Geen eurosport op één van die vele schermen?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat fijn dat RTL7 dit mooie moment haarscherp in beeld heeft gebracht.
Inmiddels wel.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:17 schreef Xylos het volgende:
[..]
Geen eurosport op één van die vele schermen?
Is toch mooi als een mooi Europees merk Le Mans wint?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij zijn de favoriet en lagen op koers om ook te winnen.
Ja, vorig jaar is dat gebeurd. En voor Toyota alleen over bleef is het ook heel veel jaar op rij gebeurd.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:19 schreef Xylos het volgende:
[..]
Is toch mooi als een mooi Europees merk Le Mans wint?
Omdat ze bevoordeeld worden door de wedstrijdleidingquote:
Het is leuker als een Nederlander wintquote:Op zondag 16 juni 2024 14:19 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar al gewonnen.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:19 schreef Xylos het volgende:
[..]
En dat is de geheime redenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is leuker als een Nederlander wint
Ohh ik dacht dat het voor vorig jaar alweer een hele tijd geleden was.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar is dat gebeurd. En voor Toyota alleen over bleef is het ook heel veel jaar op rij gebeurd.
een DT voor track limitsquote:
Nu! You only live oncequote:Op zondag 16 juni 2024 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit hier omringd door worteltjes, tomaatjes en spa rood, MAAR ER KOMT TOCH EEN MOMENT voor bier en kaassoufflees zou je denkenHOE LANG hou ik dit nog vol
Misschien niet in beeld geweest. Ik zou het graag vertellen, maar de LT is stuk.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een DT voor track limits![]()
En gewoon een concurrent eraf tikken krijgt niet eens een investigation![]()
Hoezo twee maten
Niet.quote:
Allard ziet aan de wolken dat het regent.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan terug naar Allard. ALLARD WAT DOET HET WEER??!
Is nu natuurlijk gewoon testen voor de rest van het jaarquote:Op zondag 16 juni 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Frijns opgeschoven naar P17. Voor wat het waard is, namelijk niets.
Ja stilstaan in de box moet je goed oefenen iddquote:Op zondag 16 juni 2024 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is nu natuurlijk gewoon testen voor de rest van het jaar
De vraag is of die niet nog een splash and dash moet doenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
#50 wel duidelijk virtueel op kop
Juist pas lunch gehad. Hier dus ook out of syncquote:
Wel in sync met mij!quote:Op zondag 16 juni 2024 14:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Juist pas lunch gehad. Hier dus ook out of sync
Ja, maar goed kan nog veel geks gebeuren natuurlijk. Daarom wel goed om te kijken wie er virtueel eerste staatquote:Op zondag 16 juni 2024 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vraag is of die niet nog een splash and dash moet doen
Om 15u lunchen voor vaderdag. Lekker geregeldquote:Op zondag 16 juni 2024 14:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Juist pas lunch gehad. Hier dus ook out of sync
Die nog steeds een straf voor een unsafe release zou moeten hebbenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga om 15 u voetbal kijken hoor. Steek die ontknoping maar in je reet. Freitasquote:Op zondag 16 juni 2024 14:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Om 15u lunchen voor vaderdag. Lekker geregeld![]()
Hoe dan, nog 1x tanken en dan eco-drive naar de finish?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wel een lekkere verzameling inglorious Basterds:quote:
Doet die ook meequote:Op zondag 16 juni 2024 14:40 schreef heywoodu het volgende:
De #5 komt er ook hard aan Matt Campbell.
Al bijna 23 uur!quote:
Nepsupporterquote:Op zondag 16 juni 2024 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga om 15 u voetbal kijken hoor. Steek die ontknoping maar in je reet. Freitas
Tok tok tok tokquote:Op zondag 16 juni 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij doet al 23 uur niets anders dan een nepsupporter zijn.
Niet de Ginga Ninja overigensquote:
50 sowieso 2 stops nodig of fuel saven een optie?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
Ach, de #7 gaat nog steeds virtueel aan de leiding volgens mij.
Altijd tegen onze favorietenquote:
Een stint is pakweg 45 minuten, de #7 hoeft dus nog maar één keer en komt daarmee ruim uit. De #50 kan nog maximaal een ronde door nu en zal daarna dus ook nog een keer moeten.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
50 sowieso 2 stops nodig of fuel saven een optie?
Nou ja behalve nogal opvallend en oneerlijk is het gewoon ergerlijk en competitievervalsing.quote:
Heeft nog 40% dus kan nog wel wat langer door, de mogelijke straf daargelaten danquote:Op zondag 16 juni 2024 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een stint is pakweg 45 minuten, de #7 hoeft dus nog maar één keer en komt daarmee ruim uit. De #50 kan nog maximaal een ronde door nu en zal daarna dus ook nog een keer moeten.
Dan zou ie het net moeten kunnen redden, met dank aan de regenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft nog 40% dus kan nog wel wat langer door, de mogelijke straf daargelaten dan
Dan heb ik een stop gemist.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft nog 40% dus kan nog wel wat langer door, de mogelijke straf daargelaten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |