abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214813208
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mooi dat de rollen nu eens omdraaien, wat een conspiracy zeg. Iedereen zag hoe Trump de taliban in de tang had en Biden nog slechter vertrek had voorbereid dan de gemiddelde "ik vertrek" kandidaat in Nederland.

Miljarden aan wapens en cashgeld voor Taliban, tal van doden. Mensen die hingen aan vliegtuigen, kan mij de beelden nog herinneren. Schande, net zoals de afgelopen 4 jaar onder Biden.
De taliban is nog nooit zo goed bewapend geweest dankzij Biden :P
pi_214813209
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Whaha, Nou niet dus. Trump heeft Afghanistan weggegeven aan de Taliban door in zijn termijn al bijna alle troepen terug te trekken. Biden vervolgens de schuld geven van de ellende nadien grenst aan geschiedsvervalsing.
Moest hij waarschijnlijk doen van Putin. Trump is z'n schoothondje en doet alles wat massa vraagt.
Conscience do cost.
pi_214813467
quote:
8s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef ems. het volgende:

[..]
Moest hij waarschijnlijk doen van Putin. Trump is z'n schoothondje en doet alles wat massa vraagt.
En welk belang heeft Putin daar bij?
Die vond het waarschijnlijk prima dat het de USA zo veel geld,materiaal en manschappen heeft gekost.
pi_214813509
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Whaha, Nou niet dus. Trump heeft Afghanistan weggegeven aan de Taliban door in zijn termijn al bijna alle troepen terug te trekken. Biden vervolgens de schuld geven van de ellende nadien grenst aan geschiedsvervalsing.
Het was toch onder Biden dat het overhaast en totaal ongecoordineerd ging. Ik zie nog de beelden voor me van wanhopige mensen die van vliegtuigen vallen.
pi_214813844
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Het was toch onder Biden dat het overhaast en totaal ongecoordineerd ging. Ik zie nog de beelden voor me van wanhopige mensen die van vliegtuigen vallen.
Maar orangemanbad.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De taliban is nog nooit zo goed bewapend geweest dankzij Biden :P
En laten we niet vergeten dat Obama plus zijn CIA eigenlijk verantwoordelijk is voor het onstaan van ISIS en alle afstammelingen en dus ook de aanslagen hier in Europa.

Destijds met het proberen van het overthrowen van Assad met fake chemische aanslagen en weet ik het wat allemaal, hebben ze FSA bewapend en getraind die een kalifaat creëerden. Vanuit FSA ontstond ISIS.

Je kan zelfs stellen dat Bush/Obama verantwoordelijk zijn voor de vluchtelingenstroom die EU de laatste jaren plus nu ondervindt.

Voor de pro-Oboemers, hier wat leesvoer over Timber Sycamore
Weten we nog die filmpjes van brandende syrische piloten in kooien? onthoofdingen? allemaal dankzij Obama. Die lui kregen alle equipment inclusief 4K hd camera's vanuit de CIA.
ISIS reed rond in Amerikaanse voertuigen, getraind door Obama's CIA.

quote:
Timber Sycamore was a classified weapons supply and training program run by the United States Central Intelligence Agency (CIA) and supported by some Arab intelligence services, including Saudi intelligence. The aim of the programme was to remove Syrian president Bashar al-Assad from power. Launched in 2012 or 2013, it supplied money, weaponry and training to Syrian opposition groups fighting Syrian government forces in the Syrian Civil War. According to US officials, the program was run by the CIA's Special Activities Division[6] and has trained thousands of rebels.
Dankzij dit soort stront taferelen en falen vanuit Nobel Price winner Obama hebben wij hier van die Syrische moordenaars rondlopen. (Ook Biden want die was Vice President)

Dan nog niet te spreken over alle andere moslim landen waar USA pro-westerse leiders wilde installeren, zoals Libië.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214814046
quote:
Timber Sycamore was a classified weapons supply and training program run by the United States Central Intelligence Agency (CIA) and supported by some Arab intelligence services, including Saudi intelligence. The aim of the programme was to remove Syrian president Bashar al-Assad from power.
Hee waar lijkt dat verhaal op?! toevallig op de Maidan coup in Oekraine om de pro-Russische president Yanukovych te overthrowen? Onder Obama/Biden/Nuland? Goh.. lijkt een patroon in al die landen.

Waar CIA de Azov neo-nazi's op de pro-EU demonstranten heeft laten schieten zodat Yanukovych wel moest vluchten? Goh.. wat een lieverdjes toch dat USA onder Obama/Biden.

Ze wilden de Rusland oorlog al starten onder Hillary, maar Trump gooide roet in het eten, iets wat ze nooit hadden verwacht. Daardoor kwam het hele Militair-industrieel complex stil te liggen, iets wat de deepstate niet zo leuk vind. Daarom hebben ze Biden weer via fraude weten te installeren, om weer verder te gaan met totale wereld dominatie.

Ik verwacht eigenlijk nog dat omdat ze weten dat ze bijna niet van Trump kunnen winnen en de steal deze keer toch niet lukt, ze de oorlog laten escaleren. Het is nu stilte voor de storm bij de democraten.
Ze zijn op de achtergrond bezig met oa dat Oekraine(lees proxyland USA) steeds verder de oorlog opzoekt met Rusland. Waarschijnlijk een dirty bomb wat ze net voor de verkiezingen af laten gaan in Oekraine.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 26-08-2024 23:54:22 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214814749
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En welk belang heeft Putin daar bij?
Die vond het waarschijnlijk prima dat het de USA zo veel geld,materiaal en manschappen heeft gekost.
Nou, dat was het belang dus. En Trump doet precies wat zijn meester hem zegt. Ook iets om op te verheugen als hij de verkiezingen weer gaat stealen en wint.
Conscience do cost.
pi_214814763
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:01 schreef ems. het volgende:

[..]
Nou, dat was het belang dus. En Trump doet precies wat zijn meester hem zegt. Ook iets om op te verheugen als hij de verkiezingen weer gaat stealen en wint.
En wat was het belang van Putin dan precies?
Kan je ook eens met een uitleg komen ipv alleen af te zeiken?
pi_214814772
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En wat was het belang van Putin dan precies?

Een zwakke president op de troon van Amerika krijgen die zijn ring kust.
quote:
Kan je ook eens met een uitleg komen ipv alleen af te zeiken?
Ik denk niet dat jij in een positie bent om de kwaliteit van andermans posts te bekritiseren _O-
Conscience do cost.
pi_214814780
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:06 schreef ems. het volgende:

[..]
Een zwakke president op de troon van Amerika krijgen die zijn ring kust.
[..]
Ik denk niet dat jij in een positie bent om de kwaliteit van andermans posts te bekritiseren _O-
En wat heeft de terugtrekking uit Afghanistan te maken met welke president er op de troon zit in Amerika.

Dat maak ik zelf wel uit.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:28:46 #236
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214814888
quote:

[..]
Biden dankt Trump op zijn blote knieeën voor het dilemma dat Trump voor hem had gecreeerd in Afghanistan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214819875
quote:

[..]
Tja, dat zal de user die jij quote natuurlijk nooit erkennen. Binnen progressief linkse contreien wordt door velen kritiek op de Democraten als heiligschennis gezien. Dit is ook waarom velen zo passioneel meeleven met de Amerikaanse politiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214821061
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 19:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat zal de user die jij quote natuurlijk nooit erkennen. Binnen progressief linkse contreien wordt door velen kritiek op de Democraten als heiligschennis gezien. Dit is ook waarom velen zo passioneel meeleven met de Amerikaanse politiek.
Wat een oliedomme reactie, zo kennen we je weer. Waar de republikeinen naar goed Noord-Koreaanse gebruik massaal de kont kussen van hun grote leider omdat ze anders als RINO worden weggezet, is de zelfkritiek bij links traditioneel welhaast groter dan de kritiek van buitenaf.
pi_214822463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Wat een oliedomme reactie, zo kennen we je weer. Waar de republikeinen naar goed Noord-Koreaanse gebruik massaal de kont kussen van hun grote leider omdat ze anders als RINO worden weggezet, is de zelfkritiek bij links traditioneel welhaast groter dan de kritiek van buitenaf.
Nee, het is geen 'domme' reactie. Het betreft de realiteit. Wat er daar wordt namelijk wordt gezegd met betrekking tot de snelle terugtrekking uit Afghanistan door de Biden regering is correct. Dit heeft voor veel onrust gezorgd en zelfs levens gekost.

En ten tweede bevestig je mijn punt, meteen voel je je weer genoodzaakt om in de bres te springen en met een whataboutism te komen omdat er een punt van kritiek wordt gegeven richting de Democraten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214836394
twitter

twitter

twitter

Bidens Building Back Better

Venezuelan gang Tren de Aragua is taking over entire apartment complexes in Colorado and extorting the residents. Police say they can stay due to "squatters laws"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit laten ze niet zien, de ondergang van Amerika.
pi_214839646
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Bidens Building Back Better

Venezuelan gang Tren de Aragua is taking over entire apartment complexes in Colorado and extorting the residents. Police say they can stay due to "squatters laws"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit laten ze niet zien, de ondergang van Amerika.
Wauw, als dat allemaal klopt maakt de republikeinse burgemeester aldaar er een behoorlijke puinhoop van.
pi_214888372
twitter

Na de coup op Biden gaan de democraten ook voor vernedering ritueel van arme Joe.
Ala als je niet meewerkt met de democraten zetten we je voor schut, mooi kinderbureautje.

Het kinderbureautje zonder Presidential Seal, het is waarschijnlijk in een filmstudio opgenomen. Alles maar ook alles is fake aan de democraten.
pi_214890149

(Joke. Voor alle duidelijkheid :P)

[ Bericht 5% gewijzigd door UncleScorp op 04-09-2024 16:12:39 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214891783
quote:
“VS gaan Rusland beschuldigen van verkiezingsinmenging”

De Verenigde Staten gaan Rusland beschuldigen van pogingen om de Amerikaanse presidentsverkiezingen te beïnvloeden. Dat zeggen zes ingewijden tegen nieuwszender CNN. Rusland zou eigen media en onlineplatforms inzetten om desinformatie te verspreiden onder Amerikaanse kiezers.

https://www.hln.be/buiten(...)sinmenging~a5bfc1c2/
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214894086
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ afbeelding ]

Na de coup op Biden
Rare jongens die maga's, eerst maandenlang lopen roeptoeteren dat Biden te oud is en weg moet, en als ze hun zin krijgen gaan huilen in hun kroeldoek over een coup.
pi_214938273
Als Trumpiaan hoef ik niet eens zelf Donald Trump te volgen om zijn beste standpunten te zien/horen, enige wat ik af en toe hoef te doen is een kijkje te nemen in #AMV

Ik hoor net dat Haitianen die Biden's/Kamala's amerika overspoelen dus in public parks eenden onthoofden en meenemen. Zelfs huiskatten zijn niet meer veilig wegens rituelen die worden uitgevoerd met dode huisdieren.

Wat gaat dat land toch snel achteruit. Goed dat Trump hier aandacht aan besteed en iedereen het retweet op Elons goddelijke platform.

twitter

[ Bericht 24% gewijzigd door epicbeardman op 10-09-2024 00:14:25 ]
pi_214938361
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2024 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
Als Trumpiaan hoef ik niet eens zelf Donald Trump te volgen om zijn beste standpunten te zien/horen, enige wat ik af en toe hoef te doen is een kijkje te nemen in #AMV

Ik hoor net dat Haitianen die Biden's/Kamala's amerika overspoelen dus in public parks eenden onthoofden en meenemen. Zelfs huiskatten zijn niet meer veilig wegens rituelen die worden uitgevoerd met dode huisdieren.

Wat gaat dat land toch snel achteruit. Goed dat Trump hier aandacht aan besteed en iedereen het retweet op Elons goddelijke platform.

[ x ]
Leuk dat al die schaapjes elkaar nablaten, maar zou het niet nog leuker zijn als iemand het met feitelijk bewijs zou onderbouwen? Ik weet dat dat voor jou geen verschil maakt, jij gelooft alles wat ze je wijsmaken, maar sommige anderen zijn daar wel gevoelig voor.
pi_214945575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 00:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Leuk dat al die schaapjes elkaar nablaten, maar zou het niet nog leuker zijn als iemand het met feitelijk bewijs zou onderbouwen? Ik weet dat dat voor jou geen verschil maakt, jij gelooft alles wat ze je wijsmaken, maar sommige anderen zijn daar wel gevoelig voor.
Schaapjes nablaten? deze donkere man in dit filmpje zal het niet voor niets zeggen. Hij heeft heel wat meer geloofwaardigheid dan een fokker die niets geloofd wat hem/haar niet aanstaat.

Moet ik foto's plaatsen van haitianen met vogels in hen handen?

twitter
pi_214945696
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2024 21:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Schaapjes nablaten? deze donkere man in dit filmpje zal het niet voor niets zeggen. Hij heeft heel wat meer geloofwaardigheid dan een fokker die niets geloofd wat hem/haar niet aanstaat.

Moet ik foto's plaatsen van haitianen met vogels in hen handen?

[ x ]
Dat lijkt me toepasselijker dan het plaatje van een opgefokte oranje idioot met katten in zijn handen.
pi_214945935
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 21:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dat lijkt me toepasselijker dan het plaatje van een opgefokte oranje idioot met katten in zijn handen.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')