Dit.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
3-0 welja![]()
weer een voorspelling de kachel in
quote:Op maandag 17 juni 2024 11:16 schreef Schnitzels het volgende:
Ik vraag mij echt af waarom Oekraine de favoriet is? Roemenië heeft zich toch veel gemakkelijker geplaatst en in Oekraïne ligt hun land in puin. Die oefenpotjes zullen ze toch niet zo zwaar meetellen?
quote:Op maandag 17 juni 2024 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je alsnog mag voetballen ondanks dat je land in puin ligt. Op papier heeft Oekraïne ook de betere spelers, nog relatief veel spelers uit goede competities in tegenstelling tot Roemenië. Om die reden zullen ze favoriet zijn bij de bookies.
Oekraïne kan er gewoon niet zo veel van.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oekraïne staat onder hoogspanning. Bizar om te zien.
quote:Op maandag 17 juni 2024 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Oekraïne wordt onderschat. En landen in oorlog/sporters uit dat land kunnen vaak juist wat extra's.
Dat vind ik een walgelijke beschuldiging.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:18 schreef GGMM het volgende:
Laat @:caland met rust
Alhoewel hij vandaag zei dat ik fan ben van Weghorst
Nee, pak hem maar aan.
Roemenië is toch ook gewoon een heel matig team?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:19 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Oekraine als derde in de poule omdat de Slowakezen er nog minder van kunnen. Dus waarom dit nou een verrassing wordt genoemd ontgaat me.
Niet.quote:
Dat lijkt mij ban waardig.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:18 schreef GGMM het volgende:
Laat @:caland met rust
Alhoewel hij vandaag zei dat ik fan ben van Weghorst
Nee, pak hem maar aan.
Valt best mee. Geen top maar heel degelijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roemenië is toch ook gewoon een heel matig team?
Ja, zaten ook in een zwakke poule in de kwalificatie.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2024 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis waarvan dacht je dit?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Valt best mee. Geen top maar heel degelijk.
Ja, dit is in 1994 ofzo. Als we de kracht van Tsjechie gaan meten gaan we ook niet naar beelden van 2004 kijken neem ik aan.quote:
Niets maar omdat een uitslag toevallig nu gunstig is komt hij achteraf zijn gelijk halen.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis waarvan dacht je dit?
Jan KollerGOD.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit is in 1994 ofzo. Als we de kracht van Tsjechie gaan meten gaan we ook niet naar beelden van 2004 kijken neem ik aan.
Mja, toen profiteerden ze nog van de jeugdopleiding onder het communistische regime. In plaats van dat clubs het geld vooral steken in vierderangs Afrikanen.quote:
Het zou verrassender zijn als hij op zijn poten zou blijven staan.quote:
Ik vond dat een leuk elftal. Wel een ietwat smerige overwinning tegen Nederland op dat EK, maar goed die blunder van Cocu was ook gewoon ontzettend dom.quote:
Hun kwalificatie. Geen topgroep maar ze krijgen evengoed nauwelijks doelpunten tegen.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis waarvan dacht je dit?
Speelt ook in een bekende film over een hond.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:23 schreef GGMM het volgende:
Speelt die Hagi nou serieus nog steeds? Hoe oud is die gast?
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op maandag 17 juni 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat een leuk elftal. Wel een ietwat smerige overwinning tegen Nederland op dat EK, maar goed die blunder van Cocu was ook gewoon ontzettend dom.
Oh ja ik moet die nog steeds gaan kijken.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelt ook in een bekende film over een hond.
Ja eens met ook Rosicky, Nedved en Barros.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat een leuk elftal. Wel een ietwat smerige overwinning tegen Nederland op dat EK, maar goed die blunder van Cocu was ook gewoon ontzettend dom.
He jammer. Ik wilde net een paar mooie doelpunten van Nederland uit 1974 posten om te bewijzen dat Nederland hier echt wel kanshebber is.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit is in 1994 ofzo. Als we de kracht van Tsjechie gaan meten gaan we ook niet naar beelden van 2004 kijken neem ik aan.
Mja, tegen Zwitserland, Kosovo, Israel, Wit-Rusland en Andorraquote:Op maandag 17 juni 2024 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hun kwalificatie. Geen topgroep maar ze krijgen evengoed nauwelijks doelpunten tegen.
Daarom heb ik Roemenie ook overal laten winnen in mijn pooltjes?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niets maar omdat een uitslag toevallig nu gunstig is komt hij achteraf zijn gelijk halen.
Daar heb ik een pittige mening over!
KollerGODquote:Op maandag 17 juni 2024 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens met ook Rosicky, Nedved en Barros.
Ik ken toevallig een user die leeft op zulke oude beelden.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
He jammer. Ik wilde net een paar mooie doelpunten van Nederland uit 1974 posten om te bewijzen dat Nederland hier echt wel kanshebber is.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom heb ik Roemenie ook overal laten winnen in mijn pooltjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |