Le Mans is nog bezig hè.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:16 schreef heywoodu het volgende:
@:Sabata Is er al een entry list voor de Nürburgring (met coureurs)? Ze hebben een prima site, maar elk jaar ben ik weer even verdwaald
Jawohl: https://www.24h-rennen.de/teilnehmer/quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:16 schreef heywoodu het volgende:
@:Sabata Is er al een entry list voor de Nürburgring (met coureurs)? Ze hebben een prima site, maar elk jaar ben ik weer even verdwaald
https://www.24h-media.de/media-downloads/meldungen/5215.pdfquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Uh, oh, entry "SELV" komt uit Kirgizië. Ga me nou niet vertellen dat Lord Vadim Kogay is wedergekeerd!!??quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.24h-media.de/media-downloads/meldungen/5215.pdf
Het is nog geen half vijf, ga je lunchen ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Kutreclame
Ik moet over 5 minuten weg, maar ik kan net zo goed nu gaan
Nog bezig zegt ie. Het is goddomme nèt begonnenquote:
Gereserveerd om half zes, moet nog ophalen enzo en daarvoor moet ik nog een bliksembezoek aan m'n moeder doen die op vakantie gaat later vanavond.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is nog geen half vijf, ga je lunchen ofzo?
Nou vooruit, dan wens ik je een gezellige en smakelijke maaltijdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gereserveerd om half zes, moet nog ophalen enzo en daarvoor moet ik nog een bliksembezoek aan m'n moeder doen die op vakantie gaat later vanavond.
En dit is mijn rustigste weekend in weken
Dankuwelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan wens ik je een gezellige en smakelijke maaltijd
Het eerste ontwerp is al 10 jaar oud, heel respectabelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:25 schreef StephanL het volgende:
Jaaa Nederlandse marshals genoemd![]()
Ik vind die Lexus gt3 wel vet
Volgens mij is Ziggo alleen actief in Nederland dus ik blijf dat een rare entry vinden, geen enkel Nederlands tintje aan dat team.quote:
Om vijf uur moet de soep op tafel staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is nog geen half vijf, ga je lunchen ofzo?
Kan bijna niet wat die Sloveen laat zienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:27 schreef Faraday01 het volgende:
Net de finish van de Dauphine gezien dus de start gemist. Cadillacs plaatsje verloren zie ik, verder nog belangrijke dingen gebeurd?
Ik zou het ook niet weten waarom Ziggo die sponsort. Doe er dan een Nederlander bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij is Ziggo alleen actief in Nederland dus ik blijf dat een rare entry vinden, geen enkel Nederlands tintje aan dat team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |