Ik moet nog kijken maar lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)igers/#post-comments.
Ben deze nu aan het kijken. Leuke docu
Marc De Liequote:Op zondag 28 juli 2024 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Hirschi is echt ontzettend aan het schroeien in al die kleine kutkoersjes laatste jaren.
Ik had precies deze gedachtes. En ik vroeg me nog af of ie nog uit de school zou klappen.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Jeetje, Mauri Moreira heeft een Jesus Manzanootje gedaan vandaag.
Correct.quote:
quote:Patrick Lefevere bevestigt vuurdoop voor Remco Evenepoel: “Het idee is dat hij Milaan-Sanremo en Ronde van Vlaanderen ontdekt”
Hij werd nog maar net derde in de Tour de France én olympisch kampioen tijdrijden, maar er wordt al met één oog uitgekeken naar 2025 voor Remco Evenepoel. In een gesprek met La Dernière Heure bevestigde teammanager Patrick Lefevere dat ze bij Soudal Quick-Step nadenken over een nieuwe voorjaarsprogramma voor Evenepoel.
“Het idee is dat Remco Milaan-Sanremo en de Ronde van Vlaanderen in 2025 ontdekt”, aldus Lefevere. “Hij zal ook ofwel Parijs-Nice ofwel Tirreno-Adriatico rijden. Daarna zal hij een wedstrijd rijden om de Ronde van Vlaanderen voor te bereiden. Dwars door Vlaanderen of de E3. En ook zal hij terugkeren in Luik-Bastenaken-Luik.”
Evenepoel werkt dan normaal gezien door richting de Tour de France, waar hij dit jaar debuteerde met een derde plek na Tadej Pogacar en Jonas Vingegaard.
Dan lijken mij die transfergeruchten ook niet te kloppen.quote:
Alaphilippe_ in WLR / Vuelta a España 2024 #1quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hallo Jumbo.... Carrefour
https://www.wielerflits.n(...)markt/#post-comments
Fabio moet leren klimmen zodat hij beter koersen kan uitrijdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:05 schreef Faraday01 het volgende:
Fabio Jakobsen staat op de voorlopige startlijst voor de Classica San Sebastian. Heeft Steef gezopen of krijgt Fabio straftraining?
1.95 een 75 kilo, mooi dat dit nog kan in Portugal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:41 schreef Mani89 het volgende:
Nych redt in extremis nog even helemaal de meubelen voor Sabgal, bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |