Als die gepost wordt gaat/kan Bal slapenquote:
op die fiets, ik zal er op lettenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als die gepost wordt gaat/kan Bal slapen
Volgens mij is het iedere dag een andere. En zijn mensen wel eens boos geworden op Modus omdat hij soms meedoet. Verder weet ik het ook niet echt dus misschien praat ik poepquote:
modus loopt alleen maar te storenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het iedere dag een andere. En zijn mensen wel eens boos geworden op Modus omdat hij soms meedoet. Verder weet ik het ook niet echt dus misschien praat ik poep
Geen idee hoe het ooit ontstaan is, maar als ik het niet doe schiet iedereen hier gelijk in paniekquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
modus loopt alleen maar te storen![]()
LT post een schattig gifje van een kitten die in slaap valt en dan mag bal gaan slapen.
En dat moeten we zien te vermijden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee hoe het ooit ontstaan is, maar als ik het niet doe schiet iedereen hier gelijk in paniek
Nou ja niet gelijk. Er is geen tijdstip voor bepaald toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee hoe het ooit ontstaan is, maar als ik het niet doe schiet iedereen hier gelijk in paniek
Ja wanneer ballie naar bed gaat, maar dat is elke dag een verrassingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet gelijk. Er is geen tijdstip voor bepaald toch?
* Dr_Flash pakt de OP erbij
Dan zijn we bang dat je tegen een boom aan gereden bent.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen als ik niet snel genoeg op een appje rond de gebruikelijke tijden reageerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn we bang dat je tegen een boom aan gereden bent.
uitspelende ploeg eerstquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet even een expert hebben.
Spelen ze eerst het volkslied van de thuisspelende ploeg, of die van de uitspelende ploeg? Vraag het voor een vriend. En een beetje als F1 fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |