quote:Op maandag 17 juni 2024 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor - Frenkie is de toekomst.
De Vrij en Schouten wel heel magertjes beoordeeld. 3 voor Dumfries is ook wel wat overdreven natuurlijk. Was niet slechter dan Simonsquote:
Ik vond Schouten wel redelijk, maar niet goed. Voor iemand die zo vast aan de bal hoort te zijn net iets teveel balverlies. De Vrij had wel iets hoger gekund inderdaad, rest kan ik mij wel in vinden.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Vrij en Schouten wel heel magertjes beoordeeld. 3 voor Dumfries is ook wel wat overdreven natuurlijk. Was niet slechter dan Simons
Reijnders was toch wel iets beter dan Veerman gister?quote:
Onzichtbaarheid is slechter dan zichtbaar slecht spelen.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Reijnders was toch wel iets beter dan Veerman gister?
Na ongeveer 5 keer afgesnauwd te zijn door Klopp is Gravenberch echt wel wat minder laconiek geworden en zijn zijn baalmomenten korter. Als Gravenberch onbetrouwbaar zou zijn is Veerman dat helemaal.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wat anders, ik denk ook niet dat we counteren gaan tegen Frankrijk eigenlijk. Dat is meer het spelletje wat zij graag willen spelen.
Maar helaas zijn dit de smaken waarmee we het nu moeten doen, Gini kan écht niet meer en Gravenberch is (nog) te onbetrouwbaar in de ogen van Koeman.
Schouten was toch aardig maar niet meer dan dat. Een zes volstaat prima. Reijnders had wel een zesje gemogen imo.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Vrij en Schouten wel heel magertjes beoordeeld. 3 voor Dumfries is ook wel wat overdreven natuurlijk. Was niet slechter dan Simons
Schouten is goed in de duels maar niet noodzakelijk superbalvast.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Schouten wel redelijk, maar niet goed. Voor iemand die zo vast aan de bal hoort te zijn net iets teveel balverlies. De Vrij had wel iets hoger gekund inderdaad, rest kan ik mij wel in vinden.
Wellicht dat de povere Veerman de spelers om hem heen al snel wat beter liet lijken dan ze waren gister.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Schouten wel redelijk, maar niet goed. Voor iemand die zo vast aan de bal hoort te zijn net iets teveel balverlies. De Vrij had wel iets hoger gekund inderdaad, rest kan ik mij wel in vinden.
Ik zeg ook niet dat het mijn mening is, ik zeg dat Koeman dat vindt.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Na ongeveer 5 keer afgesnauwd te zijn door Klopp is Gravenberch echt wel wat minder laconiek geworden en zijn zijn baalmomenten korter. Als Gravenberch onbetrouwbaar zou zijn is Veerman dat helemaal.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor - Frenkie is de toekomst.
Vond ze eigenlijk tot kort in de tweede helft ook nog wel prima.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks alle beperkingen speelde Nederland gisteren tot aan de 1-1 toch best goed. Na de gelijkmaker leek het wel alsof ze al verzadigd waren in plaats van meteen door te drukken naar 2-1 en 3-1.
Bij L'équipe is een 5 een voldoende. Dat ie hetzelfde cijfer krijgt als Veerman is wel gek.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 5 voor Reijnders.
Die stokbroden snappen er echt nooit wat van.
Maandag 2 uur 's middags is wat vreemd om al aan je achtste biertje te zittenquote:Op maandag 17 juni 2024 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en toch is het zo. Dat is gewoon de basis van Oranje in Noord-Amerika.
Volgende week dinsdag daarentegen mag dat gewoonquote:Op maandag 17 juni 2024 14:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Maandag 2 uur 's middags is wat vreemd om al aan je achtste biertje te zitten
Volgense wedstrijd met Malen en Geertruida beginnen op rechts.quote:
Maar een heel klein beetje een Ajax-bril op hè.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en toch is het zo. Dat is gewoon de basis van Oranje in Noord-Amerika.
Dit is wel handig om te weten? Tot hoe hoog gaan ze dan?quote:Op maandag 17 juni 2024 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij L'équipe is een 5 een voldoende. Dat ie hetzelfde cijfer krijgt als Veerman is wel gek.
Tadic kreeg ooit een 10.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dit is wel handig om te weten? Tot hoe hoog gaan ze dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |