De taliban is nog nooit zo goed bewapend geweest dankzij Bidenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mooi dat de rollen nu eens omdraaien, wat een conspiracy zeg. Iedereen zag hoe Trump de taliban in de tang had en Biden nog slechter vertrek had voorbereid dan de gemiddelde "ik vertrek" kandidaat in Nederland.
Miljarden aan wapens en cashgeld voor Taliban, tal van doden. Mensen die hingen aan vliegtuigen, kan mij de beelden nog herinneren. Schande, net zoals de afgelopen 4 jaar onder Biden.
Moest hij waarschijnlijk doen van Putin. Trump is z'n schoothondje en doet alles wat massa vraagt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Whaha, Nou niet dus. Trump heeft Afghanistan weggegeven aan de Taliban door in zijn termijn al bijna alle troepen terug te trekken. Biden vervolgens de schuld geven van de ellende nadien grenst aan geschiedsvervalsing.
En welk belang heeft Putin daar bij?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Moest hij waarschijnlijk doen van Putin. Trump is z'n schoothondje en doet alles wat massa vraagt.
Het was toch onder Biden dat het overhaast en totaal ongecoordineerd ging. Ik zie nog de beelden voor me van wanhopige mensen die van vliegtuigen vallen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Whaha, Nou niet dus. Trump heeft Afghanistan weggegeven aan de Taliban door in zijn termijn al bijna alle troepen terug te trekken. Biden vervolgens de schuld geven van de ellende nadien grenst aan geschiedsvervalsing.
Maar orangemanbad.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het was toch onder Biden dat het overhaast en totaal ongecoordineerd ging. Ik zie nog de beelden voor me van wanhopige mensen die van vliegtuigen vallen.
En laten we niet vergeten dat Obama plus zijn CIA eigenlijk verantwoordelijk is voor het onstaan van ISIS en alle afstammelingen en dus ook de aanslagen hier in Europa.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De taliban is nog nooit zo goed bewapend geweest dankzij Biden
Dankzij dit soort stront taferelen en falen vanuit Nobel Price winner Obama hebben wij hier van die Syrische moordenaars rondlopen. (Ook Biden want die was Vice President)quote:Timber Sycamore was a classified weapons supply and training program run by the United States Central Intelligence Agency (CIA) and supported by some Arab intelligence services, including Saudi intelligence. The aim of the programme was to remove Syrian president Bashar al-Assad from power. Launched in 2012 or 2013, it supplied money, weaponry and training to Syrian opposition groups fighting Syrian government forces in the Syrian Civil War. According to US officials, the program was run by the CIA's Special Activities Division[6] and has trained thousands of rebels.
Hee waar lijkt dat verhaal op?! toevallig op de Maidan coup in Oekraine om de pro-Russische president Yanukovych te overthrowen? Onder Obama/Biden/Nuland? Goh.. lijkt een patroon in al die landen.quote:Timber Sycamore was a classified weapons supply and training program run by the United States Central Intelligence Agency (CIA) and supported by some Arab intelligence services, including Saudi intelligence. The aim of the programme was to remove Syrian president Bashar al-Assad from power.
Nou, dat was het belang dus. En Trump doet precies wat zijn meester hem zegt. Ook iets om op te verheugen als hij de verkiezingen weer gaat stealen en wint.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En welk belang heeft Putin daar bij?
Die vond het waarschijnlijk prima dat het de USA zo veel geld,materiaal en manschappen heeft gekost.
En wat was het belang van Putin dan precies?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou, dat was het belang dus. En Trump doet precies wat zijn meester hem zegt. Ook iets om op te verheugen als hij de verkiezingen weer gaat stealen en wint.
Een zwakke president op de troon van Amerika krijgen die zijn ring kust.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat was het belang van Putin dan precies?
Ik denk niet dat jij in een positie bent om de kwaliteit van andermans posts te bekritiserenquote:Kan je ook eens met een uitleg komen ipv alleen af te zeiken?
En wat heeft de terugtrekking uit Afghanistan te maken met welke president er op de troon zit in Amerika.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Een zwakke president op de troon van Amerika krijgen die zijn ring kust.
[..]
Ik denk niet dat jij in een positie bent om de kwaliteit van andermans posts te bekritiseren
Biden dankt Trump op zijn blote knieeën voor het dilemma dat Trump voor hem had gecreeerd in Afghanistan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het was toch onder Biden dat het overhaast en totaal ongecoordineerd ging. Ik zie nog de beelden voor me van wanhopige mensen die van vliegtuigen vallen.
Tja, dat zal de user die jij quote natuurlijk nooit erkennen. Binnen progressief linkse contreien wordt door velen kritiek op de Democraten als heiligschennis gezien. Dit is ook waarom velen zo passioneel meeleven met de Amerikaanse politiek.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat een oliedomme reactie, zo kennen we je weer. Waar de republikeinen naar goed Noord-Koreaanse gebruik massaal de kont kussen van hun grote leider omdat ze anders als RINO worden weggezet, is de zelfkritiek bij links traditioneel welhaast groter dan de kritiek van buitenaf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat zal de user die jij quote natuurlijk nooit erkennen. Binnen progressief linkse contreien wordt door velen kritiek op de Democraten als heiligschennis gezien. Dit is ook waarom velen zo passioneel meeleven met de Amerikaanse politiek.
Nee, het is geen 'domme' reactie. Het betreft de realiteit. Wat er daar wordt namelijk wordt gezegd met betrekking tot de snelle terugtrekking uit Afghanistan door de Biden regering is correct. Dit heeft voor veel onrust gezorgd en zelfs levens gekost.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat een oliedomme reactie, zo kennen we je weer. Waar de republikeinen naar goed Noord-Koreaanse gebruik massaal de kont kussen van hun grote leider omdat ze anders als RINO worden weggezet, is de zelfkritiek bij links traditioneel welhaast groter dan de kritiek van buitenaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit laten ze niet zien, de ondergang van Amerika.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Bidens Building Back Better
Venezuelan gang Tren de Aragua is taking over entire apartment complexes in Colorado and extorting the residents. Police say they can stay due to "squatters laws"Wauw, als dat allemaal klopt maakt de republikeinse burgemeester aldaar er een behoorlijke puinhoop van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit laten ze niet zien, de ondergang van Amerika.
quote:“VS gaan Rusland beschuldigen van verkiezingsinmenging”
De Verenigde Staten gaan Rusland beschuldigen van pogingen om de Amerikaanse presidentsverkiezingen te beïnvloeden. Dat zeggen zes ingewijden tegen nieuwszender CNN. Rusland zou eigen media en onlineplatforms inzetten om desinformatie te verspreiden onder Amerikaanse kiezers.
https://www.hln.be/buiten(...)sinmenging~a5bfc1c2/
Rare jongens die maga's, eerst maandenlang lopen roeptoeteren dat Biden te oud is en weg moet, en als ze hun zin krijgen gaan huilen in hun kroeldoek over een coup.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ afbeelding ]
Na de coup op Biden
Leuk dat al die schaapjes elkaar nablaten, maar zou het niet nog leuker zijn als iemand het met feitelijk bewijs zou onderbouwen? Ik weet dat dat voor jou geen verschil maakt, jij gelooft alles wat ze je wijsmaken, maar sommige anderen zijn daar wel gevoelig voor.quote:Op dinsdag 10 september 2024 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
Als Trumpiaan hoef ik niet eens zelf Donald Trump te volgen om zijn beste standpunten te zien/horen, enige wat ik af en toe hoef te doen is een kijkje te nemen in #AMV
Ik hoor net dat Haitianen die Biden's/Kamala's amerika overspoelen dus in public parks eenden onthoofden en meenemen. Zelfs huiskatten zijn niet meer veilig wegens rituelen die worden uitgevoerd met dode huisdieren.
Wat gaat dat land toch snel achteruit. Goed dat Trump hier aandacht aan besteed en iedereen het retweet op Elons goddelijke platform.
[ x ]
Schaapjes nablaten? deze donkere man in dit filmpje zal het niet voor niets zeggen. Hij heeft heel wat meer geloofwaardigheid dan een fokker die niets geloofd wat hem/haar niet aanstaat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 00:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Leuk dat al die schaapjes elkaar nablaten, maar zou het niet nog leuker zijn als iemand het met feitelijk bewijs zou onderbouwen? Ik weet dat dat voor jou geen verschil maakt, jij gelooft alles wat ze je wijsmaken, maar sommige anderen zijn daar wel gevoelig voor.
Dat lijkt me toepasselijker dan het plaatje van een opgefokte oranje idioot met katten in zijn handen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Schaapjes nablaten? deze donkere man in dit filmpje zal het niet voor niets zeggen. Hij heeft heel wat meer geloofwaardigheid dan een fokker die niets geloofd wat hem/haar niet aanstaat.
Moet ik foto's plaatsen van haitianen met vogels in hen handen?
[ x ]
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat lijkt me toepasselijker dan het plaatje van een opgefokte oranje idioot met katten in zijn handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |