Had je er ook adidas slippers onder en een tasje om?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in een Feyenoord trainingspak door Amsterdam gelopen en niemand deed wat (goh).
Overdreven gedoe.
Niet weer de neef van Quincy hequote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië had er al eentje mogen prikken
Alsof ik vrijwillig in die ghetto ga bezoekenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En rond het stadion op een wedstrijddag
Ze verloren ook wel eens op een EK van IJsland.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:26 schreef Zorro het volgende:
Engeland verloor thuis van IJsland. Oefenwedstrijd of niet, schandalig.
Zeg maar gerust DE grootste competitie de afgelopen 20 jaar.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef xzaz het volgende:
Engeland een van de grootste competities maar wat een armzalig voetbal.
Je moeder ophalen bij de Wallen zekerquote:Op zondag 16 juni 2024 22:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alsof ik vrijwillig in die ghetto ga bezoekenDat ik in het centrum van Amsterdam moest zijn vind ik al erg genoeg
Je meent het.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Servië ligt niet in Scandinavië vriendelijke vriend.
Zei niemand, ooitquote:
Noorwegen lijkt mij op dit moment sterker dan Zweden.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een gebrek aan Scandinavische landen. Waar zijn Noorwegen, Zweden en Finland?
Enkel Denemarken erbij
Maar van Zweden zou je het wel kunnen verwachten dat ze erbij zijn. Noorwegen en Finland zijn zwakker. Maar vorig EK was Finland er gewoon bij.
Als in afzinken?quote:
BL > PLquote:Op zondag 16 juni 2024 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeg maar gerust DE grootste competitie de afgelopen 20 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |