Altijd lachen inderdaad. Je zou hem bijna gaan missen als hij met pensioen gaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ach Froome, ach ach ach, al het hele jaar VERZEKERD van zijn plekje ahahahaha.
Michelle heeft er zelfs nog een lofzang voor de staat Isra๋l voor geplaatst op social media.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ach Froome, ach ach ach, al het hele jaar VERZEKERD van zijn plekje ahahahaha.
Ja prima ploeg, wel een hoog 'als het draait'-gehalte.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Op het eerste oog geen verrassingen. Op zich wel een degelijke allround ploeg voor de Tour.
Voor wie het hippe filmpje van Lotto Dstny NIET wil bekijken:quote:
Dit is echt heel erg.quote:
Ik wou dat ik die keuze nog hadquote:Op maandag 24 juni 2024 09:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor wie het hippe filmpje van Lotto Dstny NIET wil bekijken:
Hopen dat Skujins nog steers de wonder benen van het voorjaar heeft en lekker kan aanvallen.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit niet zo fantastisch van LIDL. Ciccone moeten we ook maar zien of die wel hersteld is. Verder alles op Pedersen.
Lotto tsja
Movistar duosprints in heuveletappes met Lazkano en Aranburu
Wat is er met Quin Simmons aan de hand?quote:Op maandag 24 juni 2024 10:11 schreef franklop het volgende:
LIDL-Trek
Julien Bernard
Mads Pedersen
Giulio Ciccone
Tim Declercq
Jasper Stuyven
Toms Skujins
Carlos Verona
Ryan Gibbons
Zonder Mollema, Hart en Kirsch (die geblesseerd is geraakt ook, Stuyven rijdt ipv hem).
quote:
Dat is het meerst recente wat ik kan vinden over hem (in de Strade Bianchi)quote:Once pulled back and riding at the back of the small peloton, the 21-year-old appeared to hit a pothole on a gravel sector and crashed heavily, also bringing down Lidl-Trek teammate Toms Skujins. Simmons gingerly remounted and raced on with a bloodied right shoulder and elbow, his US champion’s jersey torn. He abandoned the race with approximately 45km to go, while Skujins was relatively unhurt and continued on to a superb second.
Doe stekker gewoon eruit. Wat een kutploegquote:Op maandag 24 juni 2024 15:07 schreef Funzel het volgende:
Selectie TotalEnergies in Tour de France 2024
Steff Cras
Mathieu Burgaudeau
Anthony Turgis
Jordan Jegat
Thomas Gachignard
Matt้o Vercher
Sandy Dujardin
Fabien Grellier
Godskanonnen
|
|