Voor een uitgebreide voorbeschouwing, zie onze vrienden van: https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/quote:Slovenië speelt tegen Denemarken in de Euro 2024 Groep C. Volgens Opta heeft Denemarken een kans van 49,9% om te winnen. Slovenië heeft Denemarken nog nooit verslagen in zes eerdere ontmoetingen. Denemarken, met hun ervaring als winnaars in 1992 en halvefinalisten in 2020, is favoriet om door te gaan naar de volgende ronde. Slovenië, daarentegen, is voor de tweede keer aanwezig op het EK, na een afwezigheid van 24 jaar. De Sloveense aanvaller Benjamin Sesko, die een uitstekend seizoen bij RB Leipzig had, is een speler om in de gaten te houden. Aan Deense zijde is Rasmus Højlund de gevaarlijkste aanvaller, met zeven doelpunten in de kwalificaties. Denemarken heeft meer ervaring en kwaliteit, maar Slovenië heeft recent goede resultaten behaald, zoals een 2-0 overwinning tegen Portugal. De vorige ontmoetingen tussen de twee teams eindigden in een 1-1 gelijkspel en een 2-1 overwinning voor Denemarken.
SPOILER: Selectie SloveniëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Selectie DenemarkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
Jij hebt wartaal onder je naam.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een Engelse tekst onderin je profiel.
Die iedere beetje FOK!er kent.quote:
Nee was een lulhouweel.quote:
Jawel, maar niet genummerd, nu opgelost.quote:
Ha ha ha. Maar terecht hoor.quote:
Dinsdag weer. Ik sta elke nacht op. Hup Celtics.quote:
Toen hij ging juichen, krijg hij een worst flans in zn oogbalquote:
Ho maar weerquote:Op zondag 16 juni 2024 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Door een wisselstoring zat hij op het verkeerde sporar
doe maar nietquote:Op zondag 16 juni 2024 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Door een wisselstoring zat hij op het verkeerde sporar
Schmeichel en z'n vader.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]wat zal je vriendin zeggen als ze dit tegenkomt op je pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'trio?'quote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zal je vriendin zeggen als ze dit tegenkomt op je pc
Hjulmand klinkt als iets wat je bij de IKEA kan kopenquote:Op zondag 16 juni 2024 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat was Hjulmand aan het denken om Dolberg zo vroeg in te brengen
Morten.quote:
Stelling: jouw stelling is weinig gewaagdquote:Op zondag 16 juni 2024 19:45 schreef Nober het volgende:
Stelling: Engelsen krijgen het moeilijk in deze groep
Is ook zo:quote:Op zondag 16 juni 2024 19:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hjulmand klinkt als iets wat je bij de IKEA kan kopen
Zelfs niet Oblak?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik ken geen een Sloveense speler
schaam je diep Denemarken
Dat kan ik geloven. Slovenië is één van de drie EK-landen waar ik nog niet ben geweest.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ljubljana is ook wel een leuk stadje
@:Caland @:GurneyIsBestOke
Goed om te horen vriendquote:Op zondag 16 juni 2024 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan ik geloven. Slovenië is één van de drie EK-landen waar ik nog niet ben geweest.
(Andere landen: Roemenië en Oekranië)
dat is toch iets anders. Ook toilet schoongemaaktquote:Op zondag 16 juni 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Was afwas en aanrecht schoonmaken.
Zuig maar door.
Kiev en Lviv heb ik gedaan ergens rond de tijd dat het EK daarheen kwam. Dat zal nu wel wat moeilijker zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan ik geloven. Slovenië is één van de drie EK-landen waar ik nog niet ben geweest.
(Andere landen: Roemenië en Oekranië)
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zijn er in deze reeks de topposters geweest dan? @:coco @:zipportal
Plaats Abo Naam Posts FP posts Forumlikes Userscorequote:Op zondag 16 juni 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zijn er in deze reeks de topposters geweest dan? @:coco @:zipportal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |