terecht verloren. Tactisch zeer zwak Belgi. Hopelijk tegen de Roemenen beter.
We kunnen nog groepswinnaar zijn, Maar we kunnen ook nog 2e zijn en zelfs beste derde.
Ik had mezelf voorgenomen om 24u niet op FOK! te komen. Maar ik kon het niet laten.
Blijven werken aan jezelfquote:Op maandag 17 juni 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen nog groepswinnaar zijn, Maar we kunnen ook nog 2e zijn en zelfs beste derde.
Ik had mezelf voorgenomen om 24u niet op FOK! te komen. Maar ik kon het niet laten.
Soortvan ja. Je leert ook denken in wat je wel kan ipv in wat je niet kan.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ook vaak met piepende oren thuis gekomen. Gelukkig geen blijvende schade. Wel al 30jaar chronische hoofdpijn. Het went. Weet niet of dat met tinitius ook is.
Juist. Heb ik sowieso al met andere klachten. Het is wel vervelender als ik verkouden ben, of moe.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soortvan ja. Je leert ook denken in wat je wel kan ipv in wat je niet kan.
Wint er? Winter?! Het is zomer!quote:
Je hebt ze allemaal gelezen, geef maar toe.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels ruim 40-45 miljoen waardquote:Op maandag 17 juni 2024 20:52 schreef TornadoDK het volgende:
Hancko weet wel prima hoe hij de (simpele)zieltjes moet winnen
Labiele gek gespotquote:Op maandag 17 juni 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
vreemde reactiequote:
Als je zo emotioneel bent dat je reacties ongelezen weg moet klikken 'omdat ze je niks kunnen schelen', vind ik dat redelijk pijnlijk. Evenals zo gevoelig zijn dat je om een spelletje beter 24 uur een site niet kan bezoeken. Dan neem je beiden iets te serieus kameraad.quote:
Junkquote:Op maandag 17 juni 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit een grapje was, maar heb het even nagezocht en het is nog waar ookquote:Op maandag 17 juni 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De users blijven tikken uitdelen aan een EK-mod.
Kan er schijt op inderdaad. Zoals het hoort.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Bohhh broekje weer uit
[ x ]
Onderbroekje aan
Als je met Wout Faes speelt dan kan je nooit zeggen dat je veel kwaliteit hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Belgi heeft veel kwaliteit, maar dan moeten de voorste buitenspelers wel wat minder als een blind paard gaan spelen. Lopen, lopen, lopen maar totaal geen oog voor medespelers.
Hij is in ieder geval vreselijk druk geweest om een gifje te maken. Voor iemand die het allemaal niks kan schelen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gelezen, geef maar toe.
Belgi heeft wel kwaliteit maar vooral ook heel erg veel zwakte. Die verdediging kan echt niet en ook de combi Mangala/Onana vind ik geen al te gelukkige.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Belgi heeft veel kwaliteit, maar dan moeten de voorste buitenspelers wel wat minder als een blind paard gaan spelen. Lopen, lopen, lopen maar totaal geen oog voor medespelers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |