Oh da's prima hoorquote:
Fookin shait matequote:Op zondag 16 juni 2024 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Engelse vriend op de app zit al te klagen over Southgate.
Sowieso niet van een sportquote:Op zondag 16 juni 2024 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd van welk subforum hij dan mod is.
Bedankt dat ik symbool sta voor het chagrijn van mods. Fijne avond!quote:Op zondag 16 juni 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh da's prima hoor![]()
Ik bedoelde het natuurlijk veel en veel breder
Je kan ook Turks leren, kom je daar een heel eind meequote:Op zondag 16 juni 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat ik geen Duits kan wan was anders al lang naar Duitsland verhuisd
De belangrijkste zinnen kunnen we je wel lerenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die miljoenen Syriërs denken daar anders over.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En voormalig Feyenoord target Zakharyan dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook niet echt geworden wat er van gedacht werd tbh.
Ik ben PSVer maar mag die Tadic wel. Ging gewoon voorop in de strijd, had hem graag bij PSV gezien in die klotejaren. Hij had gewoon het verkeerde shirt aan.quote:
Als Nederlands-sprekende is Duits echt doodeenvoudig te lerenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooi manquote:Op zondag 16 juni 2024 22:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben PSVer maar mag die Tadic wel. Ging gewoon voorop in de strijd, had hem graag bij PSV gezien in die klotejaren. Hij had gewoon het verkeerde shirt aan.
Die das der ik begin er niet aanquote:Op zondag 16 juni 2024 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als Nederlands-sprekende is Duits echt doodeenvoudig te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |