De jongste is een successupporter en de oudste is beinvloed door klasgenootjes.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord fan? beetje apart om voor 2 teams fan te zijn.
de laatste jaren vooral voor Nederlandquote:
Wordt nogal overschat dat dat niet kan.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie durft er in een Feyenoord shirt door Amsterdam te lopen (of omgekeerd met een Ajax shirt door rotterdam)
Ik ben een paar keer in een Feyenoord trainingspak door Amsterdam gelopen en niemand deed wat (goh).quote:Op zondag 16 juni 2024 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie durft er in een Feyenoord shirt door Amsterdam te lopen (of omgekeerd met een Ajax shirt door rotterdam)
En rond het stadion op een wedstrijddagquote:Op zondag 16 juni 2024 22:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in een Feyenoord trainingspak door Amsterdam gelopen en niemand deed wat (goh).
Overdreven gedoe.
Servië ligt niet in Scandinavië vriendelijke vriend.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik vind Tadic nog steeds een misselijkmakend ventje.
Heeft in ieder geval wel de moeite gedaan om Nederlands te leren. Dat kunnen bepaalde (Scandinavische) spelers niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |