SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Heb 2 biedingen uit frankrijk en een iemand met interesse uit den haag
ik had een keer iets gehoord over fransen en vinted maar weet niet meer wat het was
Lolque?quote:Je kunt op Vinted items in je favorieten zetten. Ideaal voor als je iets leuk vindt, maar nog niet zeker bent of je het daadwerkelijk wil kopen. Sommige verkopers (lees: Fransen) zien het echter vooral als signaal om bij je te komen slijmen met 'aantrekkelijke' kortingen.
Franse mannen proberen zo vrouwen op te pikken. Straks moet je allemaal foto’s van jezelf doorsturen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
ik had een keer iets gehoord over fransen en vinted maar weet niet meer wat het was
Sowieso veel Fransen op Vinted. Mijn shirtje laatst kwam ook uit Frankrijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
vind ik te veel moeite voor die 20 euroquote:Op zondag 16 juni 2024 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Franse mannen proberen zo vrouwen op te pikken. Straks moet je allemaal foto’s van jezelf doorsturen.
Wen er maar aan want zoals ik zei er zitten heel veel Fransen op de Vinted app.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind ik te veel moeite voor die 20 euro
nu 3 biedingen uit frankrijk
Mondial relay troepquote:Op zondag 16 juni 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso veel Fransen op Vinted. Mijn shirtje laatst kwam ook uit Frankrijk.
In goede staat zijn ze meer waard, denk ik.quote:
Catawiki is inderdaad ook vaak kunst of designquote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat jullie sarcastisch warenSYOZ BANK is een kunstenaar. Niet dat ik hem ken, maar komt vrij snel naar boven met Google
Je schrijft uitkeringstrekker verkeerd .quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat jullie sarcastisch warenSYOZ BANK is een kunstenaar. Niet dat ik hem ken, maar komt vrij snel naar boven met Google
Ah oké, ik heb geen idee hoe dat in Frankrijk allemaal geregeld isquote:Op zondag 16 juni 2024 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je schrijft uitkeringstrekker verkeerd .
Manmanman, wat een nepfan dit.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje gelopen. Wat onkruid uit de tuin gehaald. Stelde allemaal niet veel voor. Wel net binnen voordat het ging regenen. 3709 stappies nu. Alles mee gezegd.
Kom maar haten joh. Als je dat wat brengt.quote:
*haat nog wat meer*quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom maar haten joh. Als je dat wat brengt.
Ik vond het ook druk vanochtend en ik had bijna een truttenschudder in m'n schoen zitten op de parkeerplaats van de supermarkt.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:55 schreef Haags het volgende:
Teringdrukte in de supermarkt. Godverdomme zeg.
Het is hier wel rustig. Gisteren was pas erg.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:55 schreef Haags het volgende:
Zit Van Basten er weer die zich niet voorbereid?quote:
Portugalquote:Op zondag 16 juni 2024 13:03 schreef bitterbal het volgende:
oke die blazar is verkocht aan iemand in portugal blijkbaar. Daar had ik geen inspraak in.
ik ben gisteren op Belgie overgeschakeld toen ik de tronie van Donnie aan tafel zagquote:Op zondag 16 juni 2024 13:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zit Van Basten er weer die zich niet voorbereid?![]()
Die voorbeschouwingen/analyses zijn altijd zo belachelijk slecht
mja was nog in gesprek met een nederlandse en ineens is die weg. Moet ik hem denk ik op gereserveerd zetten?quote:
Nou ja, de belgen vond ik ook wel heel slecht voorbereid bij de wedstrijd van Schotland toen ik daarop keekquote:Op zondag 16 juni 2024 13:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben gisteren op Belgie overgeschakeld toen ik de tronie van Donnie aan tafel zag
Alsof het gratis isquote:Op zondag 16 juni 2024 12:55 schreef Haags het volgende:
Mirakel dat iedereen van die foto nog leeft.quote:
Ik vroeg me oprecht even af of ik naar het juiste keek toen ik Donnie zag.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben gisteren op Belgie overgeschakeld toen ik de tronie van Donnie aan tafel zag
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:16 schreef LTVDK het volgende:
Nou echt regenen heeft het niet gedaan, liep ik dus weer voor niks met een paraplu rond
Jij had dus ook gewoon aan de wandel gekund zusquote:
Ik ben moequote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had dus ook gewoon aan de wandel gekund zus
Je kunt ook met je ogen dicht lopenquote:
Ik weet niet hoe ver ik dan kom.quote:
voordeel is wel dat je daar geen reclameblok van 10 minuten hebtquote:Op zondag 16 juni 2024 13:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou ja, de belgen vond ik ook wel heel slecht voorbereid bij de wedstrijd van Schotland toen ik daarop keek
Ligt er aan hoeveel sloten en snelwegen er op je route liggenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver ik dan kom.
paraplu's werken altijd goed. Als je 'm thuis had gelaten, zou je wel nat zijn geworden.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:16 schreef LTVDK het volgende:
Nou echt regenen heeft het niet gedaan, liep ik dus weer voor niks met een paraplu rond
Tallozequote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel sloten en snelwegen er op je route liggen
Waarschijnlijk wel ja, het is alleen altijd zo'n gekloot met dat ding in de supermarktquote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
paraplu's werken altijd goed. Als je 'm thuis had gelaten, zou je wel nat zijn geworden.
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Die Faber zou ook niet misstaan in een donkergroen uniform met kaplaarzen
Eens. Ze hebben meestal niet van die handige formaten.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, het is alleen altijd zo'n gekloot met dat ding in de supermarkt
Ik heb zo'n eigenlijk net iets te grote, ook niet overal heel praktischquote:Op zondag 16 juni 2024 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n kleine plu maar loop altijd te kloten met invouwen en dan ben ik alsnog nat.
Ja begint al lekker.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)mars-in-hamburg.html
De fuck
Je mag ook niks meerquote:Op zondag 16 juni 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
Oke, ik blijf wel binnen vandaagquote:Op zondag 16 juni 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
Waarom moet je verduidelijken wat een pikhouweel is, mensen zijn toch niet zo achterlijkquote:De Duitse politie meldt dat er in Hamburg een man met een pikhouweel, een soort bijl, en een molotovcocktail is overmeesterd. De man verliet een horecagelegenheid en bedreigde de politie en dreigde de molotovcocktail aan te steken. Hij werd daarna in zijn been geschoten door de politie.
Maar je hebt wel trek in een hamburger?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik blijf wel binnen vandaag
En nee, ik ben niet in Hamburg.
Alsof de jongere generaties nog weten wat dat is.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Waarom moet je verduidelijken wat een pikhouweel is, mensen zijn toch niet zo achterlijk
Google?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof de jongere generaties nog weten wat dat is.
Uhm nee, want teveel kcal voor een dag zoals dezequote:
Is hij overmeesterd met een pikhouweel en molotovcocktail? Had hij een pikhouweel maar is hij overmeesterd met een molotovcocktail? Had hij een pikhouweel en molotovcocktail? Zo veel vragenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Waarom moet je verduidelijken wat een pikhouweel is, mensen zijn toch niet zo achterlijk
HAHAHAHAHAHA x infinityquote:Op zondag 16 juni 2024 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hahaha pikquote:Op zondag 16 juni 2024 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Al dat grut speelt toch Minecraft?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof de jongere generaties nog weten wat dat is.
Ah is het een balansdagje vandaagquote:Op zondag 16 juni 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, want teveel kcal voor een dag zoals dezeIk ga heel saai voor een volkorenwrap met kipfilet
Goed punt, goed puntquote:
Nergens specifiek van denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Waar kennen jullie het woord pikhouweel van?
Ik van RuneScape (maar dan pick axe).
Ik denk echt wel dat je het leren van dat woord gemist kunt hebben als je geboren bent ná de industriële revolutie hoor.
Geen idee waar ik het van ken, is toch gewoon algemene kennis?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk echt wel dat je het leren van dat woord gemist kunt hebben als je geboren bent ná de industriële revolutie hoor.
Tsja, weet niet, wie bepaalt wat algemene kennis is? En algemene kennis was 30-40 jaar geleden vast iets anders dan nu. Ik denk soms ook wel eens van "jeetje, kén je dat niet?" maar uiteindelijk is alles toch hartstikke subjectiefquote:Op zondag 16 juni 2024 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee waar ik het van ken, is toch gewoon algemene kennis?
TikTokquote:Op zondag 16 juni 2024 13:39 schreef LTVDK het volgende:
En alsof pubertjes het NOS nieuws gaan zitten lezen
dit is mijn eerste herinnering van de pikhouweelquote:Op zondag 16 juni 2024 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is mijn eerste herinnering van de pikhouweel
Weet niet wat er bruikbaarder is in het dagelijkse leven, gereedschappen of afko's en appsquote:Op zondag 16 juni 2024 13:43 schreef RockNijntje het volgende:
Zij kennen geen gereedschappen, jullie kennen geen afko's en bekende apps. Iedere generatie z'n ding.
Je hebt gelijk. Ik kom dagelijks in aanraking met apps, wekelijks met allerlei afkortingen en nooit met een pikhouweelquote:Op zondag 16 juni 2024 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet wat er bruikbaarder is in het dagelijkse leven, gereedschappen of afko's en apps
Kon zijn dat je ook graag ijsmuren beklimt of naar goud in de grond zoekt, dan is een pikhouweel ook best noodzakelijkquote:Op zondag 16 juni 2024 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik kom dagelijks in aanraking met apps, wekelijks met allerlei afkortingen en nooit met een pikhouweel
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon zijn dat je ook graag ijsmuren beklimt of naar goud in de grond zoekt, dan is een pikhouweel ook best noodzakelijk
Of had hij naast een pikhouweel ook nog een soort bijl bij zich?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Sneeuwwitjequote:Op zondag 16 juni 2024 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Heb je ook nog een muurtaak vandaag?quote:
Jaquote:
Poma's en esma'squote:Op zondag 16 juni 2024 13:43 schreef RockNijntje het volgende:
Zij kennen geen gereedschappen, jullie kennen geen afko's en bekende apps. Iedere generatie z'n ding.
Wat.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poma's en esma's
@:ditismijnmening
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poma's en esma's
Vind ze wel kek.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Wat zal ik voor deze schoenen vragen? 40? Vrijwel niet gedragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kopen?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind ze wel kek.
40 lijkt me prima.
25quote:Op zondag 16 juni 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maatje 40quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zijn toch vrouwenschoenen?
Ben vies mannelijk.
hmzquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef Karzai het volgende:
je moet ongeveer 1/5e van de nieuwprijs rekenen
80.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammerquote:Op zondag 16 juni 2024 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, daar pas ik sinds mijn 12de niet in.
69,95quote:Op zondag 16 juni 2024 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Zal de zool zo schoonmaken en ze dan voor 80 op vinted zetten. Denk wel dat dat teveel is
Misschien had je ze als Asics op de site moeten zettenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
had al eerder schoenen op vinted gezet. acisc. Nooit verkocht
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien had je ze als Asics op de site moeten zetten
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poma's en esma's
O die zijn leuk. Maar je hebt een maat kleiner dan ik hequote:Op zondag 16 juni 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet? dit is maat 40quote:Op zondag 16 juni 2024 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die zijn leuk. Maar je hebt een maat kleiner dan ik he
Er is nog meerquote:Op zondag 16 juni 2024 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Red je het daarmee tot aan de aftrap?
Was wel sneller gegaan ja. Nou mag je gewoon blij zijn dat je niet opgepakt bent voor handel in sjieneese namaaktroep.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien had je ze als Asics op de site moeten zetten
Denk dat hij over een minuut of 40 klaar is.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vanaf hoe laat kan ik m komen opeten?
Citroencake.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
wat voor cake? ik ga pizza eten vanavond denk ik
Moet ik wel redden want de cake moet toch nog afkoelen.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat hij over een minuut of 40 klaar is.
die zit in de reclame jaquote:Op zondag 16 juni 2024 14:48 schreef Ama het volgende:
Ik weet nu dat er een oranje bewaarder bestaat.
Ik pak net de 4equote:
Nee, het ik klaar nu. Gelukkigquote:Op zondag 16 juni 2024 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en al klaar of moet je nog even?
Die was op zich niet heel boeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die was op zich niet heel boeiendnog flink hoogteverschil ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
[..]
Die was op zich niet heel boeiendNog best vlotjes gelopen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wtf.quote:
Vandaag alleen nog bier en pizza.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog flink hoogteverschil ook nog
netjes hoor
Laatste 10km mag je vrij lopen, maar dat ging meer helemaal van harte. Ik had wel sneller gekund, maar we gingen voor "leave no man behind"quote:
Hoezo is dat nou weer mijn schuldquote:
Ja, jij zit over meer stapjes, anders ben je lafjesquote:
Normaal luister je ook niet naar me, waarom zou je dat dan nu opeens wel doenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij, jij zit over meer stapjes, anders ben je lafjes
Ja, omdat ik ook nog wat nodig heb, dus eigenlijk is dat wel waarquote:Op zondag 16 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal luister je ook niet naar me, waarom zou je dat dan nu opeens wel doen
Slecht inkoopbeleid is gewoon je eigen schuldquote:Op zondag 16 juni 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat ik ook nog wat nodig heb, dus eigenlijk is dat wel waar
Hoezo is het nog steeds 0-0 ?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de rust van het voetbal gaan. Mis je Oranje-bewaarder ook nog eens.
Heb je nog meer open deuren, broer?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid is gewoon je eigen schuld
Omdat er nog niet is gescoordquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog meer open deuren, broer?
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog meer open deuren, broer?
Nu is er wel gescoord, door Polenquote:
Kurwa.quote:
Ja.quote:
quote:
[..]
