SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 16-06-2024 20:14:25 ]Your beauty never ever scared me.
WAT EEN KLOTE KUT NIET-BEVREDIGEND ANTWOORDquote:
Nee, ik heb het afgelopen uur boven de wc doorgebracht. Ik zal je de details besparen.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niks van dit berichtje. Gaat dit nog over je vakantie?
?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Ama het volgende:
Maar is het idee dat tegenwoordig alles in de OP moet blijven en niemand meer iets leuks mag plaatsen?
Ik stel een vraag, dat is niet hetzelfde als een antwoordquote:
Oh snapquote:Op zondag 16 juni 2024 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, dat is niet hetzelfde als een antwoord
Mensen worden hysterisch als er even geen cavia in staat bijv. maar een ander plaatje.quote:
nou enquote:Op zondag 16 juni 2024 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen worden hysterisch als er even geen cavia in staat bijv. maar een ander plaatje.
zo dan, krekkertquote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT EEN KLOTE KUT NIET-BEVREDIGEND ANTWOORD
WTF AMA
WAT DOE JE
WAAROM
WAT HEBBEN WIJ MISDAAN
hahahahaquote:Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
DIT UURTJE STAAT HELEMAAL NIET IN HET SCHEMA
Iedereen over de zeikquote:Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
DIT UURTJE STAAT HELEMAAL NIET IN HET SCHEMA
Mwah doe de moeite niet meer om een plaatje te zoeken. Komt toch alleen maar gezeur van ineens.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou en![]()
en als je er wel mee zit dan is het geen vraag die je aan een ander moet stellen maar aan jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |