@Karina mist Ibraquote:Op zondag 16 juni 2024 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zweden heeft geen IbraGOD meer, die droeg toch in z'n eentje dat verder brakke elftal.
Weghorst maakt gehakt van Chuck Norris.quote:
Die is niet geboren, maar wel getogen in Noord-Brabant. Praat ook met een Brabants accent.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die vreselijke Gudelj spreekt ook goed Nederlands.
Mwah ik vind het echt niet goed, Servië heeft al mogelijkheden gehad waarbij alleen de eindpaas gewoon niet secuur wasquote:Op zondag 16 juni 2024 22:31 schreef vaarsuvius het volgende:
dit gaat prima, engeland countert er nog wel eentje bij in de slotfase, als servië extra risico's gaat nemen
Niet eens stroomkabel netjes wegwerkenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn oom zat er vandaag ook klaar voor [ afbeelding ]
Dat is echt voor mongolen.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Die is niet geboren, maar wel getogen in Noord-Brabant. Praat ook met een Brabants accent.
HSV, Hannover, Fortuna Düsseldorf en Neurenberg hebben ook grote stadions. Maar als Belg ben je al snel onder de indrukquote:Op zondag 16 juni 2024 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vooral Duits infrastructuurAls je ziet dat Schalke 04 in Tweede divisie speelt met zo'n stadion. Net zoals Hertha Berlijn
Hanni Hannaquote:Op zondag 16 juni 2024 22:31 schreef byah het volgende:
Hebben die gasten bij Engeland allemaal dezelfde kapper ?
Je kan inderdaad beter allemaal accentloos Nederlands spreken, dat is veel leuker.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt voor mongolen.
Ja ik ben er ook getogen ja.
Nederland heeft toch ook KKD club met Gelredome?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
HSV, Hannover, Fortuna Düsseldorf en Neurenberg hebben ook grote stadions. Maar als Belg ben je al snel onder de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |