Leuke Godwin.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:14 schreef Haags het volgende:
Heb sokken gekregen voor vaderdag.
Maat 40-45 serieus geen grap
Ja, nu alleen sporadisch boscrossen (om de 2 maanden ongeveer).quote:
Je kinderen zitten ook op FOK!.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:14 schreef Haags het volgende:
Heb sokken gekregen voor vaderdag.
Maat 40-45 serieus geen grap
Heeft Haags er ineens nog meer?!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kinderen zitten ook op FOK!.
kind/kinderen.*quote:
Mist het paardrijden jou ook?quote:
moest Googlenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je welles bij fatkee geweest?
[ afbeelding ]
Lichtrijden doe je op het buitenvoorbeen van een paard. beneden te kijken, naar het buitenvoorbeen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Krijg echt een error als ik denk aan draven. Snap er niks meer van hoe dat zit met wanneer je moet staan en zitten.
Bitterballenquote:
Idd.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichtrijden doe je op het buitenvoorbeen van een paard. beneden te kijken, naar het buitenvoorbeen.
Inb4: ik snap er nog steeds geen reet van
De kant van de bakrand.quote:
Ja kijk de bakrand staat mij dus wel bij!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kant van de bakrand.En als je een buitenrit maakt, dan is het yolo.. dan maakt het niet zoveel uit.
Dat is de kant waar je (meestal) niet doorheen kanquote:
Ja, als het been bij de bakrand naar voren gaat, dan duw je je bekken omhoogquote:Op zondag 16 juni 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
Je moet staan als het been naar voren gaat aan die kant toch?Of zeg ik iets doms.
Hoe lang is het geleden?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Mag dan wel een paardenmeisje zijn maar paardrijden heb ik al jaren niet meer gedaan.
Kijk dan weet ik het toch nog best aardig -met hulp van jou-.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als het been bij de bakrand naar voren gaat, dan duw je je bekken omhoog
Dus niet vanuit je voet/ been
Ja, oke.. dan vind ik het niet gek dat je niet zoveel meer weetquote:
ga ik wel vanuit ja. Maar ja boejje.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit toch weer paard in de frituur snacks ofzo?
Wat Fles zegt.quote:
Nederlandquote:Op zondag 16 juni 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
boodschapjes gedaan even de was doen, dan ben ik er helemaal klaar voor, hup holland![]()
![]()
Ja of jonge kreupele paardenquote:
Zoals je al in de EK-pool ziet heb ik mijn voorspellingen een beetje aangepast aan de jouwe zodat je na vier wedstrijden niet helemaal in je eentje in de kelder van het klassement staat.quote:
Dat is ook zondequote:Op zondag 16 juni 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
hoorde laatst dat er jaarlijks 40.000 ganzen worden afgeschoten en die gaan gewoon de verbrandingsoven in, zonde
kan je volgens mij ook wel een lekker snackje van maken
Ja en daar dan gemalen botten en kiezen vanquote:
feyenoordkleurselsquote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
deze trekt veel aandacht op vinted
[ afbeelding ]
heb ik voor 20 er opgezet
Ben je afgevallen?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je makkelijk voor meer verkopen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja toch niet op vinted?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je makkelijk voor meer verkopen.
IKEA bedrijfskleding?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dan in Ierland.quote:
Volgens mij is het op Vinted wel lastig ja om echt een hoog bedrag te vangen voor iets.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet op vinted?
krijg net een bod van iemand van 12 euro maar dat doe ik maar niet.
Geen idee. Ik gebruik geen vinted. Heb daar veel te veel negatieve dingen over gehoord.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet op vinted?
krijg net een bod van iemand van 12 euro maar dat doe ik maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |