ja dat wel moet ik toegevenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of krijg je soms ook wel eens een complimentje?
neequote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt het aan de mensen die er werken misschien?
Dan kun je je beter daar op focussen dan op die zure jankzakkenquote:
ja lukt mij niet altijdquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je je beter daar op focussen dan op die zure jankzakken
ik zou voor bed kiezenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:27 schreef McGrath het volgende:
Ik wil voetbal uitkijken, maar eigenlijk ook wel naar bed...
vanuit bed uitkijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:27 schreef McGrath het volgende:
Ik wil voetbal uitkijken, maar eigenlijk ook wel naar bed...
dan maak je maar zinquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om iets te snacken, maar deze enige snacks die ik nog in huis heb, zijn frituursnacks, en ik heb geen zin om de friteuse aan te zetten.
"het kattenplaatje"?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:30 schreef bitterbal het volgende:
weet je nu nog steeds niet wat het kattenplaatje is
Nog 20 minuten tot de voetbal klaar is, maar ik wil nog even gamen.quote:
ik draai mijn scherm dan gewoon, zodat ik vanuit bed kan kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, laptop gaat niet mee naar bed en op een telefoon kijken is wel kut
Zie je dit? Een fokker die niet weet wat het kattenplaatje isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 20 minuten tot de voetbal klaar is, maar ik wil nog even gamen.
Ja, dat kan echt niet hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je dit? Een fokker die niet weet wat het kattenplaatje is
het kan niet altijd meevallenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. jeetje McGrath. valt mij tegen dit
Op welk album staat dit nummer Grad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |