England Trash.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Altijd fluiten bij volkslied tegenstanders, Engelsen.
Geen Filip Joos helaas.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de Belg is 1 van de Beste Belgische commentatoren aan het werk
ik heb capuchon jongen ingehaaldquote:Op zondag 16 juni 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik was er niet bij vanmiddag, maar nu weer wel!
Leuk manquote:Op zondag 16 juni 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de Belg is 1 van de Beste Belgische commentatoren aan het werk
Voor wie juich je, makker.quote:
Ik vind dit erg confronterend.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal ik heb een pm afgehandeld
[ afbeelding ]
Ik hoop niet op een matige pot eigenlijkquote:Op zondag 16 juni 2024 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We hopen dat Ellie Lust aanwezig is op de tribune.
Ik ben blij dat je er bentquote:Op zondag 16 juni 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor Servië. Ik heb een gezonde tyfushekel aan Engeland
Niet verplicht aangezien Engeland het thuistenue draagt in deze uitwedstrijd tegen Servië.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het idioot. Ik weet niet of het verplicht is om een uittenue aan te doen in dit geval, maar als de teams op geen enkele manier met elkaar verward kunnen worden speel gewoon in je eigen kleuren
Omdat Engelsen een walgelijk ranzig volk zijn of omdat ze zichzelf altijd zo vreselijk overschatten?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor Servië. Ik heb een gezonde tyfushekel aan Engeland
Jaquote:Op zondag 16 juni 2024 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Engelsen een walgelijk ranzig volk zijn of omdat ze zichzelf altijd zo vreselijk overschatten?
Wat jij dan vindt hequote:Op zondag 16 juni 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een gezonde tyfushekel aan Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |