abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213942153
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Want anders wordt de verleiding je te groot en heb je jezelf niet meer in de hand?
Wat is dit voor onzin.. _O-
Mooi leven, als je iedere keer als je alleen met een vrouw zou zijn je in verleiding wordt gebracht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213942154
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:42 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ga jij je geloof ergens anders lopen prediken, mafketel.
...

Ze vraagt mij letterlijk wat ik zou doen, dat noem ik. Ik sta open voor andere suggesties buiten wat ik heb genoemd van wat betere opties kunnen zijn opdat we dit probleem kunnen oplossen.
  Spellchecker zondag 16 juni 2024 @ 23:44:54 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213942159
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:40 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Nog vergeten te noemen wat een man zelf kan doen;

Zichzelf niet in verleiding brengen. Dus onnodig contact met vrouwen vermijden, niet naar haar schoonheid kijken, niet alleen met een vrouw zijn, geen alcohol drinken zodat hij zich aan zijn grenzen houdt, trouwen zodat hij zijn behoefte kwijt kan en anders vasten.

Dit wel zo'n beetje.
Wtf .... :X
pi_213942178
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Want anders wordt de verleiding je te groot en heb je jezelf niet meer in de hand?
Wat is dit voor onzin.. _O-
Nee, in mijn geval niet. Sowieso geen neiging tot verkrachten natuurlijk. Maar dit zijn al middelen om 100 stappen er vanaf te staan.

En in plaats van belachelijk maken van mijn inbreng, mag je ook zelf nuttige suggesties geven. Want dat werd er kwalijk genomen; er werd niet genoemd wat mannen kunnen doen. En als dat wel wordt genoemd maak je het belachelijk, dan is er ook geen constructief gesprek mogelijk en kunnen we het hierbij laten.
pi_213942180
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:44 schreef maily het volgende:

[..]
Wtf .... :X
Mannen hebben behoefte aan geslachtsgemeenschap, dat is niks nieuws onder de zon?
  Moderator zondag 16 juni 2024 @ 23:48:31 #156
236264 crew  capricia
pi_213942183
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mooi leven, als je iedere keer als je alleen met een vrouw zou zijn je in verleiding wordt gebracht.
Mooi inkijkje wel.

Mijn advies zou zijn om een afspraak met een psycholoog te maken, maar dat gaat niet opwegen tegen dit soort religieus extremisme.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 16 juni 2024 @ 23:49:25 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213942190
De oplossingen van @Abdullah2 zijn ook niet direct de mijne. Maar hij geeft gewoon antwoord op de vraag vanuit zijn perspectief. Wat is daar mis mee?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213942195
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet elke keer. Al deze middelen zijn voorzorgsmaatregelen om niet eens in de buurt te komen van verleiding.

Maar kom op dan, wat zijn jullie suggesties? Ik ben benieuwd? Of is het alleen maar afkraken zonder nuttige inbreng, wat heeft dat voor zin dan?
pi_213942196
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Mooi inkijkje wel.

Mijn advies zou zijn om een afspraak met een psycholoog te maken, maar dat gaat niet opwegen tegen dit soort religieus extremisme.
Misschien is hij gewoon een hele knappe man met een dikke portemonnee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213942200
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:50 schreef Abdullah2 het volgende:
Maar kom op dan, wat zijn jullie suggesties? Ik ben benieuwd? Of is het alleen maar afkraken zonder nuttige inbreng, wat heeft dat voor zin dan?
Geef mw een pistool.
  zondag 16 juni 2024 @ 23:52:35 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213942209
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Mooi inkijkje wel.

Hij geeft gewoon antwoord op mijn vraag. Vanuit zijn religieuze perspectief. Daar hoef je het niet mee eens te zijn (mijn oplossingen zijn het ook niet direct), maar je hoeft hem ook niet persoonlijk aan te vallen.
  Moderator zondag 16 juni 2024 @ 23:52:39 #162
236264 crew  capricia
pi_213942210
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Misschien is hij gewoon een hele knappe man met een dikke portemonnee.
Maakt het niet minder wereldvreemd.
"niet alleen met een vrouw zijn"
"onnodig contact met vrouwen vermijden"
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213942211
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geef mw een pistool.
Klinkt interessant. Maar zeggen we dan dat elke keer als een vrouw verkracht dreigt te worden die man mag neerschieten? Dan open je namelijk een deur voor vrouwen om mannen te kunnen doden en te beroven om vervolgens enkel te hoeven claimen dat hij haar probeerde te verkrachten?
  Moderator zondag 16 juni 2024 @ 23:53:24 #164
236264 crew  capricia
pi_213942215
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij geeft gewoon antwoord op mijn vraag. Vanuit zijn religieuze perspectief. Daar hoef je het niet mee eens te zijn (mijn oplisdingen zijn het ook niet direct), maar je hoeft hem ook niet persoonlijk aan te vallen.
Het staat tegenover alles waar we hier in NL voor staan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213942219
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Je mag wel een keertje PVV gaan stemmen ondertussen wil je dat daar iets mee gedaan gaat worden.
  zondag 16 juni 2024 @ 23:57:09 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213942228
quote:

[..]
Dan kun je het gewoon met hem oneens zijn toch? Niemand zegt dat dat niet mag. Maar een beetje normaal blijven doen tegen elkaar is ook wel prettig.
  Moderator zondag 16 juni 2024 @ 23:58:32 #167
236264 crew  capricia
pi_213942232
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dan kun je het gewoon met hem oneens zijn toch? Niemand zegt dat dat niet mag. Maar een beetje normaal blijven doen tegen elkaar is ook wel prettig.
Laten we wel wezen. Dit is niet normaal. En dat ga ik ook niet normaal maken.

There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213942242
quote:

[..]
Je hoeft het niet eens te zijn he, prima. Maar we hebben hier in datzelfde NL te maken met ernstige cijfers van verkrachtigingen van vrouwen. Ik heb zelf ook twee naaste familieleden wie dit is gebeurt en waarvan er 1 er nog steeds heel veel last heeft. Het is een serieus onderwerp maar je doet zelf niks aan een constructieve oplossing. I.p.v. te klagen over het perspectief van user op het internet kan je ook meedenken aan een oplossing. O.a. jij wilde niet dat we de nadruk legden op wat vrouwen beter kunnen doen, maar als we het dan over ideeën hebben van wat de mannen kunnen doen, heb je niks zinnigs toe te voegen. Erg jammer dit.
  maandag 17 juni 2024 @ 00:00:43 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213942243
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Laten we wel wezen: hij geeft vanuit zijn perspectief antwoord op mijn vraag. Namelijk wat jongens/mannen zouden kunnen doen naar zijn mening.

Verder niets.

Hij zegt NIET dat iedereen dat MOET doen oid. Hij zit niks op te dringen. Hij geeft zijn mening. Dat moet kunnen.

Jij (en iedereen) mag het daarmee oneens zijn (dat moet ook kunnen).

Maar dat oneens zijn kunnen best feitelijk en beschaafd houden.

My 2 cents.

[ Bericht 7% gewijzigd door Whiskers2009 op 17-06-2024 00:06:08 ]
  maandag 17 juni 2024 @ 00:01:39 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213942251
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
De oplossingen van @:Abdullah2 zijn ook niet direct de mijne. Maar hij geeft gewoon antwoord op de vraag vanuit zijn perspectief. Wat is daar mis mee?
Nou nee, hij zit wederom zijn relifundamentele BS over het topic te spuwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 00:02:33 #171
236264 crew  capricia
pi_213942256
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je mag wel een keertje PVV gaan stemmen ondertussen wil je dat daar iets mee gedaan gaat worden.
Ik moet nog zien of zij wel een oplossing kunnen brengen.

Maar laatst las in een topic van @Za over topless zonnen. En ik moet bekennen dat ik dat dus ook niet meer doe op publieke stranden in NL.
Je krijgt gewoon nare opmerkingen naar je hoofd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213942261
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid bedoel ik niet elke vrouw, maar ( in het kort ) vrouwen die ver van je af staan.

Maar laatste keer; wat zijn jouw suggesties en hoe helpt dat?
  maandag 17 juni 2024 @ 00:04:37 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213942270
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou nee, hij zit wederom zijn relifundamentele BS over het topic te spuwen.
Nou nee. Hij geeft zijn mening over wat mannen zouden kunnen doen. Precies waar ik naar vroeg.

En nogmaals: zijn oplossingen zijn de mijne NIET.
pi_213942277
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Laten we wel wezen: hij geeft vanuit zijn perspectief antwoord op mijn vraag. Namelijk wat jongens/mannen zouden kunnen doen naar zijn mening.

Verder niets.

Hij zegt NIET dat iedereen dat MOET doen oid. Hij zit niks op te dringen. Hij geeft zijn mening. Dat moet kunnen.

Jij (en iedereen) mag het daarmee onerns zijn (dat moet ook kunnen).

Maar dat onerns zijn kunnen best feitelijk en beschaafd houden.

My 2 cents.
Bedankt (ook voor je DM, kan alleen nog niet antwoorden)

Nu houd ik er over op, want een welles nietes heeft geen zin.

Ik ben benieuwd of er andere nuttige suggesties zijn waarop we kunnen voortbouwen..

Ik vond de suggestie van ludovico interessant, alleen denk dat dat met ook veel problemen komt. Je kan ook moeilijk zeggen dat alleen vrouwen pistolen mogen hebben en mannen niet.
  maandag 17 juni 2024 @ 00:09:02 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213942284
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nou nee. Hij geeft zijn mening over wat mannen zouden kunnen doen. Precies waar ik naar vroeg.

En nogmaals: zijn oplossingen zijn de mijne NIET.
Hij geeft zijn relifundamentele antwoord daarop, daar heeft een normaal mens dus geen bal aan.
Want ja, als je kunt trouwen zodat je "je behoefte kwijt kunt" dan impliceert dat om te beginnen al dat er niet zoiets bestaat als verkrachting binnen het huwelijk.
Verder denk ik dat je vooral wat aan je impulsen moet doen als je niet met een vrouw alleen kunt zijn omdat je dan wellicht in de verleiding komt.
Dan is er serieus iet mis met je zelfbeheersing.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213942287
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:00 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Je hoeft het niet eens te zijn he, prima. Maar we hebben hier in datzelfde NL te maken met ernstige cijfers van verkrachtigingen van vrouwen. Ik heb zelf ook twee naaste familieleden wie dit is gebeurt en waarvan er 1 er nog steeds heel veel last heeft. Het is een serieus onderwerp maar je doet zelf niks aan een constructieve oplossing. I.p.v. te klagen over het perspectief van user op het internet kan je ook meedenken aan een oplossing. O.a. jij wilde niet dat we de nadruk legden op wat vrouwen beter kunnen doen, maar als we het dan over ideeën hebben van wat de mannen kunnen doen, heb je niks zinnigs toe te voegen. Erg jammer dit.
Ik denk niet dat eender welk geloof dan ook, bij gaat dragen aan minder verkrachtingen. Ik ga er geen bronnen van zoeken, de verhalen zijn onderhand wel bekend.
  maandag 17 juni 2024 @ 00:10:32 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213942292
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:06 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Bedankt (ook voor je DM, kan alleen nog niet antwoorden)

Nu houd ik er over op, want een welles nietes heeft geen zin.

Ik ben benieuwd of er andere nuttige suggesties zijn waarop we kunnen voortbouwen..

Ik vond de suggestie van ludovico interessant, alleen denk dat dat met ook veel problemen komt. Je kan ook moeilijk zeggen dat alleen vrouwen pistolen mogen hebben en mannen niet.
Ik persoonlijk ben géén voorstander van vrij wapenbezit zoals in de VS. Levert meer problemen (en vooral (ook) onschuldige doden/gewonden) op dan dat het oplossingen biedt.
pi_213942302
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
-knip-
Ter verduidelijking;

Mijn antwoorden zijn niet alleen om niet in verkrachting te vallen, ze zijn op de eerste plaats om überhaupt niet in seks buiten het huwelijk te vallen, dus de stap naar verkrachting is dan nog verder!

Maar nogmaals, waar zijn jouw suggesties om dit probleem op te lossen?
  Moderator maandag 17 juni 2024 @ 00:12:54 #179
236264 crew  capricia
pi_213942307
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:03 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid bedoel ik niet elke vrouw, maar ( in het kort ) vrouwen die ver van je af staan.

Maar laatste keer; wat zijn jouw suggesties en hoe helpt dat?
Juist meer seksuele voorlichting op scholen (ipv minder wat sommige groepen graag willen).

Hogere straffen op verkrachting en aanranding. Harder aanpakken. Heel veel duidelijkheid geven. Seksueel geweld in oorlogen is bijv pas sinds 2000 of zo een misdaad tegen de menselijkheid. Absurd hè.
Campagnes dat topless zonnen niet betekent dat je dan maar een kech bent. En zulks.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 17 juni 2024 @ 00:13:07 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213942308
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 00:12 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Ter verduidelijking;

Mijn antwoorden zijn niet alleen om niet in verkrachting te vallen, ze zijn op de eerste plaats om überhaupt niet in seks buiten het huwelijk te vallen, dus de stap naar verkrachting is dan nog verder!

Maar nogmaals, waar zijn jouw suggesties om dit probleem op te lossen?
Geen seks buiten het huwelijk mogen is dan ook relifundamentele bullshit.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')