Die was op zich niet heel boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat word ik wel vaker hoorquote:
Nou...quote:
quote:
Ja gisteren had je toch ook meer stapjes dan ikquote:
Zal niet snel weer gebeuren:@quote:
Ja, da's waarquote:Op zondag 16 juni 2024 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren had je toch ook meer stapjes dan ik
Ben gewoon le mans aant kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap echt niet waarom voetbal zo'n populaire sport is
Al dat toneelspel.
Ach, GTST is toch ook nog steeds op tv, mensen kijken schijnbaar graag naar overgeacteerde dramaquote:Op zondag 16 juni 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Al dat toneelspel.
[..]
Die was op zich niet heel boeiendEn morgen weer lekker naar de baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, dat was niet goed gekomen.quote:
Ik heb altijd het idee dat het de makkelijke keuze is. Net zoiets als dat iedereen ineens F1 ging kijken toen Max er bij kwam, met alle bijbehorende oranjekoorts.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Al dat toneelspel.
Iets metquote:Op zondag 16 juni 2024 15:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik gok dat er iets bij het voetbal gebeurd is?
Goed gegokt.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik gok dat er iets bij het voetbal gebeurd is?
en heb je dan wel een soort massage of fysiotherapie achteraf of zo?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet goed gekomen.
Heb nu vakantie.
Neuh. Gewoon nog een paar dagen klagen dat alles kut isquote:Op zondag 16 juni 2024 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en heb je dan wel een soort massage of fysiotherapie achteraf of zo?
Oh gezellig. Nou ja gelukkig is @Nattekat tegen die tijd ook alweer op weg hierheenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon nog een paar dagen klagen dat alles kut is
Daar hoef ik niet zo’n takke eind voor te lopen.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon nog een paar dagen klagen dat alles kut is
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet zo’n takke eind voor te lopen.
Het helpt welquote:Op zondag 16 juni 2024 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet zo’n takke eind voor te lopen.
Dat doen we hier nooit.quote:
En dat wisselt nogal vaak vandaagquote:
Hier gelukkig altijd maar heel lichte buitjesquote:
T is tenslotte een slowcookerquote:Op zondag 16 juni 2024 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wachten tot de slowcooker klaar is duurt zo lang dat ik ONZ opende en nu wil ik huilen om de hedendaagse kwaliteit daar
zit je nou hier te zeuren over mijn mooie tekening?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wachten tot de slowcooker klaar is duurt zo lang dat ik ONZ opende en nu wil ik huilen om de hedendaagse kwaliteit daar
Gaat straks ook precies zijn waterleiding kapot als die ze net aanheeftquote:Op zondag 16 juni 2024 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je nu een voetenmaskertje?
[ afbeelding ]
Dan ben je er al 20 jaar niet meer geweest denk ikquote:Op zondag 16 juni 2024 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat dit bestond, maar nu wil ik hetquote:Op zondag 16 juni 2024 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je nu een voetenmaskertje?
[ afbeelding ]
Na 90.000 stapjes lijkt me dat wel een goede optie, of even een voetenbadje met baksodaquote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit bestond, maar nu wil ik het
Heb hier pas dit voorjaar voor het eerst wat gezet, maar gaat enorm hard iddquote:Op zondag 16 juni 2024 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met alle regen en redelijk wat zo'n, is mijn tuin echt ontploft de laatste tijd.
Wat een groen
Ja, heb er ook pas wat gezet.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb hier pas dit voorjaar voor het eerst wat gezet, maar gaat enorm hard idd
bolkquote:Op zondag 16 juni 2024 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Hoort in DTS thuis.quote:
quote:
Rustaaagh, het is modus maarquote:
Dat zeg je toch niet zomaar tegen de president van Indiaquote:
Hij heeft wel een puntquote:
Klinkt als hele dure thee.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit
[ afbeelding ]
https://www.artisanwines.(...)a-bruis-alcohol-vrij
Alcohol vrij gaat er vandaag niet meer in bij mij.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit
[ afbeelding ]
https://www.artisanwines.(...)a-bruis-alcohol-vrij
is het ook, volgens mij is het 'gewoon' kombucha met wat bruisquote:
bij mij ook nietquote:Op zondag 16 juni 2024 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alcohol vrij gaat er vandaag niet meer in bij mij.
Maar is het lekker?
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
dat ik ONZ opende en nu wil ik huilen om de hedendaagse kwaliteit daar
quote:Op zondag 16 juni 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ook, volgens mij is het 'gewoon' kombucha met wat bruiszou dat geld er niet voor over hebben tho
[..]
bij mij ook niet
en ja is lekker
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |