Memphis is ook wereldklasse.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Da's waar, maar die had toen met Kluivert (en later Van Nistelrooij) een partij wereldklasse voor zich, dat is wel een verschil.
Nou, nee.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Memphis is ook wereldklasse.
Jawel zijn cijfers spreken voor zich. Meer goals dan Kluivert en Ruud in oranje. Dus kom geen poep pratenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou, nee.
Z'n korte draai wel, dat is echt een wapen. Verder gewoon een goede meevoetballende spits die in z'n afronding veel te wisselvallig is om wereldtop te zijn, en te vaak verzuipt in bewijsdrang (het bekende uit dertig standen kansloos op doel schieten). Haalt de ene keer een 9, andere keer een 4. Lyon was een prima niveau voor hem.
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Memphis is ook wereldklasse.
Ja, in 93 interlands. Ruud had er 70, Kluivert 79. Maar goed, z'n gemiddelde zit met 0,48 goals per wedstrijd dichtbij Ruud z'n 0,5 en Patricks 0,51. Dat wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jawel zijn cijfers spreken voor zich. Meer goals dan Kluivert en Ruud in oranje. Dus kom geen poep praten
Jij, want het wijkt dus niet zoveel af van Kluivert en Ruud. En zij speelden ook met betere spelers om hun heen. En zij konden ook pingels maken. Ook dat is een wereldkwaliteit van Memphis inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, in 93 interlands. Ruud had er 70, Kluivert 79. Maar goed, z'n gemiddelde zit met 0,48 goals per wedstrijd dichtbij Ruud z'n 0,5 en Patricks 0,51. Dat wel.
Kleine nuance: Memphis heeft 10 van z'n goals uit strafschoppen gemaakt. Van Nistelrooij eentje, Kluivert nul. Ga je totale speelminuten vergelijken (wat meer zegt dan interlands), dan maakte Van Nistelrooij een goal per 129 minuten en zit Memphis nu op één per 154. Wel vrij dichtbij Kluivert: één per 145.
Dus tja, wie praat er poep?
Vorige ek was die basisspeler en bakte er niet zo veel van. Ook bij zijn clubs scoort hij nou niet echt aan de lopende band of speelt die geweldig.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat zegt altijd iedereen, maar waar baseren ze dat op? Waar kreeg ie de kansen voor hele wedstrijden en waarin faalde hij daar?
NB, ik heb zijn carrière niet nauwgezet gevolgd, dus het kan best zo zijn, maar ik vind het op een gegeven moment wel een beetje een self fulfilling prophecy worden.
Jij beweerde dat meer goals dan RvN en Kluivert betekent dat ik poep praat. Dat deze cijfers relatief dichtbij elkaar liggen doet niet ter zake, z'n moyenne is niet beter.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jij, want het wijkt dus niet zoveel af van Kluivert en Ruud. En zij speelden ook met betere spelers om hun heen. En zij konden ook pingels maken. Ook dat is een wereldkwaliteit van Memphis inderdaad.
Volledig eens maat. Nu wéér gelachenquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:53 schreef Elan het volgende:
Moest zo hard lachen toen hij dat befaamde bordje op Anfield ging aanraken en United er vervolgens met 7-0 afging @Caland zei nooit meer naar het Nederlands elftal zou kijken als Wout Weghorst ooit één minuut in het Nederlands elftal zou maken.
@Caland doet wel vaker van dat soort beloftes.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig eens maat. Nu wéér gelachen
In een van die jaren gaf een van de bondscoaches (volgens mij was het Hiddink) bijna zuchtend aan dat hij nog een hele batterij aan wereldmateriaal aan spitsen op de bank had zitten. Makaaij was volgens mij topscorer in de competitie waarin hij speelde, maar moest achteraan op de bank plaatsnemen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Da's waar, maar die had toen met Kluivert (en later Van Nistelrooij) een partij wereldklasse voor zich, dat is wel een verschil.
En vergeet Hasselbaink niet. Ging nergens over, Kluivert hebben (met natuurlijk Bergkamp ernaast, en op een gegeven moment RvN, wat helaas lang niet zo goed samenwerkte) en dan nog zo'n fucking bank erachter.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In een van die jaren gaf een van de bondscoaches (volgens mij was het Hiddink) bijna zuchtend aan dat hij nog een hele batterij aan wereldmateriaal aan spitsen op de bank had zitten. Makaaij was volgens mij topscorer in de competitie waarin hij speelde, maar moest achteraan op de bank plaatsnemen.
Had niet verwacht dat Kluivert 0 strafschoppen zou hebben.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, in 93 interlands. Ruud had er 70, Kluivert 79. Maar goed, z'n gemiddelde zit met 0,48 goals per wedstrijd dichtbij Ruud z'n 0,5 en Patricks 0,51. Dat wel.
Kleine nuance: Memphis heeft 10 van z'n goals uit strafschoppen gemaakt. Van Nistelrooij eentje, Kluivert nul. Ga je totale speelminuten vergelijken (wat meer zegt dan interlands), dan maakte Van Nistelrooij een goal per 129 minuten en zit Memphis nu op één per 154. Wel vrij dichtbij Kluivert: één per 145.
Dus tja, wie praat er poep?
Makaay, Hasselbaink, van Hooijdonk, Kluivert en van Nistelrooij. Wat een line-up.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In een van die jaren gaf een van de bondscoaches (volgens mij was het Hiddink) bijna zuchtend aan dat hij nog een hele batterij aan wereldmateriaal aan spitsen op de bank had zitten. Makaaij was volgens mij topscorer in de competitie waarin hij speelde, maar moest achteraan op de bank plaatsnemen.
Ik vind Depay ook wel aardig, maar man, wat een luxe hadden we toen met Kluivert in de spits. Terecht dat Van Gaal bij Ajax ooit eens zei (nadat ze met het niet kunnen kopen van Ronaldo9 achter het net visten) 'PSV heeft Ronaldo, maar wij hebben Kluivert") Beide knalden er doelpunten in als een tierelier.
Prachtige tijden die jaren '90.
Cruijff nam ze ook nooit. Van Basten nam er 54 in z'n carriere, en miste er maar 3. Helaas miste hij op het EK-92 de enige van de serie in de halve finale op het EK tegen de Denen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Kluivert 0 strafschoppen zou hebben.
Komt waarschijnlijk omdat de strafschoppen in 2000 nog op mijn netvlies staan, dat ik dacht dat hij er meer nam.
Makaay en Hasselbaink waren wisselspelers en werden topscorer in Engeland, Duitsland, Portugal en Spanje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makaay, Hasselbaink, van Hooijdonk, Kluivert en van Nistelrooij. Wat een line-up.
Rond die tijd ook natuurlijk nog Bergkamp gehad, en daarna Persie en Huntelaar. Wat waren we verwend.
Het is een kwaliteit. En zelfs de beste persoon kan eens falen, dat geeft niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff nam ze ook nooit. Van Basten nam er 54 in z'n carriere, en miste er maar 3. Helaas miste hij op het EK-92 de enige van de serie in de halve finale op het EK tegen de Denen.
Niet alleen dat. Maradona miste op het WK-90. Baggio miste de laatste tegen Brazilië in de WK-finale 94 bij de strafschoppenserie. Twee van de beste spelers ooit. Pelé scoorde trouwens zijn duizendste doelpunt uit een strafschop. Dus de fotografen waren in de buurt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een kwaliteit. En zelfs de beste persoon kan eens falen, dat geeft niet.
Weten dat een andere speler het beter kan is ook een kwaliteit.
Baggio die mist is een van mijn eerste voetbalherinneringen. Weet nog dat ik baalde, omdat ik het Brazilië niet gunde. Ze hadden namelijk onterecht van Nederland gewonnen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Maradona miste op het WK-90. Baggio miste de laatste tegen Brazilië in de WK-finale 94 bij de strafschoppenserie. Twee van de beste spelers ooit. Pelé scoorde trouwens zijn duizendste doelpunt uit een strafschop. Dus de fotografen waren in de buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |