quote:Op zondag 16 juni 2024 14:28 schreef mario390 het volgende:
nu hebben ze gezeigt als koeman
mit t-shirt de kont afvegt
Ik weiger om dat middelste woord te gebruiken. Voor mij is het Nederland of Oranje..quote:
Jeetjequote:Op zondag 16 juni 2024 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weiger om dat middelste woord te gebruiken. Voor mij is het Nederland of Oranje..
Holland klinkt wel beter..quote:Op zondag 16 juni 2024 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weiger om dat middelste woord te gebruiken. Voor mij is het Nederland of Oranje..
Hopen dat dat gejank zo snel mogelijk overgaat en die reclamebagger van tv gaat.quote:
Nou, tot over een maand danquote:Op zondag 16 juni 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat dat gejank zo snel mogelijk overgaat en die reclamebagger van tv gaat.
Over een goede maand kunnen we echt juichen voor echte sporters
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat dat gejank zo snel mogelijk overgaat en die reclamebagger van tv gaat.
Tegenwoordig heeft ie zo'n dikke kop dat dat beeldje zou omvallenquote:
Nou nou nouquote:Op zondag 16 juni 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bankwerkers?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik zitten als ANWB stel voor de tv met matchende oranje hesjes
Laat dat "als" maar wegquote:Op zondag 16 juni 2024 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
En matchende texten! Welkom julliequote:Op zondag 16 juni 2024 15:02 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik zitten als ANWB stel voor de tv met matchende oranje hesjes
jajaja.. stil maar.. Leuk en aardig.. Punten motten we hebben !quote:
Daar gaat het om..quote:Op zondag 16 juni 2024 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
jajaja.. stil maar.. Leuk en aardig.. Punten motten we hebben !
Grootmoederquote:Op zondag 16 juni 2024 15:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Roodkapje denken
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:02 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik zitten als ANWB stel voor de tv met matchende oranje hesjes
de vrij of niet?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Vrei stond vrij
Weer-man Bijna weer
LOL>
Vuiltje in zijn oogquote:Op zondag 16 juni 2024 15:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die scheids zit zeker midden in een verbouwing
Hallon tegenwoordigquote:Op zondag 16 juni 2024 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm.. heb jij nog de rozevlaai ergens verstopt?
Ze bestaan nog allemaalquote:Op zondag 16 juni 2024 15:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geweldig, mijn eigen smiley blijkt nog te bestaan![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk, in de 2e helft gaat er zeker nog drie in.quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 16 juni 2024 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, in de 2e helft gaat er zeker nog drie in.
Dit ja.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, die zijn al eerder kampioen geworden [ afbeelding ]
Excusez!quote:Op zondag 16 juni 2024 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don't puke on the messenger
Niet eens een Schultenbrau?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien eht EK in Duitsland is... Plop ik een Warsteiner [ afbeelding ]
Elisequote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Framing ten top:
[ afbeelding ]
Daar wil ik nog niet dood mee gevonden wordenquote:
Is dat zo erg?quote:Op zondag 16 juni 2024 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden
Ik zou zelfs Chantal er voor laten liggen
Geen idee qua smaak... Maar woonde ooit in de stad, en ik rijd s'morgens naar mijn werk, zie ik een tas liggen aan de passagierskant.. het rook ook raar.. , maar het drong niet door. Later die dag, reed ik weer..en dacht: er klopt iets niet.quote:
NEEEEE! Wat een verhaal, en dat het dan pas doordringt als je pas voor de tweede keer in de auto zitquote:Op zondag 16 juni 2024 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee qua smaak... Maar woonde ooit in de stad, en ik rijd s'morgens naar mijn werk, zie ik een tas liggen aan de passagierskant.. het rook ook raar.. , maar het drong niet door. Later die dag, reed ik weer..en dacht: er klopt iets niet.
Bleek.. in die tas zaten lege Schultenbrau's en een onderbroek , sokken. En de bijrijder stoel stond in slaapstand.
Had een zwerver de nacht al drinkend in mijn auto doorgebracht. Sindsdien heb ik een associatie met Schultenbrau. Al ben ik blij dat ik een zwerver een nachtje van de straat heb gehouden...
PS.. Tis al best lang geleden, laat Chantal maar komen.
Waarom eigenlijk een framequote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Framing ten top:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |