En Wessel Mouris bij de beloften. Allebei familie van Jens Mouris zie ik, neefjes om precies te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, Michiel Mouris wordt net Nederlands kampioen met één en drie seconden voorsprong op Remijn en Schoonvelde.
Die zal toch hopen dat Van Dijk niet goed hersteltquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:17 schreef wimderon het volgende:
Markus heeft Van Anrooij halverwege al ingehaald
Matig tweede deel hoor. Tijd ingeleverd op Nooijen zelfs.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zal toch hopen dat Van Dijk niet goed herstelt
Dit is toch gewoon het niveau van Van Anrooij?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:46 schreef Marcoss het volgende:
Gezien de verschillen was het vooral van Anrooij met een matige dag. Nooijen een flinke stap gezet, vorig jaar nog op meer dan 3 minuten gereden, nu 2e op een halve minuut
Oh, dacht dat zij ook regelmatig meedeed op EK/WK’s qua tijdrijden, maar nu ik de uitslagen bekijk, is dat niet heel bijzonder inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon het niveau van Van Anrooij?
Die moet echt nog een stap gaan zetten op een willekeurig gebied, want nu is het in zowel klassiekers, als in het klimmen, als in het tijdrijden subtop.
WLR / [KOERS] NK wielrennen 2024quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Gaat er nog iemand een NK-topic aanmaken? @:momo?
Bron: Wielerflits.quote:Voor Eekhoff, Jakobsen en Welten geldt dat zij zich klaarstomen voor de Tour de France. Dat is ook de hoofdreden dat zij er tijdens het NK niet bij zijn, leert navraag bij de ploeg Team dsm-firmenich. “Er staan bij ons best veel Nederlanders op de longlist voor Tour. De reden dat een groot aantal jongens het NK niet rijdt, komt omdat we onnodige valpartijen willen voorkomen in het weekend voor de Tour.”
Dan zijn al vanaf de tweede helft van vorig seizoen vol aan het sprokkelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:26 schreef Funzel het volgende:
Ik zat eens naar de UCI ranking te kijken, maar Uno-X staat dit jaar gewoon 17e, boven DSM, Wanty, Cofidis en Astana. Zou het daar dan toch gaan lukken om in '26 in de WT te staan? Vorig jaar zaten ze er nog wel aardig vanaf als ik me het goed herinner.
Maar heeft het voor die ploeg enorm veel meerwaarde om WT te worden? Heb niet het idee dat Lotto en Israël daar veel last van hebben (gehad), die starten overal waar ze willen starten en kunnen koersen skippen als ze dat willen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:26 schreef Funzel het volgende:
Ik zat eens naar de UCI ranking te kijken, maar Uno-X staat dit jaar gewoon 17e, boven DSM, Wanty, Cofidis en Astana. Zou het daar dan toch gaan lukken om in '26 in de WT te staan? Vorig jaar zaten ze er nog wel aardig vanaf als ik me het goed herinner.
Ze willen het zelf in ieder geval heel graag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heeft het voor die ploeg enorm veel meerwaarde om WT te worden? Heb niet het idee dat Lotto en Israël daar veel last van hebben (gehad), die starten overal waar ze willen starten en kunnen koersen skippen als ze dat willen.
Al weet ik niet of die regels gaan wijzigen de komende jaren
Dit ja. Iedereen doet zo hysterisch over de ranking,maar praktisch gezien maakt het niet eens heel veel uit volgens mij als je degradeertquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heeft het voor die ploeg enorm veel meerwaarde om WT te worden? Heb niet het idee dat Lotto en Israël daar veel last van hebben (gehad), die starten overal waar ze willen starten en kunnen koersen skippen als ze dat willen.
Al weet ik niet of die regels gaan wijzigen de komende jaren
Bijna 9 minuten verliezen op een ploegentijdrit van +/- 35 minuten. Zelfs als je in de eerste 100 meter moet lossen is dat zo ongeveer nog knap.quote:
Je kunt als beste top-2 ProTour worden dan krijg je alle uitnodigingen voor WT-koersen en krijg je zelfs vrijheid om te weigeren. Dat is gewoon een enorme luxepositie.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Iedereen doet zo hysterisch over de ranking,maar praktisch gezien maakt het niet eens heel veel uit volgens mij als je degradeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |