Dat was tegen de Belgen, volgens mij zijn er nog Belgen die deze Olympische titel achteraf claimen als wereldtitel.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsjechoslowakije verloor overigens ook de Olympische finale van 1920, toen stapten ze van het veld omdat ze boos waren over de scheids met 2-0 achter.
Ik moest Hongarije ook opzoeken hoor.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar ook daar weet ik alleen dat Uruguay en Italie er een paar gewonnen hebben. Maar wie wanneer en tegen wie, geen idee.
Meerquote:Op maandag 17 juni 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
Willen we meer of minder landen tijdens het EK?
Timber was ook al afgeschreven.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:33 schreef fetX het volgende:
@:zorro zit er weer eens naast.
Maar gelukkig heeft hij wel een wedstrijd goed voorspeld!
16 landen is prima.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
Jij doet niet eens mee met de FOK! pool. Of onder een schuilnaam. Dat is nog erger.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:33 schreef fetX het volgende:
@:zorro zit er weer eens naast.
Maar gelukkig heeft hij wel een wedstrijd goed voorspeld!
Dan mag Galt FC ook wel de wereldtitel claimen!quote:Op maandag 17 juni 2024 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was tegen de Belgen, volgens mij zijn er nog Belgen die deze Olympische titel achteraf claimen als wereldtitel.Wat de kleinzieligheid van de Belg weer bevestigt.
Gewoon alleen de vier landen die er iets van kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
Hier hoort Spanje níét tussen.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon alleen de vier landen die er iets van kunnen.
Ik heb genoeg andere pooltjes waar ik onderaan sta.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij doet niet eens mee met de FOK! pool. Of onder een schuilnaam. Dat is nog erger.
Zweden 'hoort' er ook wel bij. De doodsaaie Zweden. En Noorwegen was leuk geweest.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mij lijkt 32 landen wel leuk.
Luxemburg, Armenië, Griekenland en Bosnië erbij, allemaal hartstikke leuke landen. En dan heb je niet zo'n debiel systeem met beste derdes.
Mis jij ook zo de Confederations Cup?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Dat WK voor clubs heb ik trouwens ontzettend geen zin in.
Ancelotti ook nietquote:Op maandag 17 juni 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Deze Roemeense Pușcaș schrijf je andersquote:
Ik heb dat nooit wat gevonden, afschaffen die hap.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Missen is een groot woord maar was altijd wel een leuk toernooitje in een niet- EK- of WK-jaar.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mis jij ook zo de Confederations Cup?
Geinig toernooitje maar missen nee. Om de twee jaar EK/WK is prima en de rest van de zomers niets.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mis jij ook zo de Confederations Cup?
En de nķg saaiere Finnen. En uiteraard het extreem sympathieke Kazachstan.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zweden 'hoort' er ook wel bij. De doodsaaie Zweden. En Noorwegen was leuk geweest.
Kan je beter het songfestival gaan kijkenquote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
Ik wil gewoon een keer Israel en Kazachstan op het EK
En Nederland op de Afrika Cupquote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
Ik wil gewoon een keer Israel en Kazachstan op het EK
En het WK/EK vrouwenvoetbal dan?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geinig toernooitje maar missen nee. Om de twee jaar EK/WK is prima en de rest van de zomers niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |