Walker had ook een paar lekkere acties.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De Britten komen superlatieven tekort over die Bellingham
Daar heb je volledig gelijk in.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de VRT was er geen budget meer voor een fatsoenlijke locatie. Man, wat oogt dat armoedig.
Ik vind Engeland inderdaad te pakken.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Klassieke Southgate-wedstrijd waarin Servië te weinig doorheeft dat er genoeg ruimtes liggen.
blijven donerenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:06 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Lekker dan. Ik had er toch heel wat uit gehouden, maar met zulke vrienden heb je geenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kon niks meer helaas
Ik denk dan sta ik tenminste nog op het scorebord
Nu Zipportal nogquote:Op zondag 16 juni 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
@:capuchon_jongen begint de VBL memes steeds meer te snappen.
Haat-aandacht is ook aandachtquote:Op zondag 16 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kon niks meer helaas
Ik denk dan sta ik tenminste nog op het scorebord
Eens in de twee weken een uurtje lurken is voor mij genoeg gebleken, maar ik woon dan ook in Nederlandquote:Op zondag 16 juni 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
@:capuchon_jongen begint de VBL memes steeds meer te snappen.
Ik wil een veeg in het Engelse doel zien.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
User @:Zipportal krijgt een geweldige veeg uit de pan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |